@Orchid24 Wat een fantastisch kerstcadeau!!! Zo enorm blij voor je! Na al die maanden eindelijk een positieve test in handen. Gefeliciteerd!!!!!
@Orchid24 Ik bedacht me net dat het (precies!) een jaar geleden is dat je je eerste bericht stuurde in dit topic. Bizar dat er gewoon een jaar voorbij is!
serieus een jaar ja ja vind sowieso wel bizar hoor! Vind alleen spannend dat ik gisteren eenmalig bloedverlies had en tot nu toe vandaag ook eenmalig. Het hoeft niks te zeggen, maar kan wel blij als die bloedingen stoppen dan pas ben ik ook wat geruster denk ik.. maar ben al wel genieten ook al voelt het allemaal nog erg onwerkelijk
Ja ik had het teruggekeken. Ik zat toen met die 2 grote follikels tussen kerst en oud/ nieuw en een gigantisch lange cyclus. Ja echt super spannend! Helemaal met het bloedverlies...niet leuk. Duim echt zo hard dat het goed blijft gaan. De eerste weken zijn zo spannend en onwerkelijk. Het is je zo gegund!
Hier trouwens vandaag weer voor de follikelmeting geweest. En weer niks te zien.. Moet nu ophogen en dan 31ste weer terug. Weet dat het helemaal niet gek is om er de eerste ronde lang over te doen voordat de juiste dosis gevonden is. Maar ben wel een beetje verdrietig. Die teleurstellingen verwerken valt soms zwaar.
Ahh dat is rot ja.. ze zeggen het je elke keer wel, maar je wilt gewoon dat het eens allemaal vlotjes gaat! Hopelijk helpt de ophoging!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD nog onduidelijk ??: Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, IUI, verplichte stop na miskraam hysteroscopie ??: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 18 gepauzeerd. Verplichte stop in afwachting hersteloperatie ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 30- IUI nr.4, Gonal-F en Ovitrelle AFSPRAKEN 28 + 29 december: wishmommy84: telefonische intake vk en echo dag erna 31 december: Jasmijn1: Follikelmeting 5 januari: wishmommy84: laatste echo ziekenhuis 07 januari: Lampje007: Niche operatie 11 januari: Orchid24: Intake acupunctuur BEVALLEN 09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 10-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 ZWANGER 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 28-01-2021: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 18-05-2021: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd 04-07-2021: Geneeke: 3e kindje, pauze spontaan 14-07-2021: Fluffyfishy: 31 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, ronde 20 07-08-2021: Wishmommy84: 36 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 17, ronde 08 OI, Gonal-F en Pregnyl 06-09-2021: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, maand 21, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle
woehoe wat lees ik nu!!!! Wat een fantastisch nieuws voor je!!! Zo blij voor jullie! Hopen op een mooie plakker!!!
Super super balen, been there, voelt gewoon heel ruk in een proces waarin alles lijkt tegen te zitten en er nooit iets meevalt
Goed! Vandaag nog geen bloedverlies gehad, ziekenhuis gebeld en 20 januari eerste echo dan ben ik rond de 7 weken, daarna pas vk bellen. Bloedverlies vond ze niet zorgwekkend klinken en kwam vaak voor, dus hopelijk blijft het nu gewoon weg en blijft het goed gaan! Vind het nog heel erg onwerkelijk, maar ben er wel echt al van genieten dat ik eindelijk over alles kan gaan nadenken en er mee bezig kan zijn! Hoe is het met jou? Hoop heel erg dat de andere dames snel aansluiten❤️
Testen lopen ook goed op, niet naar de onderste kijken want Action faalt echt.. duurt bijna een hele dag voordat de streep klaar is
Oooo ik ben zo blij voor je. Staat me iets van bij dat ik begin dit jaar typte voor kerst zijn we allemaal zwanger. Nou denk dat dat aardig is uitgekomen!! (Van degene die toen mee tikten). Dus nu nog even flink duimen voor de laatste 4!! Het gaat gewoon lukken bij iedereen. Dat bloedverlies had ik ook. Over 1 a 2 dagen hopelijk een knalstreep en dan kun je eindelijk over al die geweldig leuke nieuwe dingen gaan nadenken. Op naar de misselijkheid en vreetpartijen haha. Bij mij alles top!
hahaha ben al aardig bezig met de vreetpartijen Achteraf gezien 3 symptomen die ik nu nog steeds heb.. Heeeeel vaak plassen, maar ik heb een overactieve blaas dus ik dacht dat ik gewoon een terugval had (in therapie geweest) heb ik weleens vaker. maar moet nu nog vaker.. Hongerrr, mijn man verbaasde zich 2 dagen voor de test al van huh ga jij nu weer eten? (Hij eet altijd nog van alles savonds, nu deed ik mee). Heb ook weleens vaker honger voor menstruatie, dus zei al als ik ongesteld word word dat weer minder.. niet dus haha word wat.. Misselijk tussen de maaltijden door, nog vrij licht maar wel aanwezig. Maar weleens vaker misselijk voor menstruatie, maar toch net iets anders. Fijn dat alles goed gaat Ja voor 2 duurt helaas nog even.. maar denk wel aan jullie hoor ❤️ En de andere 2 sluiten hopelijk al gauw aan! En dan zodra lampje en appeltaart weer kunnen dan hopelijk ook echt gauw!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD nog onduidelijk ??: Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, IUI, verplichte stop na miskraam hysteroscopie ??: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 18 gepauzeerd. Verplichte stop in afwachting hersteloperatie ??: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 30- IUI nr.4, Gonal-F en Ovitrelle AFSPRAKEN 28 + 29 december: wishmommy84: telefonische intake vk en echo dag erna 31 december: Jasmijn1: Follikelmeting 5 januari: wishmommy84: laatste echo ziekenhuis 07 januari: Lampje007: Niche operatie 11 januari: Orchid24: Intake acupunctuur 20 januari: Orchid24: Eerste echo BEVALLEN 09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 10-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 ZWANGER 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 21-01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 28-01-2021: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 18-05-2021: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd 04-07-2021: Geneeke: 3e kindje, pauze spontaan 14-07-2021: Fluffyfishy: 31 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, ronde 20 07-08-2021: Wishmommy84: 36 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 17, ronde 08 OI, Gonal-F en Pregnyl 06-09-2021: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, maand 21, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle
Elke keer als Nou je slaat echt de spijker op zijn kop. Dat vind ik zo fijn aan deze groep hier. Aan slechts een paar woorden genoeg! Dat is soms echt heel fijn. ❤️