Wat een geweldig nieuws @fluffyfishy !! Gefeliciteerd! @linkiepinkie nog van harte gefeliciteerd met jullie mooie wondertje! Hier inderdaad ook wat rustiger aanwezig, tevens een midweekje weggeweest. Inmiddels weer gestart met IUI nr.2. Gonal-f, dosering werd opgehoogd van 75 naar 87,5 omdat het de vorige keer lang duurde voordat er een eitje rijpte. Nu op cyclusdag 11 al een eitje vam 19mm, dus gister de ovitrelle gezet en morgen middag de IUI. Dus kan alwel stellen dat mijn NOD rond 24 november zal zijn!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD NOVEMBER 14 nov: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 17, natuurlijke poging (afwachting ivf) 24 nov: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 28. IUI ronde 2- Gonal-F en Ovitrelle NOD nog onduidelijk ??: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 04 OI, Gonal-f en Ovitrelle ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 04 OI ??: Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, IUI ??: Wishmommy84: 35 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 17, ronde 07, OI, Gonal-F en Pregnyl AFSPRAKEN 13 november : Geneeke : eerste echo fertiliteitsarts 23 november: Fluffyfishy: eerste echo, pretecho omdat partner niet bij de fertiliteitsarts mee mag 26 november: Fluffyfishy: echo fertiliteitsarts BEVALLEN 09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 10-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 ZWANGER 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 28-01-2021 Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 18-05-2021 Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd 04-07-2021: Geneeke: 3e kindje, pauze spontaan 16-07-2021: Fluffyfishy: 31 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, ronde 20
@Wishmommy84 hoe was je meting van vandaag? @Gl0ria oo wat gaat het toch snel! Aftellen mag gewoon beginnen hoor @Lampje007 wat slecht dat je daar dan nu pas achterkomt. Goed dat je ergens anders heen bent gegaan. Ik snap dat je er gelaten onder bent. Het is ook zo uitzichtloos. Je komt uit België hè? Of alleen daar onder behandeling? @Mamadi18 je hebt je IUI gehad, hoe is 't gegaan?
@fluffyfishy Ja IUI is weer achter de rug en ging dit keer vlekkenloos, waar het de vorige keer 5 pogingen nodig was om de katheter in mijn bm te krijgen, ging het vandaag in 1x goed! Dus hopen dat het een positief voorteken is! Nu de 2 wachtweken weer zien te overleven... En is het bij jou allemaal al bezonken? Heb je ook al klachten of nog niet?
Wat lief dat je het vraagt! blijkt dat er meerdere eitjes groeien (nu 3 van 13 die gelijk op lijken te trekken), ze groeien minder snel omdat er relatief veel groeien. Ze hebben ook gezegd dat we moeten stoppen met vrijen ivm teveel eitjes en ik moet morgen weer terug. de kans dat er 3 bevruchten en innestelen lijkt me minimaal in mijn geval dus we gaan heel eigenwijs gewoon wel door. Kan het mentaal slecht aan om een maand te moeten wachten. Ik zou op dit punt echt in mijn handjes knijpen met een tweeling (ervan uitgaande dat een drieling niet gaat gebeuren). hoe is het met jou?
Hoi Dames, hier wil heel erg afwezig geweest.. mijn moeder is afgelopen donderdagnacht redelijk onverwacht gestorven, ondanks dat ze kanker had. uitvaart is op dezelfde dag als de echo...
O jeetje wat heftig. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat een dubbele moeilijke tijd zal het zijn en worden voor je.
@geneeke gecondoleerd met je moeder. Ik wens je heel veel sterkte. Met mij gaat het wel goed. Bevatten kan ik het nog niet echt. Hoop dat het na een echo wat realistischer wordt. Had bij S. z'n zwangerschap ook weinig klachten, dus verwacht nou ook geen erge zwangerschapsklachten.
