Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamadi18

Mamadi18 Actief lid

8 nov 2018
    129
    188
    43
    Vrouw

Ah shit Gl0ria, Heel veel sterkte!

2. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

jeetje wat ongelooflijk moeilijk en K. Een hele dikke knuffel vanaf hier. Sterkte. Maar wat al wel gezegd is, het is dus goed mogelijk nu door de IUI. Dus op naar de volgende die goed blijft zitten.

3. Chiara2

Chiara2 Actief lid

25 aug 2019
    187
    161
    43
    Vrouw
    @Gl0ria kak!! Dat is echt enorm balen!!!
    Ik duim voor een vasthouder de volgende ronde!!

4. PeppaP

PeppaP Actief lid

22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Ah nee, vreselijk zeg! Heel veel sterkte

5. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Nee gaat niet door :( Ze gaat me wel bellen vandaag. Ze doen overal alleen de noodzakelijke afspraken/echo's. Ben benieuwd wanneer ik nu mag gaan dan.

6. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Sterkte :(:(

7. linkiepinkie

Mijn 1e echo gaat ook niet door. En man mag niet meer mee naar de echo’s. Verder zijn alle afspraken telefonisch. Ik krijg nu pas 15 april mijn 1e echo. Dat is de termijnecho. Aaargh nog langer wachten. We wilden het pas vertellen na de echo. Maar nu besloten het gewoon maar tegen iedereen te vertellen. Wat een vreemde wereld. Maar lijkt me voor de vrouwen die nu moeten bevallen nog moeilijker. Hopen dat we met zijn alles straks immuun zijn!

8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    balen meiden! het is een rare tijd inderdaad.. hopelijk gaat het niet weken-maanden duren.. maar mijn gevoel zegt wel zeker langer dan 6 april.. wees voorzichtig meiden! Ik heb net gehoord dat ze in Duitsland zeggen dat corona wel invloed kan hebben op zwangeren, dus zoveel mogelijk jezelf binnen isoleren. ❤️

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ohh trouwens sorry wil geen paniek zaaien, er zijn ook veel zwangeren met corona waarmee niks aan de hand is. Maar wel echt goed aan jullie zelf denken!

10. Gl0ria

Gl0ria Niet meer actief

Wat ontzettend balen dat de echo's niet doorgaan! Wat een bizarre tijd leven we in momenteel zeg! :(

Ik krijg maandag een controle echo (uiteraard alleen) en volgens mij liet ze al een beetje doorschemeren dat er voorlopig geen behandelingen worden gedaan. Ik heb er maar één woord voor momenteel; wat een ongelooflijke klotezooi. (Oh dat waren 4 woorden :roflmao:)

Kop op meiden!

Kabouter32 vindt dit leuk.
  11. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Gl0ria Oohnee :( Neem ff je tijd, is niet niks.
    @Orchid24 witte test is altijd weer kut! Balen..

Dames sorry hier beetje afwezig geweest.. het drong ineens tot me door dat we hoogstwaarschijnlijk niet met het traject kunnen starten ivm Corona, en dat is iets wat me nou juist zo op de been hield. Dus ff een paar klote huil dagen gehad..

Vanmorgen de koe bij de horens gevat en poli gynaecologie gebeld, inderdaad zijn echt de fertiliteitstrajecten nu tijdelijk gestopt. Toen ik aangaf dat we met chlomid zwanger geworden waren zei ze dat dames die het al eerder gehad hadden wel door mochten gaan thuis, zonder monitoring in het ziekenhuis indien ze dit zelf aangeven.

