Ohh en dan bellen ze natuurlijk om 3 uur .. Ja haha, ik wil altijd een soort van waarschuwing dat mijn menstruatie eraan gaat komen. Ik ben wel altijd iemand van meteen de zere pleister eraf trekken zegmaar.. dus als ik merk dat ik testdrang heb en ik ga twijfelen etc.. dan test ik gewoon en dan wat de uitslag dan ook is, het is zo.. en dan kan ik het weer loslaten haha
Ben zwanger. Kan het gewoon niet geloven! Hcg was 290. Moet donderdag weer bloed laten prikken en door met de utrogestan. Ze heeft het me wel 5 keer verteld.
woooow echt ja fantastisch zeg! Jeetje wie had dat gedacht al 2 zwangeren in dit lijstje! Gefeliciteerd!!
Ja na heel lang wachten en veel moeite belde ze met goed nieuws. Hopelijk blijft t nu goed gaan en mogen we over 8 maanden een gezond kindje krijgen...
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD FEBRUARI NOD 11 feb: Gl0ria: 32 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 13 hierna IUI NOD 13 feb: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 08 NOD 14 feb: Mamadi18: 28 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 18 NOD 20 feb: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 NOD 22 feb: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, IUI1 NOD MAART NOD 02 maart: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 NOD 07 maart: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 20 NOD 09 maart: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 10 AFSPRAKEN 13 februari: Lin18: Bloedprikken hsg 14 februari: Chiara2: Bloedprikken eisprong 21 februari: Linkiepinkie: Intakegesprek 06 maart: Orchid24: Behandelingsgesprek + uitslagen zaad en bloedprikken ZWANGER 21-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2
@Orchid24 schuif je me ook een ronde door? Dus niet 10 maar 11 alweer. Een jaar geleden startten we onze kinderwens. Gek, alweer een jaar voorbij.
Zal ik doen! Ja gek he.. Wij ook alweer komende ronde officieel een jaar.. gaat langzaam en snel tegelijk..
Ik net gyn gebeld. Vrijdag prikken en woensdagochtend tussen 11 en 13.00 bel afspraak of eisprong goed was. Wil woensdagochtend ook testen op 10dpo dus spannende dag. . .