Hier is het game over.. ben eigenlijk voor het eerst echt verbaasd.. vannacht was ik overtuigd dat ik zwanger was, meerdere kwaaltjes die gewoon echt te afwijken van alles. Maar vanmorgen rozige afscheiding klein beetje en zag net ook weer iets roods.. en ik bloed altijd 1/2 dagen van te voren klein beetje voor het doorbreekt.. Op naar ronde 11, maand 13/14.. Hopelijk krijgen we volgende menstruatie eindelijk nieuws dat ik mag gaan beginnen met clomid.. En hopelijk weer een wat kortere cyclus..
Ahhh nee. Het klonk inderdaad zo hoopvol nu. Wat balen en jammer weer. Nu duimen voor de volgende cyclus hopelijk met hulp!
Ja het is niet anders.. ja aankomende cyclus is sowieso nog zonder hulp. Hopelijk daarna wel echt hulp ja! Ene moment denk ik ja dit gaat ons gewoon lukken zonder hulp en andere moment wil ik gewoon echt hulp omdat ik gewoon niet weet of het wel gaat lukken zonder hulp
O jammer @Orchid24 vervelend dat je lichaam zo'n gemene dingen met je uit kan halen.. Ik herken je gevoel van een paar rondes geleden. Sindsdien heb ik niet meer dat gevoel gehad, gelukkig (of juist helaas) Hopelijk mag je volgende cyclus inderdaad gaan starten. Ik hoor en lees positieve geluiden dat ziekenhuizen de fertiliteitstrajecten weer langzaam gaan starten!
Ja stom he! Hoor het ook ja! Denk alleen wel dat IVF enzo eerst gaan.. maargoed weetje we kunnen er gewoon niks aan doen. Ik baal ervan, maar het is wat het is.. Maar weer hopen voor deze ronde!
Hoi dames, Wat een wisselende ervaringen met de fertiliteitspoli zeg. Ik heb juist alleen maar positieve. Wel een persoonlijke voorkeur soms voor een arts of iets dat ik e ven niet zo prettig vond, maar gewoon zeer binnen het normale. En persoonlijk. Ik gun jullie dat ook zo, want het is allemaal zo spannend en soms ook gewoon echt beladen en verdrietig en het is fijn als je dat ook allemaal durft neer te leggen en je gehoord voelt. @Lin18 fijn dat de echo goed was. Ik weet niet of zie onzekerheid normaal is. Heb dat zelf bij vlagen wel iig. Het is zo gewenst en zo spannend en je kunt niet even aan de binnenkant van je buik kijken of gup t nog naar de zin heeft. Ik hoop dat je er meer over kunt praten en misschien word je zekerder als je de gup voelt. Fijn dat je minder klachten ervaart trouwens, daar kijk ik ook naar uit . @Orchid24 je lijf kan je zo foppen met iets wat je zo graag wilt. Onvoorstelbaar vind ik dat. Ik hoop dat je gauw mag starten en ondersteuning hierbij krijgt. Het gaat hier best goed! Ook ik heb twijfels af en toe of t allemaal goed gaat. Maar ook zeker momenten dat ik denk dat t goed is. Gup zit veilig daarbinnen, ik doe wat binnen mijn macht ligt om goed voor m te zorgen en meer kan ik niet doen. Kijk er naar uit om 'm op de volgende echo te zien! En dat is al snel, woensdag al! En onderdag de intake met de verloskundige, telefonisch nog ivm corona. Maar ik kreeg vandaag een bericht dat de fysieke contacten langzaam weer opgestart worden, dat is positief. Helaas mag de partner nog niet mee naar de echo. Gelukkig mag je wel n filmpje maken om te laten zien. Blijf t bijzonder vinden dat je wel zwanger bent, maar dat er nix te zien is aan de buitenkan.t
@Orchid24 oh wat jammer. Bah wat kan je lichaam je voor de gek houden he. @Appeltaartmetslagroom wat fijn dat je woensdag controle hebt. Geen fysieke controle nu dan? Hier gaat t nu goed. Voel nu af en toe iets bewegen wat heel fijn is
Het is ook allemaal heel bijzonder! Fijn dat het goed gaat en de onzekerheid die zal regelmatig even opduiken, houd je toch niet tegen. Zo te horen sta je er nog lekker positief in! Spannend morgen! Alvast veel plezier!
