Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ik hoop het ook voor je. Het duurt lang en is echt frustrerend voor je dit. Op naar weer een eisprong de komende maand!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ah super fijn dat je vandaag meteen langs kan komen! Hopelijk niks aan de hand, lees genoeg dat bloed niet altijd wat zegt en hopelijk is dat in jouw geval ook!
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  3. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Nou precies dit dus!! Wachten duurt zo enorm lang! Fingers crossed voor je!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  4. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Dank je wel voor de steun ❤️
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja je doet er niks aan, maar weer het antwoord: wachten dan word ik gek :roflmao::roflmao:
     
  6. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd! Hopelijk heb je snel de uitslag en duidelijk antwoord! Veel succes!
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  7. Mamadi18

    Mamadi18 Actief lid

    8 nov 2018
    129
    188
    43
    Vrouw
    @Orchid24
    Het gesprek is goed gegaan, hebben er wel even over na moeten denken maar we hebben toch besloten om de volgende cyclus te starten met IUI i.c.m. Gonal- F en pregnyl. Vind het spannend om hormonen te gaan spuiten, niet eens het prikken, maar meer hoe mijn lichaam erop zal gaan reageren. Zijn er "ervaringsdeskundigen" hier die veel last hadden van bewerkingen of juist geen? Weet natuurlijk dat het per persoon kan verschillen, maar ben er wel benieuwd naar. Tips en trucs zijn ook welkom! Haha
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Spannend! Ah ja ik hoor wel veel dat mensen juist geen bijwerkingen hebben van spuiten, ben daar zelf ook wel benieuwd naar! Dus deze ronde nog zonder, weet je je NOD al?
     
    Mamadi18 vindt dit leuk.
  9. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Goed om te horen!

    Ja ik ben ervaren:). Het valt enorm mee. Eerste keer is raar maar met name gonal f is goed te doen. Pregnyl spuit zetten is iets meer hard core, maar ook goed te doen als je daarna even goed de plek masseert. Daar heb ik soms wel meer bijwerkingen van op mijn darmen en misselijk, maar verder weinig. Je hoeft daarmee ook echt niet onder de 10 dagen te testen ivm hcg hormoon wat erin zit dus dat is bijkomend voordeel:)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  10. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Geen goed nieuws helaas. Dun slijmvlies wat de arts niet positief stemt, ook hcg laten prikken en is 29. Te laag op deze termijn. Tezamen met echo beeld slecht nieuws dus. Donderdag nog een keer prikken om bbz uit te sluiten.

    lig er behoorlijk af, had toch (dom dom dom) sprankje hoop dat ik dat wonder geval zou zijn....
     
  11. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Oh jee, echt niet fijn. Ik herken het helaas :( Gestart aan 25 om gestaag te stijgen naar 140 en dan af te lopen.. :cry: Hoever zit je in je cyclus?

    Een hele dikke knuffel :x
     
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    he wat ontzettend rot :( we hadden het allemaal voor je gehoopt.. hopelijk zet het dan ook gauw door zodat je weer verder kan.. hopelijk ook geen bbz.. wees maar extra lief voor jezelf, knuffel ❤️
     
  13. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Ja zo super balen, vandaag op 14 dpo. Bedankt voor de steun, doet me goed!!
     
  14. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    ❤️❤️ dank je wel!!
     
  15. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 dikke knuffel.... klote ook weer :cry:

    Wij hebben hier samen besloten om een pauze te gaan houden, mocht het deze maand niet gelukt zijn.

    Injecties met name Ovitrelle krijg ik hele erge acne weer van, wat me dus totaal niet lekker in mijn vel laat zitten. Daarnaast net de nieuwe drukke baan... voel dat het tijd is om ff tot mezelf te komen Ipv maar doorgaan.
     
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lijkt me een moeilijk besluit maar wel goed dat je zo luistert naar jezelf!
     
    geneeke vindt dit leuk.
  17. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Super knap! Dacht er toevallig vandaag ook aan dat we misschien maar eens even een pauze moeten nemen
     
    geneeke vindt dit leuk.
  18. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    O neeee had het zo gehoopt vooral door die testlijntjes die je best goed zag. Domper. En natuurlijk had je dat sprankje hoop. Dat zorgt ervoor dat je doorgaat! Sterkte met deze teleurstelling. Doe wat goed voelt he
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  19. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Wat goed van je! Even rust van alles nemen een paar rondes. Lastige keuze maar blijven 'moeten doorgaan' met maar 1 doel voor ogen werkt zeker niet altijd. En kan ook spanning en onrust geven wat het niet bevordert. Even 'terug' bij jezelf komen is soms gewoon nodig om daarna weer sterker en rustiger verder te kunnen. Maar wel heel lastig lijkt me om deze keuze te maken. Dus echt super stoer van je!!
     
    geneeke vindt dit leuk.
  20. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Hier is toch wat moed voor nodig, even wat persoonlijk ‘herbronnen’ is idd soms niet slecht. Wie weet wat er nadien van komt
     
    geneeke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina