O he wat vervelend. Zelf heb ik dat altijd voor mn menstruatie. Bruine afscheiding af en aan. Dan wat minder en dan de dag erna ineens volle menstruatie. Maar ja dat zegt niks natuurlijk voor jou nu. Hopelijk dat het morgen doorzet. Bij mij zn gangetje. Nog 2 weken werken. Dan mn verlof in. Kindje ligt helaas nog steeds in stuit. Ze moet dus wel nog ff gaan draaien de komende weken. Maar ja heb ik geen invloed op...
Ja ik heb normaal altijd alleen rode spotting vooraf, maar het kan natuurlijk ook een keer anders zijn. Hopelijk morgen inderdaad volle menstruatie Ah lekker bijna verlof! Daar heb je geen invloed op inderdaad.. Hopelijk draait ze nog!
@Wishmommy84 wat spannend allemaal voor jou! Alles is nog zo pril en kwetsbaar. Sterkte met nog een weekje wachten tot de echo. We hebben wel tegelijk een vroege echo Ik vind het ook spannend, maar dan door de miskraam. Ik duim voor je. @Orchid24 hopelijk is de cyste weg, zet het door en mag je starten! @Maan84 jeetje zeg, wat heftig dat je zo hebt gereageerd op de hormonen. Raak je dat gewicht de komende tijd nog kwijt of wordt dit een extra zware zwangerschap hierdoor? Sterkte er mee. @linkiepinkie bijna verlof dus! Kijk je er naar uit?
Dank je wel!!!! Ik ook voor jou! Het ene moment ben ik super relaxed om vervolgens een knoop in mijn maag te hebben van de spanning. Ik ga in elk geval stoppen met testen (Sensitest liep niet zo lekker op afgelopen twee dagen en absoluut geen knaller) dus heb vanmorgen maar predictor gedaan en had een knaller. Het zegt allemaal niets, het is alleen mijn poging om een beetje grip te krijgen maar word er alleen maar diep ongelukkig van merk ik. Ik moet maandag 10:45, en jij? Ik zou dan ongeveer 5+4 moeten zijn
O wat zit je in een rollercoaster zo zeg! Ik leef met je mee. Ik zou ook zeggen stop met testen... En idd wachten tot maandag. Maar makkelijk gezegd dan gedaan. @Appeltaartmetslagroom ook voor jou enorm spannend. Lijkt me zo onzeker door de mk hiervoor. Maar eens moet het toch een keer zo zijn! en hopelijk is dat nu. Ik heb zin in mn verlof. Slaap megaslecht. Daarnaast vind ik het spannend omdat kindje nog in stuit ligt en we weer een weekje verder zijn. Vandaag ga ik moxa therapie doen. Is soort acupunctuur voor kindjes in stuitlig. Een vriendelijkere manier en minder riskant dan uitwendig laten draaien door de vk. baadt het niet dan schaadt het niet!
@linkiepinkie Interessant! Hopelijk gaat het helpen! Het kindje heeft nog even de tijd en anders komt dat ook weer goed! @Appeltaartmetslagroom en @Wishmommy84 lastige tijden voor jullie, hopelijk is het gauw echo tijd met allebei een mooie echo! Beter niet meer testen inderdaad! Ik moet ook wat afleiding gaan zoeken, heb allerlei menstruatie kwalen en de spotting dus ik denk dat het eraan komt.. maar het is er nog niet en ben er echt beetje klaar mee.. Ik wil gewoon dat het een keer mee gaat zitten.. Gewoon hop die menstruatie, cyste gekrompen en hop prikken met die handel! Met hopelijk meteen de juiste dosis, een prachtig ei op dag 14 en een zwangerschap tot gevolg Maar ik ben al blij met de eerste 3, de andere 3 klinkt te mooi om waar te zijn
Ja dan uiterste NOD.. denk eerder over 2 dagen NOD. En zoals verwacht net alweer lichtbruine afscheiding dus deze maand is waarschijnlijk ook weer niet gelukt.. Ben er eerlijk gezegd ook wel ff klaar mee. Wil supergraag een kindje maar op dit moment voelt het echt alsof ik eronder lijd.. dus voel echt dat het de juiste beslissing is om voorlopig Ff te stoppen. Wil alleen eerst zeker weten dat ik meteen weer kan beginnen met spuiten op het moment dat we besluiten weer te willen beginnen.. dus ga dat eerst goed navragen. Dan gaan we Ff lekker focussen op ons en ons huisje alle dingetjes in orde maken die we al zo lang voor ons uit schuiven, en hopelijk wanneer de tijd er wel voor is we dan een gezonde baby mogen verwelkomen.
Dan is het goed voor jullie toch, even lekker richten op jullie en jullie huis inderdaad! Dan zie je wel wanneer jullie weer klaar zijn voor het traject of niet meer nodig.
Even egopost... Voel me de laatste dagen zo down.. Ik ben sinds afgelopen week echt bang dat de reguliere zorg op korte termijn weer wordt afgeschaald. Fertiliteit staat als afdeling ergens onderaan 't lijstje qua belangrijkheid, dus zou dan ook wel als eerste dicht gaan. Voor mij voelt het nu ook als een alles of niets ronde. Echt stomme mensen die zich niet aan alle adviezen en regels kunnen houden..
Exact mijn gedachte gisteren. Ik ben dan wel pril zwanger maar ben als de dood dat dit mis gaat en dat het dan een soort van jammer maar helaas verhaal is. ik snap dat fertiliteit niet vergelijkbaar is met een open hart operatie, maar om het zo laag op een urgentie lijst te plaatsen maakt me echt woedend. Degene die die beslissing heeft genomen heeft er duidelijk niet mee te maken gehad voor mijn gevoel
Logische gedachte hoor! Het IS ook irritant. Al hebben ze wel gezegd dat ze de reguliere zorg niet meer zover willen afschalen. Bij ons draait alles net weer op 100% en mijn man mag nog steeds nergens nee mee naartoe. Terwijl 1 deur verder, bij gynaecologie, loopt iedereen in en uit.
Herkenbaar dames.. ik zit in Nijmegen en daar loopt het heel hard op en gisteren ook gelezen dat mijn ziekenhuis CWZ al voller loopt qua corona patiënten dus ik vrees er ook heel erg voor.. maar ze zeiden inderdaad dat ze het willen voorkomen.. maar van mij part kom maar op met die strengere maatregelen! Ik wil echt niet weer stoppen.. dan maar in de zogenaamde lockdown, want eerlijk is eerlijk Italië enzo hebben een lockdown gehad.. wij mochten best wel veel nog al die tijd.. Maar voor nu goed nieuws! Ik ben vannacht dan toch ongesteld worden Vrijdag om half 12 echo, heel hard duimen dat die cyste gekrompen is! En dan prikinstructies! Mijn man mag ook nog niet mee, maar blijkbaar mag ik het ziekenhuis niet verlaten tot ik de spuit zelf gezet heb Vraag me dan of ik dus altijd rond dat tijdstip moet prikken maar goed zie ik dan wel!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD SEPTEMBER 25: Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 06 OI, Gonal-f en Ovitrelle 29: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 26 NOD OKTOBER NOD nog onduidelijk ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 04 OI, Gonal-f en Pregnyl ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 03 OI, clomid ??: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar, ronde 19, Gonal-F en Ovitrelle ??: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 16 IUI 3 AFSPRAKEN 24 sept: Lin18: afspraak verloskkundige 25 sept: Orchid24: Uitgangsecho + (prikinstructies) 28 sept: Appeltaartmetslagroom: 7 weken echo 28 sept: Lampje007: Follikelmeting 28 sept: Wishmommy84: Eerste echo 06 okt: Wishmommy84: Voortgangsgesprek IUI ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18 18-05-2021: Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, IUI Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd Wishmommy84: 35 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 14, ronde 04 OI, Gonal-F en Pregnyl
Hee meiden, ik dit weer in het zh. Ze zien wel een dooierzak, maar geen embryo. Ze zeggen dat dat normaal is voor deze termijn (6 weken) maar ik schrok wel.
Goed van je! Even eerst terug naar je eigen basis en rust, terug naar elkaar. Moedig hoor om deze keuze te durven maken!