Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Haha echt hè . .

Orchid24 vindt dit leuk.
  2. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Ja dat herken ik van mijn eigen zwangerschap. Had toen altijd kwaaltjes en die keer niet. Dus ik zei toen tegen mn man: oke dit wordt hem sowieso niet ik voel niks!! En toen was ik zwanger! Ik heb dus deze keer voor het eerst geen gevoelige borsten. Alleen bandenpijn en wat steekjes. Toch weer spannend. Nog 4/ 5 dagen wachten. Zucht!

Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Mamadi18

Mamadi18 Actief lid

8 nov 2018
    129
    188
    43
    Vrouw
    Waaauw! Van harte gefeliciteerd! zoo fijn dat de MMM jullie bespaard blijft!

4. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

@Chiara2 Wauw gefeliciteerd! Wat fantastisch

Oh ik vind die timing van de IUI zo zenuwslopend. Ik heb hoofdpijn, vruchtbaar slijm, buikpijn zoals ik altijd rond mijn eisprong heb. Vanavond moet ik ovitrelle zetten maar wat als mijn eisprong al in gang is gezet? Ik ben bang dat de IUI donderdag te laat is. Voor de zekerheid vanavond ook nog maar even aan de slag...

5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja lastig, maar voor de zekerheid gebruik van maken maar de artsen doen dit zoooo vaak, die zullen het echt wel weten!

6. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Opeens allemaal condens in mn test. Iemand een idee hoe ik dat er eventueel weer kan uithalen? Zie mn streep nier meer zo ;)

Bijgevoegde bestanden:

7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Geen idee.. wat jammer.. misschien open maken?

8. linkiepinkie

Ooo dat lijkt me heel zenuwslopend. Wat lastig als je het nu al voelt! Nog 2 dagen. Idd vanavond zelf even heft in eigen handen nemen.

9. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    Goed bezig jij! Gelukt!

@Gl0ria Sterkte morgen!

Orchid24 vindt dit leuk.
  10. Ielse1986

Ielse1986 Lid

5 feb 2020
    42
    25
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

11. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
  12. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

Mamadi18 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Mamadi18 vindt dit leuk.
  14. Mamadi18

Mamadi18 Actief lid

8 nov 2018
    129
    188
    43
    Vrouw
    Bedankt voor de succes wensen! Inmiddels onderzoek gehad en weer lekker thuis.

Onderzoek was niet bepaald fijn te noemen de eendenbek in brengen was al geen pretje en het inspuiten van de vloeistof voelde best vernijnig. Mijn baarmoeder leek een beetje in een knik te liggen dus moest ze mijn baarmoedermond wat aantrekken, ook niet erg fijn!.. maar al met al was het wel goed te doen, want toen ik dacht "auww, dit begint nu wel pijn te doen!" Zei ze gelukkig dat het al klaar was! Heb veel support van mijn man gehad die mee was.

Al met al zag alles er goed uit, voor zover geen verstoppingen te zien en een mooie doorstroom! Morgenochtend terug voor een controle foto en er volgt nog een telefonisch consult over de baarmoederfoto's.

Vingers gekruist dat dit net dat ene zetje in de goede richting is!

Gl0ria en Orchid24 vinden dit leuk.
  15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Gelukkig heb je dat weer gehad! Fijn dat tot nu toe alles er goed uit ziet en hopelijk hoor jij bij dat percentage met een snelle zwangerschap na de hsg! :D

Mamadi18 vindt dit leuk.
  16. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

@Mamadi18 Wat fijn! Je hebt het inderdaad achter de rug :thumup:

Mamadi18 vindt dit leuk.
  17. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

Misschien geen IUI voor mij, de buikpijn die ik gisteren voelde en herkende was waarschijnlijk mijn eisprong. Net een echo gehad en bloedprikken. Krijg straks telefoon met de uitslag.
    KUT!

18. linkiepinkie

Nee wat K U T idd. (Weet niet of we scheldwoorden mogen gebruiken op het forum. Maar zo ja mogen ze nu zeker gebruikt worden ;)) Je zei het al en voelde het al. Maar dat kon toch niet zeiden ze. Hij wordt toch opgewekt?

19. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    nee wat kut.. :eek: raar zeg.. zou het ook goed gaan bespreken met hun!

20. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

Ik voelde het al voordat ik de Ovitrelle zette. Smiddags dacht ik al, hmm het zou toch niet. Vanmorgen waren alle klachten weg, zoals altijd. Na lang twijfelen, want ik wil niet de zeurende patiënt zijn, toch gebeld en ik kon meteen komen voor een echo. Blijkbaar ken ik mijn lichaam goed. Zodra mijn piek er is springt mijn eitje binnen 12 uur en niet binnen de "gewoonlijke" 24-48 uur. Het eitje zag er al niet meer rond uit, meer als een gebakken eitje, en het baarmoederslijmvlies al niet meer als 3 strepen maar wat rafelig. Echt bizar van 15 mm naar springen in 48 uur.

Deel Deze Pagina