@Orchid24 ja suffe stress he, maar goed. Ik ga nu niet naar de echoscopist, maar naar de fertiliteitsarts voor een echo bij 7 weken. Dus n beetje anders, maar niet minder stress. @Lampje007 he wat een domper zeg, je hoopt toch elke keer anders he. Oke, ik heb dus gebeld en n afspraak gemaakt. Volgens de telefoniste moet ik gewoon hoop houden. Jaja
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD SEPTEMBER 17: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 15 IUI 2 25: Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 06 OI, Gonal-f en Ovitrelle NOD OKTOBER 02/03: Wishmommy84: 35 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 15, ronde 05 OI, Gonal-F en Pregnyl NOD nog onduidelijk ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 04 OI, Gonal-f en Pregnyl ??: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 17 ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 03 OI, clomid ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 26 ??: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar, ronde 19, Gonal-F en Ovitrelle AFSPRAKEN 21 sept: Wishmommy84: Follikelmeting 22 sept: Lin18: controle gynaecoloog 24 sept: Lin18: afspraak verloskkundige 28 sept: Appeltaartmetslagroom 7 weken echo 06 okt: Wishmommy84: Voortgangsgesprek IUI ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18 18 -5-2021 Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, iui
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD SEPTEMBER 25: Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 06 OI, Gonal-f en Ovitrelle NOD OKTOBER 02/03: Wishmommy84: 35 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 15, ronde 05 OI, Gonal-F en Pregnyl NOD nog onduidelijk ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 04 OI, Gonal-f en Pregnyl ??: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 17 ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 03 OI, clomid ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 26 ??: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar, ronde 19, Gonal-F en Ovitrelle ??: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 16 IUI 3 AFSPRAKEN 21 sept: Wishmommy84: Follikelmeting 22 sept: Lin18: controle gynaecoloog 24 sept: Lin18: afspraak verloskkundige 28 sept: Appeltaartmetslagroom 7 weken echo 28 sept: Lampje007: Follikelmeting 06 okt: Wishmommy84: Voortgangsgesprek IUI ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18 18 -5-2021 Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, iui
Net telefoontje gekregen van fertiliteitscentrum (UZ Leuven); ze konden aan de resultaten zien dat ik mijn ms had, top Wel fijn dat er dadelijk een nieuwe cyclus opgestart gaat worden. De laatste poging, dan zoeken ze een laprascopie te doen omdat ze denken aan endometriose (wat mij enorm zou verwonderen..). Zonder die ingreep willen ze niet verder, dus wss geen keuze dan te ondergaan (ga dit nog wel wat dieper bespreken tijdens de raadpleging, want opereren zonder indicatie is in onze ogen niet echt zinvol?). Ik gok dat we gaan uitkomen bij ivf, die iui’s hebben weinig zin imo.. Maar... de cava heeft mij gesmaakt gisterenavond
Goed dat je gebeld hebt! Ik heb inderdaad als ik zwanger ben de eerste echo ook in het ziekenhuis, toch fijn dat ze dan nog even meekijken! Heb je niet veel aan zo'n assistente maar ze bedoeld het goed.. Hopelijk is het snel zover!
Ohh wat vreemd waarop baseren ze dat dan? Maar ik lees vaak toch dat je met IUI wel 5/6 keer doet voordat je naar IVF gaat en dat best zinvol kan zijn? Wel rot en onzeker allemaal weer.. Hopelijk komen jullie straks in ieder geval op een behandeling die goed voelt voor jullie! En terecht dat je jezelf nu wat meer mag verwennen!
Wat lief dat je aan me denkt!! Zit in een enorme rollercoaster moet ik zeggen. Hcg was donderdag 83 (maandag 29) dus ze was enorm verbaasd over de stijging en zei dat ik niet teveel naar het absolute getal moest kijken maar hoe hij toe is genomen. Ze gaf, met extreme voorzichtigheid, aan dat dit heeeeeeeel misschien toch een normale zwangerschap kan zijn. ik ben enorm onzeker en ga echt heen en weer in mijn gedachten. Met heel veel als als als late bevruchting , late innesteling etc zou het kunnen maar het voelt toch heel onzeker allemaal. Vandaag wel weer oploop. als ik uitga van vorige cyclus was woensdag mijn nod. Maandag weer terug (kunnen dan niets zien denk ik maar de afspraak stond al) en hopelijk mag ik dan weer bloed laten nemen
Wat ontzettend spannend zeg.. ik vind de oploop wel heeel duidelijk! Hoop het zo voor jullie! Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is zo..
Ontzettend vervelend zeg, wat orchid ook zegt die onzekerheid is killing en dat wachtend, dat eindeloze wachten. Afgelopen september tot februari heb ik iedere cyclus een onderzoek gehad, en omdat dan alleen kon voor de eisprong en de agenda’s zo vol zaten duurde en duurde dat maar. In plaats van dat ze dan gewoon alles in 1 cyclus doen en je die overslaat. fingers crossed voor je en hopelijk mag je snel verder met iets waar jij je goed bij voelt
Ik hoop van harte op een goed resultaat maandag, normaal gezien is een controle labo wel aangewezen! Nog ff dat ‘lang’ weekend overbruggen... nog wat meer geduld @Wishmommy84! Zenuwslopend dit!
Wat ontzettend spannend. Pff hoop ook dat het gewoon een gezonde zwangerschap is met volgend jaar een wolk van een baby. Heel veel sterkte met deze spannende wachtdagen. Duim voor jullie!
@Lampje007 wat bijzonder dat ze daar toe willen overgaan! Waarom willen ze dat gaan doen? Het klinkt alsof je het zelf ook een bijzondere zet vindt. Waarom denk je dat iui weinig uithaalt voor je? De kans van slagen is wel minder hoog dan bij iui, maar de hele behandeling is ook minder ingrijpend. @Wishmommy84 jeetje wat een rollercoaster zit je in zeg! Als je gewoon weet dat je zwanger bent, is het al een komen en gaan van gedachten en emoties, laat staan in jouw situatie nu. Ik hoop t beste voor je. @Orchid24 ja, is standaard om een eerste echo in het ziekenhuis te doen bij een traject idd. Bij mij ging dat de vorige keer echter anders ivm corona en toen ging ik gewoon naar een echopraktijk. Ben benieuwd nu, nog een weekje wachten en dan is het zo ver.
@Wishmommy84 veel succes vandaag! Ik denk aan je! Hopelijk komt er iets van geruststelling ook al gaat die wss nog lang niet weg.. @Lampje007 Wanneer ga je contacten met het ziekenhuis over hun (rare?) beslissingen? Hoe is het met de andere dames? Ik heb zaterdag laatste provera pil op en sinds gisteren spotting Blij mee want ik heb altijd 2 dagen spotting voordat de menstruatie daadwerkelijk doorbreekt en ga er dus vanuit dat het morgen doorbreekt Dan kan ik bellen voor echo die ik dan op donderdag ga krijgen, als de cyste dan gekrompen is dan krijg ik prikinstructies en kunnen we gaan beginnen Maargoed het is wel nog even afwachten natuurlijk.. menstruatie moet nog doorzetten, maar ik hoop dat dat betekent dat de cyste gekrompen is.. en dat vorige keer het zo'n rare was door de cyste.. Ik wil door!