@Jasmijn1 ja het gaat wel! Het bloedverlies gaat beetje op en neer maar lang niet zo erg als vrijdagnacht dus ben er weer redelijk rustig onder. Het maakt het wel extra spannend. Rustig aan doen lukt wel, mijn man als hij thuis is let er ook continu op dat ik niet te veel doe zit nog te twijfelen of ik een echo neem deze week. jij follikelmeting al gehad? Anders succes! Hopelijk groei!
Oh super!! Snel ei ineens! Nou hopelijk net zo’n mooi resultaat! Even 3 dagen seksen was bij ons het advies in ieder geval
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD 19 januari: Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, IUI3 28 januari: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle NOD nog onduidelijk ??: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 18 gepauzeerd. Verplichte stop in afwachting hersteloperatie ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 30- IUI nr.4, Gonal-F en Ovitrelle AFSPRAKEN 15 januari: wishmommy84: termijn echo 20 januari: Orchid24: +/- 7 weken echo in ziekenhuis BEVALLEN 09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 10-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar ZWANGER 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 28-01-2021: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 18-05-2021: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd 04-07-2021: Geneeke: 3e kindje, pauze spontaan 14-07-2021: Fluffyfishy: 31 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, ronde 20 07-08-2021: Wishmommy84: 36 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 17, ronde 08 OI, Gonal-F en Pregnyl 06-09-2021: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, maand 21, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle
Snap dat het heel spannend voor jullie is! Fijn dat je je rust kunt nemen. Als het je een goed gevoel geeft om een echo te nemen dan zou ik het doen. Want stress hebben is natuurlijk ook niet goed. Ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan! Ja heel snel ei ineens haha, wel heel blij mee na ruim 5 weken spuiten! Hopen op een goed resultaat inderdaad! Bij mij gaven ze alleen aan gemeenschap aan op 12 jan. Jullie hebben het dus gewoon elke dag gedaan?
Zaad van je man is goed toch? Ik heb 12e smiddags ovitrelle gezet, toevallig 11e seks gehad. 12e, 13e en 14e gedaan. Normaal deden we het wat minder vaak, maar 4 dagen kon duidelijk geen kwaad nu Bij ons zeiden ze in ieder geval de 12e en 13e en als de 14e ook nog kon dan ook doen. Eenmalig is genoeg, maar in ons ziekenhuis zijn ze wel echt voorstander van een voorraad aanleggen en als je man goed zaad heeft dan kan dat wel.
Zaad is goed inderdaad. Net de ovitrelle gezet dus denk dat we er vanavond en morgen gewoon voor gaan.
De keer dat wij zwanger werden hebben wij het 3 dagen achter elkaar gedaan. Alle andere maanden altijd om de dag... Dus bij ons zorgde dat ook voor het winnende lot
Haha toevallig zeg! Nou drie keer is niet gelukt maar twee keer wel. Dus ben benieuwd! Ik ga maar een beetje afleiding zoeken want anders kruipen die dagen voorbij
@Gl0ria van harte gefeliciteerd! Wat n mooi nieuws, geniet van elkaar @Orchid24 fijn dat je juist door de echo gerustgesteld werd. Het is alles bij elkaar al zo stressvol, dus als t iets minder kan dan graag @Jasmijn1 mooi zeg! Ben benieuwd met jou hoe t afloopt! Met de inseminatie willen ze juist niet dat je de dag ervoor sex hebt gehad, ook al is het zaad goed. @Lampje007 rustig aan dan maar jij! Hopelijk herstel je goed. Hier is het oke. Soms droom ik heel leuk over n baby en andere momenten zijn het enorme nachtmerries waarbij een kindje overlijdt na 20 weken zwangerschap. Probeer zo gezond mogelijk te leven, slik speciale (bijna) zwanger supplementen, beweeg enz enz. En draai duimen, uiteraard.
@Orchid24 Ah wat spannend allemaal! Hopelijk zie je vrijdag een mooi kloppend hartje. @Gl0ria Jaaa, gefeliciteerd met je meisje! Oooo lekker genieten hoor @Jasmijn1 Jippieee! Zet 'm op eitje! Bij ons was het advies 12 en 36 uur na de Ovitrellespuit. Daar dus ook zwanger mee geworden. @Appeltaartmetslagroom pff, lastig hoor.. Snap dat je veel stress daarover hebt. Ik duim met je mee! Wij horen maandag als het goed is of we een jongetje of meisje gaan krijgen, ben heel benieuwd. Alhoewel ik een voorgevoel heb dat er weer een jongetje in mijn buik groeit. Verder gaat het goed. Begin alweer echt een bolletje te krijgen, zo leuk
@Appeltaartmetslagroom ik duim heel hard voor je!! @fluffyfishy wat spannend maandag! Laat je het ons weten? @Orchid24 succes morgen! Laat je weten hoe het was?!
Dankjewel meiden! Ik laat het jullie vanmiddag weten! Gelukkig redelijk geslapen! Nu mezelf zien te vermaken tot vertrek