Toch weer jammer. Ik sta mezelf altijd 1 baaluur toe en dan weer hup beide benen op de grond. Dan zet ik een filmpje van Brigitte Kaandorp op, lig ik helemaal dubbel en kan ik er weer tegenaan!!
@PeppaP volhouden! Je kan het! Hmm ja heel lief bedoeld maar dat is niet zo fijn nee.. @fluffyfishy balen weer
Gisteren mijn schoonmoeder verteld over het traject, ze heeft afgelopen jaren weleens laten doorschemeren dat ze niet zo zin had in kleinkinderen dus ik dacht word leuk.. maar het gesprek ging zo goed ze vond fijn dat ik het vertelde vóórdat we het traject ingingen en ze vroeg zelfs of ze er af en toe naar mocht vragen en als ik dat liever niet heb, dat ik dat ook gewoon moet zeggen. Ik dacht echt nou dat ze daar überhaupt aan denkt vind ik best wel wat.. en het leek haar leuk om oma te worden en als het na de bevalling te zwaar is voor mij wil zij echt wel af en toe paar uurtjes komen helpen of oppassen (ik heb fibromyalgie) nou stond er echt van te kijken! Nu weten alle naasten het en dat voelt wel goed
Heb je niet gewoon te vroeg getest? Je NOD is pas de 12e toch? Zolang er nog geen bloed is is er nog hoop. Ik duim voor je.
Vanmorgen nog getest, had ik zin in en wit haha dus op 12 dpo ga er nu dus vanuit dat ik echt ongesteld word. Hopelijk vandaag post
Dat is morgen al, dan had er wel zeker een tuurstreepje moeten staan, haha. Eerste spotting is ook alweer geweest dus geen hoop meer hoor. Goed dat ie oploopt! Snap dat 't onwerkelijk is
balen joh.. ik vanmorgen 2e keer getest en zo wit als maar zijn kan, dus mijn menstruatie zal ook een dezer dagen komen
Dank je! Als het maandag nogsteeds goed zit dan kan ik een bericht sturen naar het ziekenhuis en die plannen een echo rond 7wk in.
@fluffyfishy Ah balen zeg!! Knuffel! @Orchid24 Ook balen van die witte test! Hoop voor je dat er vandaag post is en jullie zo snel mogelijk een afspraak kunnen krijgen!