Dankjewel! Tuurlijk is het rot maar eerlijk gezegd heb ik dit 100x liever dan wat er eerder is gebeurd.. we gaan vol goede moed verder.
dat snap ik, dat is ook gewoon verschrikkelijk om mee te maken.. hopelijk volgende ronde een plakker!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD JULI NOD 13 juli: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar, ronde 16, ronde 01 Gonal-F en Ovitrelle NOD nog onduidelijk NOD ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 23 NOD ??: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar NOD ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 11, ronde 01 clomid NOD ??: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 17 NOD ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 01 clomid NOD ??: Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 04 clomid AFSPRAKEN 25 juni: Orchid24; Follikelmeting 26 juni: Fluffyfishy: follikelmeting 30 juni: Lin18: 24 weken controle vk 20 juli: Lin18: Groeiecho gynaecoloog ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde, 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18
Ik ga trouwens maar uit van eisprong op 16 juni en dus NOD op 30 juni. Ga proberen te wachten met testen tot woensdag 1 juli. Als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik een test. Als die negatief is dan verwacht ik dat clomid niks gedaan heeft. Dan maandag 6 juli nieuw plan van aanpak bespreken bij de gynaecoloog.
@geneeke wat super balen! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! Kan me voorstellen dat het dan zo "dichtbij" voelt, dat had ik de vorige keer tenminste wel. Vond het heel frustrerend, verdrietig en weet ik veel wat gelijk. @Orchid24 als jouw eitje straks groot genoeg is, krijg je dan meteen IUI? Misschien heb ik er overheen gelezen hoor..
Ja leuk is anders inderdaad. Maar eerlijk gezegd ben ik er wel oké onder. Hou me er maar aan vast dat het met een reden afgestoten wordt, en dan heb ik dit 10x liever dan dat we er laat moeten achterkomen zoals met Marley.. Heb net wel acapunctuur gehad en hij heeft geprikt zodat het snel af zou komen. Maar het is al begonnen.. kom net op mijn werk aan en het is al donkerrood. Dus nu door!
Begrijpelijk, dan maar beter meteen he. Wel fijn dat je meteen door kunt en dat de menstruatie al begonnen is. Suc6 komende ronde.
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD JUNI NOD 30 juni: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 01 clomid NOD JULI NOD 13 juli: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar, ronde 16, ronde 01 Gonal-F en Ovitrelle NOD nog onduidelijk NOD ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 23 NOD ??: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar NOD ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 11, ronde 01 clomid NOD ??: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 17 NOD ??: Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 04 clomid AFSPRAKEN 25 juni: Orchid24; Follikelmeting 26 juni: Fluffyfishy: follikelmeting 30 juni: Lin18: 24 weken controle vk 20 juli: Lin18: Groeiecho gynaecoloog ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde, 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18
that’s the spirit! En idd hoe jammer dit nu is, ik kan me wel voorstellen dat je het liever nu hebt als later. Op naar de volgende ronde!
@geneeke sh*'t zeg! Had zo anders gehoopt voor je Sterkte! En ik vind je altijd zo'n positieve, sterke vrouw in je posts! @Orchid24 ik denk dat je momenteel al te ver vooruit wil kijken. Wacht eerst eens af wat Clomid deze ronde voor je doet. Kijk dan pas weer verder. En heb ook hoop en vertrouwen dat het wel iets met je lichaam doet! Ik heb voor mijn eerste zwangerschap in precies 't zelfde schuitje gezeten als jij. Ook pcos met wel wat eisprongen (10 voor ik begon in 't ziekenhuis). Vervolgens 6 rondes met Clomid. Waarvan ik helaas niet zwanger ben geworden en dan is de volgende stap idd nog steeds OI met hormoonspuiten. Ik heb toen we die stap maakte met de gynaecoloog afgesproken als dat 3 maanden niet zou werken we een hsg zouden plannen. Dan was het daarna nog 3 maanden voordat we IUI zouden doen. Gelukkig was dat niet nodig, ik werd meteen de eerste ronde (en ronde 17 in totaal) met hormoonspuiten zwanger! En ik merkte wel degelijk verschil lichamelijk. Dus voor mij deed het meer dan alleen maar een eisprong opwekken. Zo zag ik bijvoorbeeld verschil in opbouw van baarmoederslijmvlies en had ik in de ronde met spuiten ook echt veel meer vruchtbaar slijmverlies. Al met al... Ik herken dus veel in je verhaal en voor mij werkte OI dus uiteindelijk wel! Verder is alles goed hier. Negatieve uitslag van coronatest gelukkig! Vrijdag dus de follikelmeting. Ben benieuwd
Klopt hoor! Kan dat alleen gewoon niet helemaal tegenhouden dat vooruit kijken En het is bij mij ook altijd even.. want vandaag heb ik nergens meer last van haha! dus het gaat ook wel beetje op en neer Fijn dat het toch geholpen heeft en dat het dan toch ook meer doet dan alleen maar een eisprong opwekken! Jeehh goed nieuws! Spannend weer! Ik mag morgen ook weer!
Nou ik weet nu 100% zeker dat het vroeg is misgegaan.. ik verlies zoveel bloed dat heb ik nog nooit gehad. Dit staat echt zowat gelijk als na de bevalling.. sorry TMI maar het loopt naast de tampon erlangs, helemaal doorgelekt vannacht ook