Weer spierwitte test op 10 dpo, het is dat ik af en toe op het forum kijk en een 2e streepje zie anders moet ik mezelf echt overtuigen dat een 2e streep überhaupt bestaat 10 dpo betekent tot nu toe game over, word vandaag/morgen of donderdag ongesteld waarschijnlijk..
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD FEBRUARI NOD 11 feb: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 NOD 11 feb: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 NOD 13 feb: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 08 NOD 14 feb: Mamadi18: 28 jaar, 1e kindje, ronde 18 NOD 20 feb: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 NOD MAART NOD 02 maart: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 NOD 07 maart: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, ronde 20 AFSPRAKEN 11 februari: Lin18: Bloedprikken + telefonische afspraak smiddags 14 februari: Chiara2: Bloedprikken eisprong 21 februari: Linkiepinkie: Intakegesprek 06 maart: Orchid24: Behandelingsgesprek + uitslagen zaad en bloedprikken ZWANGER 21-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje
@fluffyfishy jij al getest? @Appeltaartmetslagroom en @Gl0ria ik heb nog niet alles van jullie voor in het lijstje. Mag ik van jullie leeftijd, ronde, reden ziekenhuis, NOD, misschien afspraken? OI, IUI, ICSI, IVF of nog geen van allen? Sommige dingen heb ik al wel van jullie maar nog niet alles Als je niet alles wilt zeggen, mag natuurlijk ook geef je gewoon dat door wat je wel oke vind om te vertellen! @Kabouter32 en @Mamadi18 hoe is het nu met jullie?
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** Appeltaartmetslagroom: Gl0ria: NOD FEBRUARI NOD 11 feb: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje,PCOS, ronde 10 NOD 11 feb: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 NOD 13 feb: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 08 NOD 14 feb: Mamadi18: 28 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 18 NOD 20 feb: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 NOD MAART NOD 02 maart: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 NOD 07 maart: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, ronde 20 AFSPRAKEN 11 februari: Lin18: Bloedprikken + telefonische afspraak smiddags 14 februari: Chiara2: Bloedprikken eisprong 21 februari: Linkiepinkie: Intakegesprek 06 maart: Orchid24: Behandelingsgesprek + uitslagen zaad en bloedprikken ZWANGER 21-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor
Ohh wat spannend @Orchid24 ! Hoop dat je niet ongesteld wordt! Ik zelf zit vandaag op 9dpo, mijn lichaam maakt mij helemaal gek! Maar ik probeer alles wat ik voel aan progesteron te wijten, haha.. Ga je morgen weer testen of wacht je nu een paar dagen?
haha ja kun je het beste doen.. Geen idee, heb nog testen die houdbaar zijn t/m deze maand dus misschien wel. Nu 2 dagen getest en allebei spierwit dus ik verwacht geen verandering meer.. Ga jij eerder testen?
Haha altijd moeilijk inhouden als je testen in huis hebt. Ik ga proberen vol te houden tot 12 dpo, als ik dat volhou hahah. Spannend!
Vanmorgen zat mn dochter van 2,5jaar op schoot. Ze wees naar mijn borst en zei: baby in je buik. Heeft ze nog nooit gezegd!! Nu komt volgende week pas mn eisprong dus voor nu klopt het niet. En ik heb vrij grote borsten dus misschien was het daarom haha Maar vond het wel bijzonder! Zal ze iets voelen naderen... Wel zijn we vrijdag op kraamvisite geweest bij haar nichtje. En is ze helemaal into baby's.
@Orchid24 32 jaar, Ronde 13, Man verminderd vruchtbaar, NOD 11-02. Wij starten met IUI, vandaag alles besproken en de spuiten meegekregen. Komende dagen de uitgangsecho en dan mogen we starten. Heel erg spannend!
11 februari klopt denk ik niet? ging even opzoeken maar uitgangsecho is na je menstruatie? Dus je NOD is dan ergens in maart denk ik? Maar die weet je denk ik nog niet vanwege IUI?
@Orchid24 hier de menstruatie weer voorbij. We gaan deze week bellen voor een afspraak bij gynaecoloog. Reden bij ons is man verminderd vruchtbaar.