** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD MAART NOD 19 maart: Ielse1986: 33 jaar, 1e kindje, ronde 18 NOD 19 maart: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, IUI2 NOD 20 maart: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 09 NOD 29 Maart: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 17 NOD APRIL NOD 01 april: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 21 NOD 05 april: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 12 NOD 09 April : Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 1 mmm NOD 10 april: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 15 NOD : Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 20 AFSPRAKEN 19 maart: Kabouter32: Telefonisch advies-/behandelingsgesprek 19 maart: Chiara2: Echo vk 19 maart: Maan84: Telefonisch gesprek POS + uitslag bloedprikken fertiliteitsarts 23 maart: Gl0ria: Controle echo 24 maart: Geneeke: Telefonisch consult postpartus + doorstart clomid 27 maart: Chiara2: Echo gyn 01 april: linkiepinkie.: 1e echo 01 april: Chiara2: Intake vk 01 april: Lin18: afspraak gynaecoloog en verloskundige 02 april: PeppaP: Controle afspr. hartje luisteren, echo 15 april: Linkiepinkie: 1e echo 30 april: Orchidea: Intake fertiliteits kliniek 12 mei: PeppaP: 20wk echo ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 20-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13
Aaah balen van de echo die niet doorgaat en dat je wellicht her traject niet kan starten is echt enorm kut. Daar leef je helemaal naar uit, je houvast en dan kan dat niet Ik duim voor heel veel spontane zwangerschappen!! Hier gaat mijn echo morgen wel door gelukkig! Eerste bij de VK met 7,5 week. Moet wel alleen komen maar dat is dan prima, ga wel vragen of ik het mag filmen. Videobellen gaat niet echt met kinderen thuis die het kunnen begrijpen
@Chiara2 succes en veel plezier bij de echo! @Kabouter32 ben benieuwd naar gesprek vandaag, succes! @Maan84 ook spannend vandaag, ben benieuwd!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD MAART NOD 19 maart: Ielse1986: 33 jaar, 1e kindje, ronde 18 NOD 19 maart: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, IUI2 NOD 29 Maart: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 17 NOD APRIL NOD 01 april: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, man verminderd vruchtbaar, ronde 21 NOD 05 april: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 12 NOD 09 April : Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 1 mmm NOD 10 april: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 15 NOD ??: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 20 NOD ??: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 10 AFSPRAKEN 23 maart: Gl0ria: Controle echo 24 maart: Geneeke: Telefonisch consult postpartus + doorstart clomid 27 maart: Chiara2: Echo gyn 01 april: linkiepinkie.: 1e echo 01 april: Chiara2: Intake vk 01 april: Lin18: afspraak gynaecoloog en verloskundige 02 april: PeppaP: Controle afspr. hartje luisteren, echo 15 april: Linkiepinkie: 1e echo 30 april: Orchidea: Intake fertiliteits kliniek 12 mei: PeppaP: 20wk echo ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 20-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13
@Gl0ria onee, dat was maar heel kort heel erg sh.. En nu dus maar even afwachten of je de behandeling door kan pakken. Ik help het je hopen @geneeke ik snap je gevoel heel goed. Dat wat je op de been houdt, wordt nu ineens heel erg onzeker. Hoe voel je je er nu onder? @Orchid24 ah, je hebt je NOD al verplaatst, jammer zeg Hebben jullie de uitslag van je schoonmoeder al? Hopelijk test ze negatief. @Chiara2 hoe was jouw echo? Ik heb 't gevoel dat m'n eisprong al geweest is en 't is pas dag 12.. Zal wel niet hoor, zou supersnel zijn. En dan is de kans dat 't deze maand lukt helemaal gering
Zou kunnen toch? Ik zie dat je cyclussen meestal heel regelmatig en redelijk kort zijn.. wel balen dat de kans dan niet zo groot is! Ja ik heb het inmiddels maar weer geaccepteerd.. ik zag nu online dat ons ziekenhuis ook geen telefonische consulten meer deed, maar op de website van het zk zelf staat dat deze tot nu toe gewoon doorgaan. Hoop dat dit eens een keer mee zal vallen pff.. Heb net een lading ovulatietesten besteld op zwanger en kids.. zit nu op dag 20 na bevalling en er is nog geen streepje te zien op deze ovutesten, ziet er niet naar uit dat er op dit moment niets gebeurd in mijn lichaam, wat te verwachten is door mijn pcos.. maar we blijven maar doortesten. Zal me niet gebeuren dat ik het mis
@geneeke hopelijk vind je hem toch! Echo was goed, 7 weken en 1 dag en hartje klopt ❤ helemaal blij! Wel gek zo alleen erheen maar fijn dat het kon!
Ik weet niet in hoeverre het te vergelijken is, maar ik had voor m'n zwangerschap ook pcos en cyclussen tussen de 40 en 80 dagen. Na de zwangerschap werd ik pas op dag 60 ongesteld. En sindsdien dus superregelmatig. Hopelijk geldt dit ook voor jou En duim voor je dat in ieder geval het telefonisch consult nog doorgaat..
Ik hoop het! Ik had voor de zwangerschap helemaal geen cyclussen. Ben in September ‘18 gestopt met de pil, toen tot april’19 niet ongesteld en kreeg ik dus de diagnose pcos. Toen pas in Augustus gestart met mmm omdat we in Juli de bruiloft hadden en wilde me daar op focussen. Zelfs met chlomid was de 2e ronde al 40+ dagen.. maar wie weet!
Ja helaas Ja ze heeft positief getest, dus ze moeten allebei binnen blijven omdat mijn schoonvader het ook heeft (niet getest maar ook klachten).. Dat zou jammer zijn als je hem gemist hebt, hopelijk komt ie nog!
Zou zeker doortesten inderdaad! Inmiddels heb ik kortere cyclussen maar eerst had ik een korte LF en een laat ei dus wie weet komt het nog! Zou wel heel fijn zijn!