Jeetje wat heftig en verdrietig zeg. Snap dat ze voorlopig afwezig blijft. Wens haar heel veel sterkte! ❤️
@Jasmijn1 yesss gelukt! Wauw! @Orchid24 prachtige echo, snap dat je in de wolken bent! Wat vreselijk verdrietig voor wishmommy! Als je hier nog meeleest... Ik wens je ongelooflijk veel sterkte, wat moet dit moeilijk zijn..
Hier gaat het goed! Ik zit weer goed in mijn energie, ik voel ons meisje steeds beter bewegen, buik groeit maar zit nog niet in de weg. Tweede trimester is top!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD 13 februari : Appeltaartmetslagroom: eerste kindje, onverklaarbaar, IUI4 13 februari : Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 30- IUI nr.3, Gonal-F en Ovitrelle NOD nog onduidelijk 21-08-21: Lampje007: 33jaar, 2e kindje, ronde 18 gepauzeerd. Verplichte stop in afwachting hersteloperatie AFSPRAKEN 13 februari: Orchid24: termijnecho 17 februari: Jasmijn1: Eerste echo 24 augustus: Lampje007: start ivf/icsi 1 BEVALLEN 09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, man verminderd vruchtbaar, ICSI2 10-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 11-2020??: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 01-2021: Gl0ria: 31 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 01-2021: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar 01-2021: Wishmommy84: 36 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 17, ronde 08 OI, Gonal-F en Pregnyl⭐️ ZWANGER 18-05-2021: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd 29-06-2021: Geneeke: 3e kindje, pauze spontaan 14-07-2021: Fluffyfishy: 31 jaar, 2e kindje, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, ronde 20 06-09-2021: Orchid24: 26 jaar, 1e kindje, PCOS, maand 21, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle 05-10-2021: Jasmijn1: 28 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 05 OI, Gonal-f en Ovitrelle
Ja wel goed! Wel een beetje onzeker af en toe met de wisselende symtomen. Ene dag last van mijn borsten en volgende dag weer stuk minder. Ook minder buikpijn sinds deze week. Dus dat vind ik dan wel weer spannend. Verder ook niet superrr moe, misschien wel iets meer moe dan normaal maar kan nog prima functioneren. Tel de dagen af tot de eerste echo! Hoe gaat het met jou?
Is heel normaal! Mijn kwaaltjes wisselen ook per dag! En je piek qua kwalen moet nog komen maar het is hoe dan ook gewoon super spannend! Ik hoop na de 12 weken vertrouwen erin te hebben haha.. Ja prima! Bloedverlies blijft helaas, maar je raakt er ook wel beetje aan gewend maar het voelt toch niet fijn. Daarnaast misselijk en soms spugen maar dat vind ik juist wel fijn want ik voel me daardoor wel zwanger haha. Ik moet echt om de 2 uur eten en lust veel dingen niet meer ben benieuwd wat er bij jou nog gaat komen!
Ja alles was goed gelukkig, ook nog steeds een meisje Nu hopelijk een beetje gaan genieten spulletjes gaan kopen..
Wat fijn dat alles goed was! Ik hoop ook dat je wat kan gaan genieten! Hopelijk ook gauw de winkels weer fatsoenlijk open.. is toch anders online.. wanneer heb je volgende afspraak?
Jaaa gewoon heel spannend inderdaad. Je hoopt zo dat alles goed is en goed blijft gaan. Meer dan afwachten kun je helaas niet doen! Wat balen zeg dat je nog steeds bloed verliest.. snap dat dit je niet echt een fijn gevoel geeft. Maar gelukkig weet je dat het waarschijnlijk niks met je kleintje te maken heeft. Balen van de misselijkheid! Ik merkte vandaag dat ik kon blijven eten maar toch elke keer na een half uur weer een leeg gevoel had in mijn buik.
@geneeke, wat fijn dat het zo gaat @Orchid24 ik had ook best vaak trek in de zwangerschap. Hoefde niet zoveel te eten, maar wel vaker. Ondanks dat ik meer at, viel ik juist af in t begin. Altijd iets te eten in mn tas dus haha. Soort wandelende kiosk voelde ik me. @Jasmijn1 je kunt aan de kwaaltjes van je zwangerschap niet afleiden hoe t gaat. Al wil je dat natuurlijk Ik vond dat ook heel verwarrend en soms ook beangstigend als ik minder voelde bijv dan de vorige dag. Het is gewoon zo spannend en je wilt graag houvast ofzo en dus trek je conclusies op basis van een borstgevoel , pijn of honger. Ik stond echt verbaasd van mezelf hoe ik tot conclusies kwam haha. Maar nu in de wachtweken doe ik hetzelfde. Ik heb veel buikpijn en de keer dat ik dat ook had, was de iui geslaagd. Dus je snapt mn conclusie, terwijl t daar echt nog veel te vroeg voor is. Wetenschap en realiteit heb ik normaal hoog in t vaandel staan, maar op dit gebied lijkt het verdwenen haha.
Ja ben maar kilo aangekomen dus valt mee haha maar zo pfoe.. ach geeft ook niet. Heb geen hekel aan eten ah ja in de wachtweken ontkom je er ook niet aan dat je weer gaat letten op alles.. ik hoop dat het gewoon weer zover is voor je! En dit keer blijvend ❤️
Ja je hebt helemaal gelijk ook! En ergens weet je dat zelf ook wel. Maar toch probeer je inderdaad ergens aan vast te houden. Omdat het zo spannend is! Ook al probeer je het niet te doen, toch spookt het door je hoofd. Dat is denk ik hetzelfde als met de wachtweken inderdaad. Dat probeerde ik ook altijd maar ook daar is natuurlijk geen pijl op te trekken en toch wil je je ergens aan vast houden. Het traject is gewoon zo onzeker allemaal. Heel vervelend maar helaas niets aan te doen. Ik had altijd de illusie dat als ik eenmaal zwanger zou zijn, ik super blij en opgelucht zou zijn. Dat er dan een einde aan de onzekere tijd zou komen. Natuurlijk ben ik blij maar die onzekerheid zal nog wel even duren! Maar ik duim weer super hard voor je!!!
Hoe gaat het hier met iedereen? @Orchid24 ben jij ook zo moe (geweest)? Ik ben echt zooo vreselijk moe. Dat ken ik totaal niet van mijzelf. Uiteraard met liefde voor over!