@Appeltaartmetslagroom jeetje daar schrik ik van.. wat ontzettend verdrietig.. Heel erg oneerlijk Hele dikke virtuele knuffel❤️
Klinkt indd als gewoon veel sex hebben haha! Ik ging ook altijd vanaf dag 8 en dan tot dag 20 elke 3 dagen zodat er altijd wat klaar lag zeg maar haha! Rond de vermoedelijke eisprong dan om de dag. . Was veel maar ach. .
Bedankt dames! Het voelt idd oneerlijk, de kans op een miskraam is 10% maar daar had ik niet bij willen zitten. Het is nu afwachten tot de miskraam komt. Ik heb goed contact met de verloskundige en zij begeleiden dit hele proces wat ik erg prettig vind. Dat ik niets gemerkt heb vind ik echt moeilijk, voelt als een soort falen. Maar anderzijds weet ik ook dat ik nog steeds zwangerschapshormonen heb en ik me daardoor zwanger voel en de frummel zo klein is dat je dit niet hoeft te voelen. Totdat je bloed verliest of kramp krijgt. Maar zover was het nog niet. Voor hetzelfde geld is het vlak voor de echo gebeurt, of een week daarvoor. Geen idee. Gelukkig voel ik me wel gesteund ook door familie en vrienden, dat is erg fijn maar het blijft intens verdrietig en onverwacht.
@Appeltaartmetslagroom ach meid je faalt echt niet! Ik denk dat je zelden wat echt voelt ervan op dat termijn.. Het is gewoon zo ontzettend rot.. niemand wil een miskraam en je gunt het ook niemand.. Fijn dat je wat steun hebt in je omgeving. Wees lief voor jezelf! Dikke knuffel❤️
Nee.. ik kreeg een behoorlijk rotbericht. Maar vind het ongepast om dat nu te posten nu @Appeltaartmetslagroom zo verdrietig is. Ze mogen maar met 10% opschalen en ze verwachten in het zh een tweede coronagolf waardoor ze weer moeten afschalen. Cryos die er al zijn gaan voor. IVF ICSI is de laatste fase die wordt opgestart. Dus het kan nog wel maaaaaanden duren. En ik ben al 5 jaar positief maar nu lukt het niet meer.
Jouw verhaal mag er ook zijn he.. is ook super rot Waarom verwachten ze nog een corona golf? hebben ze dat gezegd? Dan ben ik bang dat ik ook nog maanden moet wachten.. Ik denk OI nog na IVF/ICSI komt. Ontzettend balen.. In België zijn ze wel begonnen met IVF/ICSI dus wie weet gaat het hier toch ook allemaal wel wat vlotter, maar durven ze daar nog niet te veel uitspraken over te doen.. Hopelijk gaat het toch beter allemaal dan ze verwachten!
Das lief, maar t voelt zo “onbenullig”. Tis letterlijk wat ze zei; De verwachting is dat er een tweede golf komt en dan moeten we weer afschalen, dus we houden het op 10% zodat we je niet wéér moeten uitstellen.” Ik weet nu niets meer. Wordt het oktober, december of later? Ik weet nu niets. Maar ik voel me goed bij UMCU, dus ik vertrouw erop dat het goedkomt. Al word ik 36, mijn oudste 12 en mijn man 43. Ben uit het veld geslagen.. Slikken jullie en jullie mannen naast foliumzuur nog extra supplementen?
Pff wat ontzettend kut.. Zo rot he geen datum Het gaat goedkomen! Even flink van balen en wees lief voor jezelf, jezelf lekker laten verwennen enzo.. Ik heb toevallig nu vitamines besteld. Ik moest van het ziekenhuis al multivitamine slikken dat raden hun bij iedereen aan. Ik slik orthica fem (dat zijn alle actieve vormen en word dus makkelijker opgenomen, zit dus ook actieve vorm van foliumzuur in). Voor mijn man heb ik nu orthica men 4 all ofzoiets besteld. Dat blijkt ook te helpen bij eventuele vruchtbaarheid, ivm selenium en zink etc. hij heeft geen slecht zaad maar we hadden afgesproken dat als ik ongesteld werd hij ook aan de vitamines ging.. dus dat is nu.. Ik hoop op een wonder voor ons allemaal!
Zucht, wat moeilijk allemaal. Voelt zo oneerlijk en hard aan. Na zo lang proberen en nu dit. Enorm veel sterkte.
en ja zoals @Orchid24 zegt, ook jouw verhaal mag er zijn. Net als die van ons allemaal. En wuif het niet weg. Natuurlijk voelt jouw verhaal nu ‘minder erg aan’ in vergelijking tot @Appeltaartmetslagroom maar het is helaas wel de harde realiteit. Dus deel het gewoon. En we snappen allemaal dat dit nu voor jou super K is. Verdrietig en een grote domper. Met @Appeltaartmetslagroom in ons achterhoofd. Er is steeds hoop op... en nu voelt de hoop vervlogen. sterkte en dikke knuffel.
Je moet het echt niet bij jezelf leggen. Jij kan hier helemaal niets aan doen. Je verdriet mag er zijn, maar hopelijk kom je snel van het gevoel af dat jijzelf hebt gefaald
O wat een naar nieuws! Ik snap dat positief zijn nu even heel lastig is. Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Hopelijk gaat het allemaal meevallen..
Het ligt misschien ook wel per ziekenhuis. Die van ons starten vanaf 11 mei weer op de fertiliteitspoli, maar in dit ziekenhuis doen ze geen ivf/icsi. Vriendin van mij zit in hetzelfde schuitje als ik, dus onderzoeken gehad, alles goed en een half jaar weer zelf proberen. Zij heeft 18 mei weer een afspraak staan.
Waar zit jij? Ik kreeg vorige week te horen dat ze niet gingen opstarten. Mijn ziekenhuis doet ook geen IVF/ICSI daarvoor hebben ze samenwerking met andere ziekenhuis in de stad. Wel fijn joh dat jouw ziekenhuis weer opstart! Ik zit in Nijmegen dus wel heel dichtbij Brabant en brabant corona patiënten gaan ook naar onze ziekenhuizen toe. Dus ik ben bang dat dat wel invloed heeft dat we wel dichtbij de haard zitten zegmaar. Maar we gaan het zien!