spannend hsg.. ik hoor er wisselende verhalen over.. de een vond het veel pijn doen en de ander niet.. hopelijk valt het bij jou mee! Wat is de reden dat ze jullie misschien alsnog weer een halfjaar laten proberen? Spannende tijd..
Zoals ik mij heb laten vertellen alle uitslagen bij elkaar berekend, semenonderzoek (die is afwijkend en de reden dat het niet lukt), onze leeftijden, mijn onderzoeken (allemaal prima in afwachting van HSG). En dat bij elkaar opgeteld zou onze kansen moeten weergeven. Als zij nog steeds vinden dat het mogelijk is is er een kans dat we nog een half jaar moeten proberen. Mijn partner laat volgende week nog een derde semenonderzoek doen, kijken of gezonder leven verschil heeft gemaakt. (Stoppen met roken, op een verjaardag een frisje in plaats van biertje, multivitaminen en bewegen)
pff.. iui is natuurlijk heel ingrijpend.. maar kan me voorstellen dat je niet wil horen probeer het nog maar een halfjaar.. tijd voor actie toch.. knap van je man dat hij is gestopt met roken! Zou mooi zijn als het resultaat beter is natuurlijk! Maar dan dus wel kans dat je het daarna weer zelf moet proberen.. lijkt me echt ontzettend lastig..
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD JANUARI *dunnie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 30 januari *Lin18 - 33 jaar - 2e kindje - icsi 2 NOD FEBRUARI *Kabouter32 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 - NOD 5 februari *Linkiepinkie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 6 februari *Fluffyfishy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 11 februari *Mamadi18 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 - NOD 11 februari *Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 21 februari AFSPRAKEN * 17 januari - 1ste echo + lab - Lin18 * 22 januari - uitslag bloedonderzoek - Mamadi18 * 24 januari - cyclus monitoring - Fluffyfishy * 14 februari - evaluatiegesprek - PeppaP * 21 februari - intakegesprek - Linkiepinkie ZWANGER *PeppaP - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 20? september LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Denk niet dat mijn app gelijk heeft, hij schat volgende cyclus op 40 dagen maar goed ik wilde ook een NOD
HSG was wel te doen. Vloeistof is even pijnlijk. Ligt er ook aan hoe toegankelijk het is. Maar kan niet zeggen dat het pijnloos was. Maar ze waren heel lief voor me wat het wel dragelijk maakte. Verder is het idd een optel som. Was bij ons ook. 2x iui gehad maar zaad was steeds te weinig. Wat goed dat hij gezonder is gaan leven. Mannen hebben een cyclus van 3 maanden he. Daarna is het zinvol om opnieuw te testen. Iui valt mee als je zelf een goede cyclus hebt. Echo voor eisprong, pregnyl zetten op vast tijdstip voor eisprong en komen om zaad in te brengen. Moest 2-3x naar ziekenhuis per keer. Hoop dat ze jullie kunnen helpen. Wij hebben ook een paar maanden moeten proberen. Later hebben ze de richtlijnen veranderd waardoor we eerder in aanmerking kwamen.
Welkom nieuwe klessebessen! ik heb mede door het verwijderen van mijn spiraal weer enorm zin in sex! (Weet ook meteen waar dat lage libido vandaan kwam) en wel handig als je het eerst toch natuurlijk een kans wil geven, ookal tegen beter weten in... En dan realiseer ik me ineens..... inheb helemaal niet aan foliumzuur gedacht! Morgen snel maar even de Etos overvallen en inslaan
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD JANUARI *dunnie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 30 januari *Lin18 - 33 jaar - 2e kindje - icsi 2 NOD FEBRUARI *Kabouter32 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 - NOD 5 februari *Linkiepinkie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 6 februari *Fluffyfishy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 11 februari *Mamadi18 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 - NOD 11 februari *Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 21 februari AFSPRAKEN * 17 januari - 1ste echo + lab - Lin18 * 22 januari - uitslag bloedonderzoek - Mamadi18 * 24 januari - cyclus monitoring - Fluffyfishy * 6 februari - 1e echo - PeppaP * 21 februari - intakegesprek - Linkiepinkie ZWANGER *PeppaP - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 21 september LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hier gaat het goed! Nog weinig last van kwaaltjes. Hopelijk blijft het zo haha. Schildklier waarde was deze week perfect, hoef ik geluk ik ook geen zorgen meer over te maken de komende tijd. Het goede nieuws is nu wel wat meer geland en kan me bijna niet meer inhouden om het niet aan iedereen te vertellen. Vooralsnog weet in mijn omgeving niemand het. Wil iig tot de eerste echo wachten met vertellen. Die is over 3wk. Hoop echt dat jullie dames ook snel een positieve test mogen hebben!!!
Ohh goed nieuws! wat fijn! Haha ja lijkt me ook moeilijk inhouden, hopelijk gaan komende 3 weken snel voorbij!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD JANUARI *dunnie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 30 januari *Lin18 - 33 jaar - 2e kindje - icsi 2 NOD FEBRUARI *Kabouter32 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 - NOD 5 februari *Linkiepinkie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 6 februari *Fluffyfishy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 11 februari *Mamadi18 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 - NOD 11 februari *Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 21 februari AFSPRAKEN * 17 januari - 1ste echo + lab - Lin18 * 22 januari - uitslag bloedonderzoek - Mamadi18 * 24 januari - cyclus monitoring - Fluffyfishy * 27 januari - intakegesprek - Orchid24 * 6 februari - 1e echo - PeppaP * 21 februari - intakegesprek - Linkiepinkie ZWANGER *PeppaP - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 21 september LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Klopt dank je wel. We zaten al vroeg in de auto. Echo gehad, zag er goed uit. Geen cyste gelukkig. Bms was 5. Medicatie meegekregen, vorige keer een pen maar nu moeten we gaan mengen. Morgen beginnen met decapeptyl en menopur. Vrijdag weer echo en bloed. Ben benieuwd hoe het gaat.
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD JANUARI *dunnie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 30 januari *Lin18 - 33 jaar - 2e kindje - icsi 2 NOD FEBRUARI *Kabouter32 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 - NOD 5 februari *Linkiepinkie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 6 februari *Fluffyfishy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 11 februari *Mamadi18 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 - NOD 11 februari *Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 21 februari AFSPRAKEN * 22 januari - uitslag bloedonderzoek - Mamadi18 * 24 januari - cyclus monitoring - Fluffyfishy * 24 januari - 2e echo + lab - Lin18 * 27 januari - intakegesprek - Orchid24 * 6 februari - 1e echo - PeppaP * 21 februari - intakegesprek - Linkiepinkie ZWANGER *PeppaP - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 21 september LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.