Nee nee hij bedoeld dat als ik IUI zou doen ze morgen zouden insemineren.. dus dat hij overtuigd is van de eisprong komende 48 uur. Pregnyl heb ik nog nooit gehad.. ben benieuwd volgende week,
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD AUGUSTUS 12-8 : Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar 18-8 : Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar, ronde 17, een ronde zonder Gonal-F en Ovitrelle 23-8 : Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 02 clomid 25-8 : Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 05 clomid NOD nog onduidelijk NOD ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 03 clomid NOD ??: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 17 NOD ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 25 AFSPRAKEN 18 aug: Lin18: groeiecho gynaecoloog 24 aug: Lin18: controle vk 23 aug: Maantje84: punctie ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18
@PeppaP het is heel warm ja.. fijn dat je zo geniet en alles goed gaat! Zo leuk de laatste loodjes en straks alles af! dankjewel ❤️
@fluffyfishy wat fijn dat je weer een eisprong hebt gehad. Toch t idee dat alles weer werkt dan he. Ervaringen bij hysteroscopie lopen idd uiteen, ik vond het erg meevallen. @Jasmijn1 ja daar heb je gelijk in .Het is belangrijk om lief voor jezelf te zijn en goed voor jezelf te zorgen. Doe m'n best Lijkt me slim om ff te bellen naar t ziekenhuis en ook je gedachten enzo voor te leggen. Snap dat je n punthoofd krijgt van deze onzekerheid. Ik had dat ook en mag nu bloedprikken een week na m'n ovulatie omdat ze dan je progesteron kunnen meten en aan de hoogte daarvan kunnen zien of je een eisprong hebt gehad. Ow lees nu iets verder dat ze niet zo bereidwillig waren als gehoopt, shit. @Orchid24 ja das mooi bedacht idd om de dag seks. Heel realistisch ook als je al zo lang bezig bent met zwanger worden en sex al zo lekker beladen kan voelen. @geneeke misschien klinkt het nu nog gek, maar het injecteren went en dat kun je gewoon ff op t toilet doen op je werk als het zo uitkomt. Jeetje, dat was erg lang wachten zeg. Ik heb dat door omstandigheden ook een keer gehad. Was blij dat ik m'n boek bij me had. De hysteroscopie ging eigenlijk hartstikke goed. Er staat een heel team van mensen klaar (serieus 5 mensen met een eigen taak) en ze vertelden wat de bedoeling was van mn bezoek en gingen elke keer zeggen wat ze zagen op t scherm en wat ze gingen doen enz. En naast me zat steeds iemand een beetje te kletsen en ik mocht haar hand vastpakken als het pijn deed enz. Echt zo lief. Was niet nodig, maar toch. Ze gebruikten de no touch methode en gebruikten dus geen eendebek, maar water om de buis met camera naar binnen te krijgen. Gaf goed beeld, er zat idd nog een restje en dat hebben ze weggeschraapt. Op t moment dat ik kramp voelde, was het ook klaar. Domper was wel dat ik 2 a 3 cycli moet wachten op een iui ivm wondgenezing. Gisteren een goed gesprek gehad met de fertiliteitsarts. Want zolang nix doen, vind ik heel lastig en ik ben bang dat ze na 3 maanden ineens weer wat vinden waardoor t nog langer uitgesteld wordt. Ik krijg controles op mn eisprong middels bloedtesten en als ik tegen de muren oploop mag ik weer bellen.
ja echt he! wat fijn dat ze zo vriendelijk waren en zoveel uitlegde! Fijn dat het restje nu weg is! Wel heel erg balen inderdaad dat je alweer moet wachten hopelijk daarna dan toch echt eindelijk blijvend zwanger! Wel fijn dat ze je cyclus weer gaan volgen!
Met mij gaat 't goed. Zit op 7 dpo vandaag. Heb er geen verwachting van/bij,want ja.. toch een natuurlijke ronde nu en daarmee is 't nog nooit gelukt . Ga aankomende zondag een test doen. Vieren we tevens de verjaardag van onze zoon. Zou een mooi cadeautje voor 'm zijn Och dames, wat is 't toch heeeet. Ben blij dat we nu niet hoeven te seksen hoor kan ik echt niet aan Vooral de nachten zijn vreselijk.. Ik slaap echt heel slecht. Bij ons zoontje geeft hij 32 graden op de babyfoon aan. Echt sneu.. @Appeltaartmetslagroom fijn dat de ervaring van de hysteroscopie meeviel en ook super dat ze meteen alles weg hebben kunnen halen. Je hoort wel eens van scratching, dan maken ze expres een klein wondje in de baarmoederwand geloof ik, waardoor de innesteling beter kan lukken. Wie weet is dat bij jou ook zo! Mijn duimen draaien. Of mag je nu sowieso niet zwanger worden? @Orchid24 hoe is 't met jou? Zit de Provera er weer in? @PeppaP o echt aftellen nu! Leuk dat 't kamertje bijna af is! @geneeke wow! Wat een follikels/cyste! Dan snap ik dat t beurs aanvoelt. Dit moet 'm dan toch zijn ook voor jou duim ik!
