Hoe gaat 't met iedereen hier? Ik ga morgen een test doen! Heb op vrijdag en zondag (9 en 11 dagen na Ovitrelle) al een test gedaan.. Veel te vroeg, maar kon 't niet laten. Op die van zondag dacht ik dat 't lijntje net een beetje donkerder was dan vrijdag, maar opgedroogd zie ik geen verschil. Dus sluit niet uit dat het gewoon nog van de Ovitrelle af komt. Vindt het dus wel heeeeeeel spannend morgenvroeg..
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD NOVEMBER 14 nov: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 17, natuurlijke poging (afwachting ivf) NOD nog onduidelijk ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 04 OI, Gonal-f en Ovitrelle ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 04 OI ??: Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, IUI ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 28. Start IUI 2- Gonal-F en Ovitrelle ??: Wishmommy84: 35 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 17, ronde 07, OI, Gonal-F en Pregnyl AFSPRAKEN 13 november : Geneeke : eerste echo fertiliteitsarts 23 november: Fluffyfishy: eerste echo, pretecho omdat partner niet bij de fertiliteitsarts mee mag 26 november: Fluffyfishy: echo fertiliteitsarts BEVALLEN 09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 10-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 ZWANGER 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 28-01-2021 Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 18-05-2021 Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd 04-07-2021: Geneeke: 3e kindje, pauze spontaan 16-07-2021: Fluffyfishy: 31 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, ronde 20
Het is stil hier. Hoe gaat het met iedereen? @Jasmijn1 @Appeltaartmetslagroom @Mamadi18 @romera @Wishmommy84 @Chiara2 @Gl0ria @geneeke @Lampje007 En met de pas bevallen dames? @Lin18 @linkiepinkie
Hier goed hoor! Ronde 17 alweer, zit er beetje gelaten in en ben inderdaad wat minder actief geweest want vind het best lastig dat het zo’n uitzicht loze situatie lijkt. Gisteren voor fm geweest en op dag 11 echt pas twee kleine eitjes van 10 en 12 zitten. Beetje teleurstelling over de groei. Dit is de eerste maand dat ik geen accupunctuur meer heb gedaan (ff pauze van genomen) en hoop niet dat het daar door komt. Maandag weet terug!
Als eerste onwijs gefeliciteerd @fluffyfishy en @geneeke! Maakt mij echt super blij om te lezen dat jullie zwanger zijn. Hier gaat het wel goed eigenlijk. Ben er nu wat rustiger onder voor mijn gevoel. Heb inmiddels meerdere gesprekken gehad met mijn nieuwe fertiliteitsarts en volgende week gaan we een concreet plan maken. We hebben gekozen om voor het spuiten te gaan. Afgelopen week wat familie ingelicht over onze situatie en ook mijn leidinggevende op werk. Vooral de reactie van mijn familie was erg fijn. Dus dat geeft mij ook een goed gevoel. Hopelijk snel met goede moed beginnen aan het volgende!
Bedankt voor het vragen @fluffyfishy! Hier, tja.. weer wachtweken en dan ben ik zo onrustig. Het is een moeilijk om niet verbitterd over te komen, ik voel dat mijn lontje steeds korter wordt. Zeker nu er geen zicht is op een eventuele doorstart naar ivf. Kut dat ze de zorg hier in de omgeving zo afschalen in de algemene ziekenhuizen, ik begrijp dat ergens toch niet. Alles moét wijken voor die covid. Verdeel en heers, zoiets? Bij ons is het gelukkig lekker druk op het werk, wij mogen gewoon verder doen Vandaag begonnen met utrogestan, op cd21. Blijkbaar mag dit in een natuurlijke cyclus niet vroeger want dit zou de eisprong kunnen beïnvloeden.. fijn dat we dat nu ook weten (na 2 pogingen elders ).
@fluffyfishy Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! @linkiepinkie Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje bijna 30 weken.. dus bijna aftellen