Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ochnee wat verschrikkelijk :cry::cry: heel veel sterkte ❤️

2. Lampje007

Lampje007 Actief lid

15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Oh nee, wat verschrikkelijk nieuws :( Ik had al tranen maar nu is het helemaal.. :cry: Zo zo ontzettend jammer.. Gaat het een beetje?

3. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Och nee :(:cry: wat erg!!! Heel veel sterkte!!!

4. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Heel veel succes en sterkte morgen. Hopelijk lukt het!!

5. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Grr wat jammer, sterkte!!

6. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Hé getsie, dit is niet leuk zeg! Je hebt dan toch hoop:(. Schalen ze de zorg bij jullie al af? Begreep wel dat ze echt willen proberen om alles zo lang mogelijk door te laten gaan. Houdt hoop!!

7. Wishmommy84

Succes!!

8. Wishmommy84

Wat ontzettend verdrietig dit. Ik weet niet wat te zeggen want vind het zo erg voor jullie. Hebben ze al vervolg stappen geopperd? Ik denk aan jullie en dikke knuffel!!!

9. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Neee wat een verschrikkelijk nieuws. Dit kan toch gewoon niet waar zijn. Ik weet niet wat te zeggen... :cry:

10. Lampje007

Lampje007 Actief lid

15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Willen jullie eens meekijken of het gewoon mijn verbeelding is of niet. Dit kreeg ik dus deze ochtend (elke Sensitest geeft zo’n streepje maar vanmorgen kwam ie vrij snel, Kruidvat was deze namiddag wit).
    Ingedroogd nu maar is gewoon nog hetzelfde.

Toch gek hé..

Bijgevoegde bestanden:

11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik zie mega licht iets.. maar dan moet ik echt goed turen. hoeveel dpo ben je?12? spannend zo..

12. Lampje007

Lampje007 Actief lid

15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    13 al, dus eigenlijk niets meer van te maken. Het is gewoon een mindfuck. Heb nu al een hele tijd buikpijn, en hoofdpijn is ook net begonnen. Een echte fijne pms :confused:
    Zou ik al stoppen met de utrogestan? Het is gewoon de boel maar ophouden zo imo

13. Lampje007

Lampje007 Actief lid

15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    edit: ik wil zeker niet egoïstisch overkomen. Er zijn wel ergere dingen gebeurd vandaag @Appeltaartmetslagroom. Dit verdriet is met geen woorden te omvatten.

Ik heb nood om hierover te ventileren, want ik probeer dit voor mijn omgeving wat te verbloemen. Ze weten er wel van dat we een traject lopen, maar lotgenoten hebben hier toch een andere kijk op..

❤️

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Jij mag ook gewoon je verhaal kwijt. het verdriet en medeleven met appeltaartmetslagroom is er ook, maar voor lotgenotencontact zijn we hier dus je mag zeker je onzekerheden en alles hier gewoon vertellen.Hmm weet niet even overleggen met ziekenhuis misschien morgen? Lastig zo..

Lampje007 vindt dit leuk.
  15. linkiepinkie

Voel je niet bezwaard. Ieder heeft zijn verhaal. Ieder gaat door op zijn/haar manier een zware tijd. Dus deel en ventileer gewoon.

Ja heeeel licht zie ik ook wat. Maar voor 13 dpo... is het lijkt mij echt te licht. En i.c.m die eerdere foto. Ik wil je niet teleurstellen en snap je hoop. Maar ben zelf bang dat het toch een menstruatie wordt voor je.:(

16. Wishmommy84

Absoluut delen daarom zijn we hier! Iedereen heeft recht op verdriet. Ik zou niet zomaar stoppen en even overleggen met ziekenhuis. Misschien is er wel korte bevruchting geweest en is het toch snel gestopt na innesteling? Sterkte, het is echt een mind fuck!

17. Wishmommy84

Net terug van fertiliteit en weer twee eitjes. 1 van 21mm en 1 van 19/20mm en voor mij dik baarmoederslijmvlies (6,7mm). Net pregnyl gezet op CD13 dus verwacht morgen avond eisprong.

Lampje007, Orchid24 en linkiepinkie vinden dit leuk.
  18. linkiepinkie

Het draaien is mislukt helaas. Ze hadden er alle vertrouwen in omdat er genoeg ruimte is in mijn buik en ze nog niet met dr billen was ingedaald.

Maar dit kindje wil gewoon echt niet lijkt wel. Ze hadden haar tot 1/3 om maar ze wilde gewoon niet de koprol maken. En ze ligt nu weer exact in haar vertrouwde positie. Hoofdje tegen mn ribben. Het was pittig maar wel te doen. Voelde echt als een domper en nu na een huilbui ben ik er weer. Een beurse buik dat wel. Maandag moet ik naar het ziekenhuis voor een 2e poging. Lukt het dan niet, dan wordt het keizersnede of stuitbevalling en word ik medisch. Ik baal enorm. Zie een stuitbevalling echt niet zitten. Dus dat wordt dan een keizersnede.

19. Wishmommy84

He dat is enorm balen zeg!! Snap dat dat heel teleurstellend is, zeker als je dat niet van te voren bedenkt! Hoop dat ze alsnog draait en anders dat het in het ziekenhuis lukt. Snap dat je een stuit bevalling niet zit zitten!

20. Wishmommy84

Was nog vergeten te melden dat ze hook uitsluitsel hebben gegeven dat ze IUI niet als toegevoegde waarde zien voor mij (ook mijn gyn niet) en dat de volgende stap ivf is. Nu in elk geval nog 6 maanden door op dit pad waar ik ok mee ben want ivf klinkt behoorlijk heftig. Nog geen uitsluitsel over progesteron, we gaan het zien

Deel Deze Pagina