** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** Appeltaartmetslagroom: NOD FEBRUARI NOD 11 feb: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, PCOS, ronde 10 NOD 11 feb: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 NOD 11 feb: Gl0ria: 32 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 13 hierna IUI NOD 13 feb: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 08 NOD 14 feb: Mamadi18: 28 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 18 NOD 20 feb: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 NOD MAART NOD 02 maart: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 NOD 07 maart: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 20 AFSPRAKEN 11 februari: Lin18: Bloedprikken + telefonische afspraak 's middags 14 februari: Chiara2: Bloedprikken eisprong 21 februari: Linkiepinkie: Intakegesprek 06 maart: Orchid24: Behandelingsgesprek + uitslagen zaad en bloedprikken ZWANGER 21-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor
@Orchid24 Prima zo, dat lijstje! Haal bij mij Pcos maar weg want dat is 't dus nu niet meer. Zet er maar bij: onderzoeken gehad, alles tot nu toe goed. Niet meer getest nee, heb het makkelijk kunnen volhouden deze keer en vandaag ook ongesteld geworden. Dus schuif weer een ronde op. Volgende NOD is 9 maart. @Lin18 @linkiepinkie dankjewel. Is inderdaad fijn dat het zou moeten kunnen. Alleen zo vreemd dat er bij de eerste zwangerschap wel hulp nodig is, en dat je dan nu naar huis wordt gestuurd. Spannend, @Gl0ria Wel fijn dat jullie nu geholpen kunnen worden. En dan maar hopen dat het snel raak is
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** Appeltaartmetslagroom: NOD FEBRUARI NOD 11 feb: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 NOD 11 feb: Gl0ria: 32 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 13 hierna IUI NOD 13 feb: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 08 NOD 14 feb: Mamadi18: 28 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 18 NOD 20 feb: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 NOD MAART NOD 02 maart: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 NOD 07 maart: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 20 NOD 09 maart: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 10 AFSPRAKEN 11 februari: Lin18: Bloedprikken + telefonische afspraak 's middags 14 februari: Chiara2: Bloedprikken eisprong 21 februari: Linkiepinkie: Intakegesprek 06 maart: Orchid24: Behandelingsgesprek + uitslagen zaad en bloedprikken ZWANGER 21-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor[/QUOTE]
Ja dat kan ik me voorstellen. Verwacht je dan zeker niet he. Bij ons is het andersom. Jaren geleden was ik zo iemand die na 2 dagen pil vergeten zwanger werd. Kwam er pas na 2 maanden achter en nu al 2 icsi pogingen achter de rug die slecht verlopen....
Ja kan ik me goed voorstellen. Bij ons is het ook precies andersom. Van de 1e spontaan zwanger (wel na een ruime jaar) en nu lukt het niet. Voelt zo aargh waarom dan
Even niet kijken hier kan niet . wat een reacties en gezelligheid hier weer dames @Orchid24 voor op t lijstje, ik ben 37 ,eerste ronde iui net gehad en er is sprake van onverklaarbare fertiliteit. nod is zo rond de 22 feb Ik heb nog geen nieuwe afspraak in het ziekenhuis, dat hangt er van af hoe deze ronde gaat nl. @Gl0ria , zo te lezen verschillen wij ongeveer een maand. Ik heb net m'n eerste iui gehad en nu is het dus 2 weekjes afwachten. Ik vond het ook heel spannend de afgelopen tijd, maar ook goed te doen met de injecties en de echo's. Succes iig! @Chiara2 klopt, onze nod is ongeveer tegelijk. Ik iets later gok ik zo. Ik lees dat een aantal dames bezig zijn met hun voeding en al verschil merken. Wat super tof!
Spannend joh! Hopelijk gewoon meteen met goed resultaat Ja ik was eerst beetje sceptisch.. en dan heb ik echt niet veel veranderd aan mijn voedingspatroon! Het enige is eigenlijk dat ik geen brood meer eet (tenzij ik ga lunchen ergens) en ik drink elke dag groente smoothies. Kan toeval zijn, maar toch typisch dat dit mijn eerste normale cyclus was sinds anderhalf jaar geen pil meer
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD FEBRUARI NOD 11 feb: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 NOD 11 feb: Gl0ria: 32 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 13 hierna IUI NOD 13 feb: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 08 NOD 14 feb: Mamadi18: 28 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 18 NOD 20 feb: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 NOD 22 feb: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, IUI1 NOD MAART NOD 02 maart: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 NOD 07 maart: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 20 NOD 09 maart: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 10 AFSPRAKEN 11 februari: Lin18: Bloedprikken + telefonische afspraak 's middags 14 februari: Chiara2: Bloedprikken eisprong 21 februari: Linkiepinkie: Intakegesprek 06 maart: Orchid24: Behandelingsgesprek + uitslagen zaad en bloedprikken ZWANGER 21-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor
@Lin18 hoe is het bij jou? Ik heb nu 3 dagen achter elkaar wit getest, dus het is echt afwachten op mijn menstruatie nu..
Wachten op telefoon. Heel dubbel, ergens wil je t liever niet weten om de teleurstelling niet te moeten voelen. Maar dat gaat natuurlijk niet... Oh wat jammer. Best vroeg getest niet? Je NOD is overmorgen?
nee vroeg of laat komt die teleurstelling toch.. of juist niet natuurlijk.. spannend! Hebben ze geen tijd genoemd? Ja mijn LF wisselt tussen de 10 en 12. Donderdag ben ik 13 dpo, maar ik test meestal al vanaf 9 dpo haha.. Ik word daar rustig van haha, nu ben ik wel uitgetest. Vandaag was ook meer omdat ik het zonde vond van alle testen die deze maand nog houdbaar zijn. aankomende ronde officieel een jaar bezig dus die gaat gewoon raak zijn!
Wat een geklets!!! @Orchid24 lekker bezig met de lijst. Bagger van de test!! @fluffyfishy hier dus precies hetzelfde, had PCOS maar nu gaat t dus wel vanzelf. Voor de meiden die het andersom hebben dat lijkt me echt frustreerder (dat is geen woord haha maar jullie snappen t denk ik) Ik heb nu een vriendin die ook gaat starten voor een baby. Alleen wel natuurlijk. . Dus het is leuk want onze andere zijn ook even oud maar hopelijk ben ik eerder of gelijk zwanger. Niet dat ik het haar misgun hè?!?
Tussen half 2 en 3 uur. Hihi word je daar rustiger van. Kan ik me niks bij voorstellen maar dan moet je dat gewoon doen natuurlijk. Jazeker dan is t raak!
Ja het enige wat nu nog ontbreekt, is jouw reden van mmm Dan is de lijst compleet Zou leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zijn ja! Begrijp je wel hoor, je gunt het iedereen maar je gunt het jezelf ook gewoon. Zeker als het elke keer zo'n gedoe is..
Jaa dat laatste begrijpen we allemaal wel. Je gunt het iedereen, maar jezelf ook! En het is gewoon iets makkelijker om blij te zijn voor een anders als jezelf daarin geen tegenslag hebt. Heb je die wel, dan ben je ook blij voor de anders maar is er dat knagende gevoel van teleurstelling en gemis bij jezelf.