Ik heb het hier een beetje gehad. Er vanuit gaan dat ‘natuurlijke wijze’ echt niet gaat lukken (na meer dan 3,5j geen anticonceptie te nemen zou je toch wel verwachten dat je zwanger zou worden van onbeschermde seks.. nou niet dus.) Ik woon idd in België, allemaal goed zonder die stomme covid-19. Achja, we moeten erdoor en wachten op een herstart van de gewone zorg. Vermoedelijk niet voor januari 2021.. Misschien moet ik het voorlopig los laten, want zo’n hopeloze hoop elke maand opnieuw doet toch wat.. Het is zo frustrerend, mijn dochter noemt zichzelf al ‘grote zus’ maar weet dat er nog niet dadelijk een baby in de buik van mama zal zitten. Ik vind dit toch wel pijnlijk soms . Nuja, we hebben er al 1, dus mogen niet zo klagen tov anderen die nog steeds géén kindje hebben. Maar toch, het blijft bitter. Hopelijk een hele mooie echo @fluffyfishy en @geneeke binnenkort! Aan de andere dames: veel succes! Hopelijk terug wat roze hier!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je frustratie begrijp. En dat je al een kindje hebt... dat maakt het niet makkelijker ofzo. Ja je bent en mag al moeder zijn. Hoe bijzonder is dat. Maar neemt niet weg dat de wens voor een 2e, de wens voor een compleet gezin, net zo groot is als de wens voor een 1e. Ik weet van mezelf dat ik het zwanger worden vd 1e beter kon loslaten dan het zwanger worden vd 2e. Ik denk omdat ik zo enorm graag een zusje/broertje wilde voor mijn dochter. Ik had daar zelf leek wel meer moeite mee dan toen het bij de 1e niet zo snel lukte. En ja makkelijk gezegd maar het is dan voor nu het beste om het even los te laten zolang je door corona niet verder kunt in het traject. Het lijkt er op dat het via de natuurlijke manier idd niet wil lukken. En hulp van buitenaf is er even niet door die stomme corona. Je kunt idd niks anders doen dan het nu accepteren en loslaten. Hoe dat moet? Ja dat is een lastige. Ik denk proberen om voor nu er wat minder aan te denken. Wat minder richten op de toekomst en het zwanger willen worden. Maar voorlopig alleen even per dag leven en alleen maar focussen op wat er nu is en focussen op je huidige gezin. En daar vol van genieten. Mij hielp dat destijds wel. Ik leefde alleen per dag, ging vol mee in de energie en het plezier van mijn dochter die alleen maar per dag leefde. En dacht zo min mogelijk aan het zwanger willen worden. Maar dacht steeds: het is goed zo, met zijn drietjes zijn wij ook enorm gelukkig. Dat hielp mij om het wat te kunnen loslaten. Sterkte en dikke knuffel
Nagel op de kop. Bedankt voor dit inzicht Deze ronde nog even afronden en dan de klassieke “Let it go” aanhouden. ❤️
@geneeke wat heftig gecondoleerd ❤️ @Lampje007 zo frustrerend.. hopelijk lukt het loslaten een beetje! hier vandaag 2e follikelmeting gehad en na 7 maanden doet mijn lichaam eindelijk iets! Misschien zelfs te.. voor mijn doen heb ik 3 grote eitjes. 1 van 10,12 en 13. Moet morgen terug omdat ze hopen dat er 2 of 1 doorgroeien. Hopelijk in ieder geval niet afbreken, maar dat mijn lichaam eindelijk gewoon weer wat doet kan mijn dag al niet meer stuk Ik denk aan jullie ❤️
Fijn om iets van je te horen! En wat goed dat je lichaam eindelijk weer eens luistert! Op welke cd zit je nu? En hoeveel spuit je? Ik ben ooit begonnen met 50. Toen groeide 2 follikels en werd ik zwanger van S. En nu is 't met 25 gelukt en 1 follikel.