Sorry beetje laat nog, maar ga net naar het toilet en ik zie rood! Oooh ik ben blij! Dat betekent dat ik binnenkort kan gaan beginnen met clomid.
Sorry, ik was even heel erg afwezig. Ik wilde onze wens even aan de kant zetten, omdat wij vanaf Begin Maart op de wachtlijst zijn gezet en tot heden nog geen startsein hebben gekregen. Ondanks dat heb ik wel leuk nieuws. Het is ons na twintig rondes zelf gelukt om natuurlijk zwanger te raken. Gelukkig is de mmm voor ons niet nodig meer.
wow!! Wat een super bericht. Weer eentje zwanger!! Yahoo. Hoe lang ben je nu zwanger? Van harte en geniet!
wat fijn. Op naar clomid dus. En inderdaad wat @Orchid24 zegt: je mag hier altijd alles delen. Heerlijk anoniem. Maar vraag jezelf ook af of je behoefte hebt om iemand in je naaste omgeving in vertrouwen te nemen. Het kan heel fijn zijn om het met iemand te kunnen delen, naast dit forum.
Dat is lief dat je dat zegt! Ik vind het fijn om het hier te kunnen delen omdat de meeste meiden hier weten hoe het is om in zo'n traject te zitten. Dat geeft een fijn gevoel, dat je niet alles hoeft uit te leggen zeg maar. Dat zou ik denk ik bij vrienden of familie dan wel moeten doen. Wat voor mij nu een extra belasting zou zijn. Ik ben zelf ook wel iemand die dingen graag voor zichzelf houd want zo kan ik er het beste mee om gaan. En als je ''via de normale weg'' zwanger wordt vertel je het meestal ook aan niemand tot dat het zo ver is. Dus ik vind het voor nu wel fijn om het voor mijzelf te houden. Maar wellicht als het een heel lang traject gaat worden dat ik het wel met iemand ga delen.
Haha toch lief dat je even reageert! Moet zeggen dat het vandaag nog niet echt helder rood is, dus ik twijfel nu een beetje of ik dit als dag 1 moet tellen.
Dankjewel. Nu ben ik pas 5 weken en 3 dagen zwanger, het schiet al wel wat meer op haha. Za a.s de eerste echo
Ik heb het geteld toen het de volgende dag wel echt doorzette.. chlomid kan namelijk ook op dag 4-5 begonnen worden eventueel, maar nooit eerder dan 3.
Ik ben net teruggebeld door de poli gynaecologie en mag a.s. Donderdag persoonlijk op consult, stiekem heel blij mee! Kan ik persoonlijk kennismaken met haar en ook bespreken hoe we verder gaan..