Start fertiliteitstraject eind 2019/begin 2020

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fluffyfishy, 6 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja heel stom! Het gaat zo diep, het is zo’n oerdrang ofzo.. terwijl het inderdaad in feite niet uit maakt en inderdaad zodra je zwanger bent, is dit gewoon een herinnering haha.. dan ben je zwanger en is het goed. Ik denk inderdaad beetje de angst en ook gewoon dat je er geen controle over hebt en mensen hebben graag de controle over iets. Merkte je ook verschil tussen eisprong en erna die laatste 2 maanden?

    Ik merk dat ik voor de eisprong best wel nuchter kan denken en dan na eisprong dan krijg ik zoveel hoop of juist helemaal niet en dan ga ik er meestal beetje doorheen zitten opgeven moment. Nu denk ik ook weer we zien het wel, oke dat we volgende ronde hulp gaan krijgen maakt wel dat ik nu helemaal chill ben :roflmao: maar meestal zo rond de eisprong komt al meer onrust, hebben we het wel vaak genoeg gedaan? Of juist te vaak? En dan kan ik dat loslaten, want dan is mijn ei gesprongen en is er niks meer aan te doen. Dan vanaf 7 dpo begint de onrust weer :| Echt een rollercoaster!
     
  2. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Lieve @Orchid24 ja dat herken ik enorm! Voor eisprong ben ik happy, optimistisch en denk ik ach we zien het wel. En zodra mn eisprong was geweest alleen maar twijfels.precies alles wat jij schrijft. Wanneer was hij exact? Welke dagen hadden we het moeten doen etc etc. Hoop, alleen maar bezig met lichaamssignalen en ga zo maar door. Die laatste 2 maanden was dit beter. Toen dacht ik: het maakt niet uit. Zei steeds tegen mezelf: het is goed. En ook tegen de denkbeeldige kleine. Ik dacht dan: je komt wanneer jij wilt. Niet wanneer ik het wil. Dat hielp ook. Ik legde het wat uit handen. Niet dat het aan mij lag. Dat ik het niet in de hand had. Ik liet het toen los. En dat gaf mij rust. En ervaarde toen ook minder onrust en stress rondom de eisprong. Mijn man was toen juist steeds bezig met we moeten wel om de dag. En ik dacht steeds: ach als het zo moet zijn is 1x genoeg. Succes met je gedachten en hoop dat je er ook zo wat meer rust in kan vinden. Maar deel vooral ook als dat niet lukt. Is verdomd makkelijk gezegd nu ik zwanger ben...
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha stom he, maar zo gaat het! Hopelijk lukt mij dat ook wat meer! Je bent een schat! ❤️
     
  4. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Here we go again.. bij opstaan ineens alle symptomen weg net zoals vorige keer.. alle vertrouwen weer in één keer weg. :(
     
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    He wat lastig zo :( Dat gebeurt wel vaker zonder dat er iets is, maar door de vorige keer natuurlijk heel rot nu :( Hopelijk blijft het plakken ❤️ dikke knuffel❤️
     
  6. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    O zucht. Ik snap je onzekerheid. Kan je twijfel ook niet wegnemen. Want op dit moment is het afwachten. Ik zelf had ook de ene dag geen klachten en de andere dag weer meer. Dat is het enige wat ik kan zeggen.
     
  7. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je hier onzeker door wordt door het verleden, maar het wilt nog niks zeggen hè! Ik denk aan je
     
  8. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hebben jullie dat ook? De eerste wachtweek gaat prima, maar vanaf 7 DPO komt die testdrang opzetten. Dan ga je googlen en zie je allemaal die verhalen dat mensen dan al positief testen.. dus wat doe je dan savonds om 9 uur? Juist ja testen :roflmao: Hartstikke dom natuurlijk zo vroeg en dan ook nog savonds..

    Maarja heb mezelf nu voorgenomen vrijdag of zaterdag pas weer een testje ertegenaan te gooien. Vorige ronde was weliswaar een rare ronde, maar wel maar een lf van 8 dagen. Alle dagen dat het dit keer langer duurt toch beetje hoop erbij..

    Daarnaast heeft een heel lief iemand op dit forum ook voor me gependeld/kaarten gelegd. Daar kwam uit dat we in Augustus 2020 zwanger zullen raken van een meisje.. dus ben heel er benieuwd! :D
     
    fluffyfishy en Orchid24 vinden dit leuk.
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha heel herkenbaar! Die eerste week gaat prima omdat ik dan toch zeg er is nog geen innesteling geweest en dan vanaf dag 7 gaat het meer en meer door je hoofd spoken!