Heb nu een telefonisch consult voor a.s dinsdag gekregen om de mogelijkheden te bespreken, dus ik ga heel hard duimen dat dit ons dan wel mag meezitten. (@Orchid24 zou je dit in de lijst willen zetten voor me? Dus 24-3 telefonisch consult postpartus en bespreken evt doorstart chlomid thuis. Die van 3-4 kan dan vervallen.. )

Orchid24 vindt dit leuk.
  12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Zal ik doen! Fijn dat jij waarschijnlijk wel door mag! Voor mij eerste keer clomid.. dus gaat voor ons helaas niet op. Corona heeft veel invloed he.. voor iedereen.. balen mag ook zeker! Ik heb normaal altijd al wat bloedverlies en nu nog niet, dus ik heb nog beetje hoop. Wie weet lukt het toch ineens spontaan!

geneeke vindt dit leuk.
  13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ** START FERTILITEITSTRAJECT
    EIND 2019/BEGIN 2020 **

NOD MAART

NOD 19 maart: Ielse1986:
    33 jaar, 1e kindje, ronde 18
    NOD 19 maart: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, IUI2
    NOD 20 maart: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 09
    NOD 29 Maart: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 17

NOD APRIL
    NOD 01 april: Kabouter32:
    33 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 21
    NOD 05 april: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 12
    NOD 09 April : Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 1 mmm
    NOD 10 april: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 15

NOD : Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 20

AFSPRAKEN
    19 maart: Kabouter32:
    Telefonisch advies-/behandelingsgesprek
    19 maart: Chiara2: Echo vk
    19 maart: Maan84: Telefonisch gesprek POS + uitslag bloedprikken fertiliteitsarts
    23 maart: Gl0ria: Controle echo
    24 maart: Geneeke: Telefonisch consult postpartus + doorstart clomid
    27 maart: Chiara2: Echo gyn
    01 april: linkiepinkie.: 1e echo
    01 april: Chiara2: Intake vk
    02 april: PeppaP: Controle afspr. hartje luisteren, echo
    15 april: Linkiepinkie: 1e echo
    30 april: Orchidea: Intake fertiliteits kliniek
    12 mei: PeppaP: 20wk echo

ZWANGER
    18-09-2020: PeppaP:
    33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor
    20-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2
    Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06
    Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13

14. linkiepinkie

Kun je vertellen waar je dat gelezen hebt? Een artikel ergens? Ik hoor het graag!

15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lin18 vindt dit leuk.
  16. linkiepinkie

ik duim voor je dat je nog door kunt gaan!

geneeke vindt dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee geen artikel, ik zit in ander groepje en vrouw woont in duitsland en een vrouwenarts had dat gezegd. Dus het is verder ook allemaal onduidelijk, Dus niet zo slim van mij ik kon het ook niet meer aanpassen. Wel zou ik als zwangere echt zoveel mogelijk binnen blijven en de supermarkt etc zoveel mogelijk aan je man overlaten. Voor de zekerheid, maar wellicht doen jullie al alle maatregels volgen. Frisse neus halen etc is ook nodig!

18. linkiepinkie

nee joh geen zorgen. Geeft niks. Ik denk dat er officieels niks te zeggen valt over de invloed bij een zwangere. Er zijn onderzoeken geweest in China waaruit blijkt dat het virus niet in het vruchtwater komt. Ook zwangere die het virus in hun laatste trimester kregen maar gewoon gezond kindje ter wereld brachten. Ik denk dat we er pas eind van het jaar achter gekomen wat de eventuele invloed is. Voor nu moeten we er inderdaad nog beter om denken. Zelf net wel rustig naar de supermarkt geweest. Als mijn man het krijgt, krijg ik het ook dus kan ik net zo goed zelf gaan. Dus ja zo nuchter ben ik dan ook weer. Voor de zwangeren is dit een grote les in vertrouwen hebben.

Orchid24 vindt dit leuk.
  19. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja dat denk ik ergens ook wel, haha ja wij zijn hier thuis ook wel lekker nuchter! Alleen mijn schoonmoeder word vandaag getest en zij heeft een immuunstoornis dus wij zitten op het moment toch wat meer in spanning.

gaat vast ook allemaal goed komen bij ons allemaal!

20. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ja net. 1 april yermijnecho. Alleen, man mag niet mee. Tja niet leuk maar t is niet anders he

Deel Deze Pagina