Nou hoop zondag een mooi cadeau voor jullie allemaal! Je gaat jezelf toch beschermen daarin dus begrijpelijk dat je zoiets hebt van verwacht er niks van. hahaha ja hier ook geen seks met dit weer pff moet er niet aan denken echt warm he.. het is ook gewoon zo vies warm binnen.. buiten kan ik er wel tegen. ja gaat wel! Provera vandaag laatste dagje, sinds gisteren al spotting dus ik denk dat het vrijdag gaat doorzetten ben heel benieuwd deze ronde.. ik ben gewoon altijd wel weer blij als de echo's beginnen, dat voelt weer als actie ook al is het tot nu toe een en al teleurstelling haha maargoed bedenk maar zo nog 1 ronde clomid en dan spuiten als het niet aanslaat.. mocht het wel aanslaan dan hopelijk gewoon meteen zwanger
@fluffyfishy ja pfff zo heet idd! Sneu voor je zoontje dat het zo warm is als hij slaapt zeg. Morgen nog en dat schijnt t af te koelen. En onder de 30 graden te blijven, ben benieuwd. Ze hebben geen scratching gedaan. Ik mag wel zwanger worden nu, maar dan moet het spontaan gebeuren want een iui doen ze niet omdat er nog n wondje zit. Beetje gek, want zwanger is zwanger lijkt me. Maar goed, de kans dat het lukt is waarschijnlijk kleiner met een wondje en das niet goed voor hun statistieken en ik heb natuurlijk maar beperkte kansen. @Orchid24 ja het was eigenlijk heel fijn qua setting en zorgvuldigheid. Ik had gerekend op 1 gyneacoloog en werd dus wel verrast door de hoeveelheid mensen. Snap wel dat t hebben van echo's voor je voelt als actie. Je wordt er niet zwanger van, maar het monitort en geeft je toch een gevoel van bezig zijn ipv maar te wachten. Sterkte met de hitte dames!
Ga je wel eisprong zoeken en gebruiken? Of wacht je tot IUI weer? ja fijn hoor en zo hoort het eigenlijk ook! Ja precies dat! ik kan er goed tegen haha maar dankje! Jij ook sterkte!
Ik wist dat ze geen scratching hebben gedaan. Hoop alleen voor je dat 't wondje wat je hebt zorgt voor die betere innesteling
Hi dames, Als het mag zou ik hier graag meeschrijven. Ik zie dat het topic al langer open is, maar zou het super fijn vinden om hier wat steun te vinden en gezellig mee te kletsen. Kort mijn verhaal, in augustus 2016 gestopt met de pil, geen cyclus. Na een half jaar bij de gynaecoloog Terecht gekomen en bleek PCOS kenmerken te hebben. HSG, Hystroscopie, de hele boel bekeken en verder alles goed. Gestart met 5 rondes clomid (oh wat een rot spul door alle bijwerkingen zoals opvliegers, depressieve gevoelens en dun bmv). Daarna overgegaan op gonal f en pregnyl. Na 9 maanden hormonen spuiten en bijna 2 jaar proberen was ik zwanger van mijn prachtige zoon. 3 maanden na zijn geboorte weer begonnen met proberen (ik weet super snel maar het duurde twee jaar voor hij er was) maar geen eisprong door bv. Sinds juli 2019 weer eigen cyclus wat super was. Wel onregelmatig en in november biochemische zwangerschap. Bij controle ziekenhuis uitstulping in baarmoeder te zien. Bleek Littekenweefsel en verkleving, weggehaald tijdens hystroscopie net voor de Corona stop. Sinds mei weer onder behandeling (weer gonal en pregnyl) door onregelmatige cyclus, en enorme buikpijn tussen eisprong en menstruatie en uitblijvende zwangerschap (ik ben 35 dus ze gingen vrij snel over tot actie). Man ook gecontroleerd en die had niet zo’n hoge score op goed bewegende zaadcellen (3 jaar terug was dat nog veel beter). We zijn dus nu alweer bijna 1,5 jaar bezig waarvan 14 rondes met eisprong (op zich wel handig).
Welkom! Tuurlijk mag je meekletsen! Fijn dat ze snel over gingen op actie en hopelijk snel zwanger! Je mag het lijstje zelf aanvullen, maar ik kan het ook bijhouden (maar net wat je fijn vind, sommige geven het hier aan mij door en pas ik het aan en de ander doet liever zelf! Voor een andere groep doe ik het volledig bijhouden, ben gek op lijstjes )
Hahaha fijn als jij hem aan zou willen vullen dan. Ik ben 35, dit is kindje nummer 2, zitten in ronde 14, 3e ronde oi met gonal f en pregnyl en nod is 16 augustus
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD AUGUSTUS 12-8 : Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar 16-8 : Wishmommy84: 35 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 14, ronde 03 Gonal-F en Pregnyl 18-8 : Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar, ronde 17, een ronde zonder Gonal-F en Ovitrelle 23-8 : Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 02 clomid 25-8 : Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 05 clomid NOD nog onduidelijk NOD ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 03 clomid NOD ??: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 17 NOD ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 25 AFSPRAKEN 18 aug: Lin18: groeiecho gynaecoloog 24 aug: Lin18: controle vk 23 aug: Maantje84: punctie ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18