    Spannend! Ben benieuwd!
     
    geneeke vindt dit leuk.
  10. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Jaaa lastig he!! Ik had die onrust ook. Maar ik testte gewoon nooit. Had ze gewoon niet in huis dus dat gaf mij wel rust. Is voor iedereen anders natuurlijk maar zelf vond ik het mij onrust om te gaan testen. Ik zelf mocht dus van mezelf pas testen de dag van mn NOD. Dat betekende dat ik nooit testte want ik kreeg altijd 1 a 2 dagen voor mn NOD spotting. Ik heb dus welgeteld 1x getest! En dat was toen ik zwanger was. Dus kijk wat je ermee wilt. Je kunt de keuze maken geen testen te kopen en pas 1 dag voor NOD te kopen. Misschien dat dat voor jou ook werkt. Maar doe wat goed voelt! Je kunt ook 1x testen en het daar dan bij laten.
     
    geneeke vindt dit leuk.
  11. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik heb in al die rondes ook pas 2x getest. Voor de vorige zwangerschap heb ik ook heel wat afgetest. Voor mij geeft dit mij meer rust, maar 't helpt wel dat ik spotting krijg op dag 11 of 12. Als in dan hoef ik minder lang te wachten om te weten of 't gelukt is. Ik weet ook dat veel het juist fijn vinden om al van te voren te testen.

    Hier vandaag weer spotting, dus denk dat 't donderdag of vrijdag doorbreekt..
     
  12. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Grappig die pendel :D Hoop voor je dat t uitkomt!
     
    geneeke vindt dit leuk.
  13. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ah nee, dat is voor je vertroywen niet fijn. Zoals hierboven vaker is gezegd, het kan er echt bij horen!
     
  14. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Wat een goed nieuws!! Eindelijk :D
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  15. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    @geneeke ja idd dat pendelen! Wat bijzonder. Doet zij vaker voorspellingen en kloppen ze? Geeft het rust? Is dus over 3 maanden!

    Zelf heb ik oud bekende die ook 'meer weet'. Die zie ik 1 a 2x per jaar. In december zei hij: het gaat niet lang meer duren maar jij moet nog even geduld hebben. Dat gaf toen wel meer rust omdat ik toen wist: oke, ik ga dus nog een keer zwanger worden. Alles wat hij zegt en voorspelt klopt dus hier kon ik ook op vertrouwen.
     
    Orchid24 en geneeke vinden dit leuk.
  16. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ja wat goed voelt is bij mij de ene ronde anders dan de andere ronde.. de ronde dat we zwanger raakte heb ik na 1,5 week getest en negatief. Toen op vermoedelijke NOD (bleek achteraf gezien pas 7/8 DPO) pas weer getest en toen een heeeeel licht lijntje.

    De ronde ervoor helemaal niet getest want toen werd ik ongesteld dag voor NOD. Maar ben wel zo reeel dat als het bijvoorbeeld zaterdag negatief is, ik weet dat ik waarschijnlijk gewoon ongesteld ga worden.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  17. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ja heel bijzonder hè..

    Geen idee eigenlijk ze is sinds kort weer actief met pendelen, zoek maar eens in het forum op “pendelen” dan kom je haar topic tegen en kun je haar evt een berichtje sturen!

    Tot nu toe zijn de pendels niet correct geweest bij mij, maar dat was dan ook niet bij haar. Mijn vriendin is ervan overtuigd dat ze kan pendelen en zwoor dat Marley een jongen was o_O En ook iemand anders op dit forum had haar ook als jongen gependeld.

    Maar moet eerlijk zeggen het gevoel bij deze “pendelaarster” is anders.. ze heeft dus eerst gependeld en daarna ter bevestiging nog kaarten erbij gelegd. En daaruit kwam dat dingen die mij aan Marley doen herinneren mij op een bepaald moment vertellen dat ik weer zwanger ben, omdat ik ze dus steeds tegenkom. Vond het heel bijzonder.. maar we zullen zien!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  18. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Wow bijzonder! Je kunt gewoon heel veel voorspellen alleen je hebt er tussen die de middelen gebruiken maar het niet goed interpreteren. En je hebt er tussen die dat wel goed kunnen en 'een lijntje met boven hebben'. Zoals ik het noem. Zelf heb ik in een zware periode in mn leven na het overlijden van mn broer 2 mediums gesproken die echt alles maar dan alles exact navertelden (zonder dat ik zelf iets zei) en voorspelden. Dat was destijds kippenvol maar ook steunend. bij het zwanger worden van de 1e heb ik daar ook steun aan gehad. Hoop dat ook voor jou dat deze 'een goede is' en de waarheid spreekt.
     
  19. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Aargh jammer weer
     
  20. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

Deel Deze Pagina