** START FERTILITEITSTRAJECT EIND 2019/BEGIN 2020 ** NOD MEI NOD 10 mei: Maan84: 35 jaar, 3e kindje, TESE geslaagd, ronde 16 NOD 14 mei: Mamadi18: 29 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar, ronde 21 NOD 24 mei: Fluffyfishy: 30 jaar, 2e kindje, onderzoeken goed, ronde 14 NOD 30 mei: Kabouter32: 33 jaar, 1e kindje, man erg verminderd vruchtbaar, ronde 23 NOD ?? mei: Geneeke: 28 jaar, 3e kindje* , PCOS + man iets verminderd vruchtbaar, ronde 2 clomid NOD ??: Orchidea: 23 jaar, 2e kindje, verminderd vruchtbaar, ronde 18 NOD ??: Orchid24: 25 jaar, 1e kindje, PCOS, ronde 11 AFSPRAKEN 06 mei: Appeltaartmetslagroom: 10 weken echo 07 mei: Appeltaartmetslagroom: Telefonische intake vk 07 mei: Maan84: Gaat behandeling beginnen? 12 mei: PeppaP: 20wk echo 26 mei: Linkiepinkie: Controle + hartje luisteren 02 juni: Lin18: 20wk echo gynaecoloog 09 juni: Chiara2: 20 weken echo 23 juni: Maan84: Punctie hopelijk ZWANGER 18-09-2020: PeppaP: 33 jaar, 2e kindje, goedaardige hypofyse tumor 18-10-2020: Lin18: 33 jaar, 2e kindje, onvoldoende zwemmers, ICSI2 04-11-2020: Chiara2: 33 jaar, 4e kindje, ronde 06 09-11-2020: Linkiepinkie: 35 jaar, 2e kindje, traag zaad, ronde 13 25-11-2020: Appeltaartmetslagroom: 37 jaar, 1e kindje, onverklaarbaar
Ik zit hier met smart te wachten tot een positieve ovulatietest, vorige ronde op dag 11 maar dat is het vandaag en hij is nog steeds lang niet positief. Ben eens benieuwd hoe mijn cyclus dit keer wordt, hoop iets “beter” dus tussen 28-32 dagen.. Heb tegen mijn man gezegd dat ik deze ronde de SMEP methode wil proberen.. zodat er altijd zaad klaarligt mocht het ei springen. Ben sowieso wel een beetje bang om ei te missen aangezien die zich vorige ronde zo vroeg al aandiende, en de piek duurde ook maar kort..
Sperm Meats Egg Programm kwam dit ergens toevallig tegen en dacht, gaan we gewoon proberen. Ff vertaald vanuit het Engels : vanaf CD 8 heb je om de dag sex. De dag van de positieve ovulatietest en de 2 dagen erna heb je sex. Dan sla je 1 dag over en de dag erna nog een keer sex. Dan zorg je eigenlijk dat er altijd zaadjes klaarliggen zegmaar. En het is eigenlijk gewoon hetzelfde als gewoon veel sex hebben I know maar vind dit wel makkelijk om uit te leggen tegen mijn man ook, en dat hij zich ook eraan houd hahaha
Helaas, de zwangerschap is gestopt. Om de een of andere reden is het hartje gestopt met kloppen. Heel onverwacht, voor mij iig want 2 weken geleden was de echo nog hartstikke goed. Eerst kon de echoscopist niets vinden en toen ze met een vaginale echo ging kijken, zag je dat er niets meer klopte en dat er alleen een frummeltje hing. Zo'n verschil met de vorige keer. Het is nu afwachten op de miskraam en kijken of dit vanzelf komt of moet worden opgewekt. Ik ben vooral verslagen en erg verdrietig en snap er nix van dat ik zelf ook niets gemerkt hebt.
Nee, nee, nee. Wat een verschrikkelijk bericht om te lezen. Wat moet dit vreselijk zijn voor je. En waarschijnlijk lag je daar ook nog alleen zonder je man. Kan alleen maar zeggen sterkte en kracht gewenst. Maar die woorden voelen eigenlijk te simpel/laf om te zeggen. Hier zijn geen goede woorden voor. Hele dikke virtuele knuffel. Liefs
Maar ook vreselijk moeilijk dat je niks gevoeld hebt. Geen krampen of wat dan ook.... Komt er nu nog verder onderzoek. Of is het gewoon wachten tot de miskraam komt?
Nee! Ooo zo verschrikkelijk, alleen al om te lezen zo oneerlijk dan! ik wens jullie veel sterkte! En een dikke knuffel
Hier schrik ik van! Verdorie zeg wat zal dit pijn doen!! En dan nu ook nog terwijl je alleen was Een hele dikke knuffel!!