Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Natuurlijk!

    Ja, de gynaecoloog zei inderdaad dat je daarna verhoogd vruchtbaar bent. Geen idee hoelang dat zou zijn, we gaan zien of het z'n vruchten afwerpt.
     
    fluffyfishy vindt dit leuk.
  2. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ik geloof dat ze 3-6 maanden toen tegen ons zeiden.
    Lang geleden, had hem vorig jaar januari. Pff ongelooflijk.
     
  3. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Precies wat ik vandaag ook hoorde: 3 tot 6 maanden verhoogde kansen.
     
    Lin18 vindt dit leuk.
  4. Lin18

    Lin18 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Oh toch goed onthouden dan hihi
     
  5. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Jaaa 6 maanden, 6x de kans op raak prikken. Daar gaan we voor! En blijven praten hier mag altijd. Ik las toevallig met ook een ander forum topic. Allemaal binnem 3 a 4x zwanger. Ja dan lees je idd andere dingen en voor ook een andere beleving. Wat niet meer dan logisch is! Maar voelt dan voor jezelf wel wat anders aan. Herkenbaar.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  6. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Kan je dit kort even uitleggen? Ik weet er nog niks van. Waarom verhoogt dit de kans?
     
  7. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Wij zitten nu in de wachttijd. En dat vind ik wat lastiger dan de andere weken. Nu nog relax, maar is meestal de week hierna dat de spanning komt. Van mij had dat wel 1 weekje mogen zijn. Dat je NOD 1 week na je eisprong is zeg maar. Want als ik het eenmaal weet, kan ik het loslaten en ben ik er niet meer mee bezig. Voor nu dus lekker relax weekend vieren!
     
    fluffyfishy en Orchid24 vinden dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha herkenbaar.. Helaas is het alleen maar wachten wachten wachten :rolleyes:
     
    linkiepinkie vindt dit leuk.
  9. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ze spoelen alles schoon en met een bepaald soort olie wat de innesteling zou bevorderen. Het onderzoek is er in de eerste plaats voor om te checken of er geen verstoppingen zijn in de baarmoeder en eileiders, met als bijkomend effect dat het dus de kansen ook weer vergroot.
     
  10. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    ** START FERTILITEITSTRAJECT
    EIND 2019/BEGIN 2020
    **


    NOD JANUARI
    *dunnie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 30 januari
    *Lin18 - 33 jaar - 2e kindje - icsi 2

    NOD FEBRUARI
    *Kabouter32 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 19 - NOD 5 februari
    *Linkiepinkie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 6 februari
    *Fluffyfishy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 11 februari
    *Mamadi18 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 - NOD 11 februari
    *Orchid24 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 - NOD 21 februari

    AFSPRAKEN
    * 27 januari - intakegesprek - Orchid24
    * 29 januari - cyclus monitoring - Fluffyfishy
    * 14 februari - evaluatiegesprek - PeppaP
    * 21 februari - intakegesprek - Linkiepinkie


    ZWANGER
    *PeppaP - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 20? september


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  11. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Top bedankt!!
     
  12. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Even gewoon om te zeggen: bedankt allemaal dat jullie er zijn! Ik ben blij dat ik hier een plekje heb om te delen als ik die behoefte voel. Ik heb het wel aan andere mensen verteld maar dat is toch anders. Ik krijg lieve reacties enzo maar zij begrijpen de emotionele achtbaan niet. Mijn moeder bijvoorbeeld gaf als antwoord: ach nog een jaartje geduld hebben. En check!;)
     
    Lin18, PeppaP, dunnie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    pff was dat haar reactie ja.. :$ het is zeker fijn zo’n forum! Ik ben ook de enige in mijn vriendenkring die bezig is met een kinderwens.. al mijn vriendinnen moeten er echt nog niet aan denken dus die snappen het ook niet echt allemaal..
     
  14. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Nee, die achtbaan begrijpen maar weinig mensen. Heb voor S. 7 maanden hormonen moeten innemen en spuiten voor het lukte. Ben daar heel open over geweest.

    In onze vriendengroep is iedereen al (bijna) compleet. Niemand heeft daar problemen gehad. Begrijpen 't ook niet en gaan het onderwerp liever uit de weg.

    Kan t wel met een aantal collega's er goed over praten. Een maakt momenteel hetzelfde mee als ik (en bij dezelfde gyn:roflmao:) en heeft hetzelfde advies als ik.
     
  15. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ja mijn moeder kan niet zo goed met emoties en moeilijke dingen overweg. Dat weet ik en dat is ook de reden dat ik weinig met haar deel. Maar goed op zo'n moment heb je wel weer even zoiets van HOE DAN! Ze bedoelt het altijd goed maar ze zegt de dingen vaak net even verkeerd.
     
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat vind ik soms inderdaad nog wel het lastige dat uit de weg gaan.. waarom kan er niet over gepraat worden? Ohh dat is ergens wel fijn en heel erg toevallig dat jullie hetzelfde meemaken!
     
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    lastig zeg..
     
  18. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Fijn dat je dan iig 1 persoon hebt, die het helemaal begrijpt! Bij ons ging het ook bij iedereen heel makkelijk. Op 1 iemand na. En zij appt dus precies die dingen die mij helpen en steunen. Ook erg fijn.
     
  19. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ja dat is echt een topic apart!! Maar ben nu zover dat ik dit accepteer. Hallelujah. Diezelfde dag ging ik dus meteen naar mn schoonouders. Want die geven gelukkig wel die lieve begripvolle reactie.
     
    dunnie vindt dit leuk.
  20. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Jeetje wat een rot nieuws zeg.....

    Alles is denk ik al wel gezegd. laat je goed informeren, en praat. Je hoeft niet vandaag al te beslissen.

    Sterkte ❤️
     
    Kabouter32 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina