Ben hier ook benieuwd. Morgen echo om te kijken of ik na de miskraam "schoon" ben, hoop dat ook meer te horen over het vervolg. Kreeg vandaag alleen telefoon dat ik alleen moet komen morgen vindt ik wel heel vervelend.
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD MEI * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 37 totaal, ronde 18 na bzz- eigen cyclus ivm pauze iui corona- nod rond 7 mei * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 21 - ronde 5 IUI pauze ivm corona - NOD 17 mei * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 22 (ronde 2 na mk, pauze IUI-3) - NOD 19 mei * Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 45+ - NOD 27 mei * Geneeke - 28 jaar - 3e* kindje - ronde 2 mmm - NOD ?? * 7missme1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 28 (ronde 1 na mk) - NOD ?? NOD JUNI * Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI - NOD 5 juni??? * Tabbey - 26 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 14 juni AFSPRAKEN * Raspberry - 13 mei afspraak zkh voor 1e prikinstructie. * Iemand1991- 15 mei echo om te kijken hoeveel eitjes er groeien. * Tabbey - In afwachting van afspraak ivm opstarten IUI, datum onbekend ZWANGER - Geneeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm zwanger- *21+5 afgebroken ivm chromosoomafwijking. - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui -Zonnetje91- 28 jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui -Spectre - 29 jaar - 2e kindje - spontaan zwanger ronde 19 -Gliss- 31 jaar - 1e kindje - maart 2020 zwanger in ronde 20 door IUI-2 *mk 5+1 -7missme1987 - 1e kindje - zwanger ronde 28 in pauze ronde tussen IUI 2 en 3 * mk 6+4 -Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 na MA - spontaan zwanger UG 10-12-2020 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Vanochtend weer ongesteld geworden. Dus toch LH piek gehad op 1 mei. Zometeen maar eens andere ovulatietesten bestellen. Wel weer positief puntje. De teunisbloemolie heeft effect gehad, mijn cyclus is voor het eerst in 1,5 jaar onder de 30 dagen! Heb net ook ziekenhuis gebeld, Ze willen vanaf 1 juni de IUI behandelingen weer gaan oppakken. Ik heb gevraagd wanneer mijn afspraak met gyn en prikinstructie kan plaatsvinden, maar eigenlijk willen ze hier nog even mee wachten omdat anders de tijd tussen prikinstructie en daadwerkelijk starten wellicht te lang is. Heb aangegeven dat ik me over het prikken niet zo'n zorgen maak aangezien ik in het verleden tijdens de 3 IVF pogingen al wat ervaring heb opgedaan. De assistente ging overleggen en komt hier vandaag nog bij me op terug. Ik hoop eigenlijk dat ik de volgende cyclus ook kan gaan starten met IUI. Daarnaast ook contact opgenomen met acupuncturist. Wil toch eens kijken wat hij nog kan betekenen. Daar heb ik volgende week een afspraak mee. Vandaag weer even baaldag met krampen en hoofdpijn...
Net gebeld door ziekenhuis, volgende week een afspraak met gyn en week later de prikinstructie. Als het ziekenhuis in juni inderdaad weer start met IUI kan ik de volgende cyclus starten :-D.
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD MEI * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 37 totaal, ronde 18 na bzz- eigen cyclus ivm pauze iui corona- nod rond 7 mei * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 21 - ronde 5 IUI pauze ivm corona - NOD 17 mei * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 22 (ronde 2 na mk, pauze IUI-3) - NOD 19 mei * Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 45+ - NOD 27 mei * Geneeke - 28 jaar - 3e* kindje - ronde 2 mmm - NOD ?? * 7missme1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 28 (ronde 1 na mk) - NOD ?? NOD JUNI * Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI - NOD 5 juni??? * Tabbey - 26 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 14 juni AFSPRAKEN * Raspberry - 13 mei afspraak zkh voor 1e prikinstructie. * Iemand1991- 15 mei echo om te kijken hoeveel eitjes er groeien. * Tabbey - 19 mei, afspraak gyn, 26 mei prikinstructie IUI. ZWANGER - Geneeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm zwanger- *21+5 afgebroken ivm chromosoomafwijking. - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui -Zonnetje91- 28 jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui -Spectre - 29 jaar - 2e kindje - spontaan zwanger ronde 19 -Gliss- 31 jaar - 1e kindje - maart 2020 zwanger in ronde 20 door IUI-2 *mk 5+1 -7missme1987 - 1e kindje - zwanger ronde 28 in pauze ronde tussen IUI 2 en 3 * mk 6+4 -Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 na MA - spontaan zwanger UG 10-12-2020 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Balen dat je weer ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat ook bij jou de behandelingen weer opgestart gaan worden.
@Tabbey , balen dat je weer ongesteld bent gelukkig is de cyclus wel onder de 30 dagen, dat is positief. En fijn dat je komende maand mag beginnen met iui. @7Missme1987 Hoe was het gisteren met de echo? Balen dat je alleen moest... Ik had vandaag de prikinstructie, moest helaas ook alleen komen. Aangezien ik geen ervaring heb en straks de eerste IUI ga krijgen wilde ik wel graag met mn man. Altijd fijn om een extra paar oren te hebben. Maar goed.. Prikinstructie was opzich wel duidelijk. Weet nu een beetje waar ik aan toe ben. Begint nu wel spannend te worden half juni zal ong de iui zijn...(moet als mn menstruatie komt bellen, kan zijn dat ze vol zitten om de echo en iui te doen en dan wordt het een maand verschoven) pff hoop het niet. Hoop dat jullie ook in juni mogen!! Spannend als we dan tegelijk gaan.
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD MEI * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 37 totaal, ronde 18 na bzz- eigen cyclus ivm pauze iui corona- nod rond 7 mei * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 21 - ronde 5 IUI pauze ivm corona - NOD 17 mei * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 22 (ronde 2 na mk, pauze IUI-3) - NOD 19 mei * Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 45+ - NOD 27 mei * Geneeke - 28 jaar - 3e* kindje - ronde 2 mmm - NOD ?? * 7missme1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 28 (ronde 1 na mk) - NOD ?? NOD JUNI * Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI - NOD 5 juni??? * Tabbey - 26 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 14 juni AFSPRAKEN * Iemand1991- 15 mei echo om te kijken hoeveel eitjes er groeien. * Tabbey - 19 mei, afspraak gyn, 26 mei prikinstructie IUI. ZWANGER - Geneeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm zwanger- *21+5 afgebroken ivm chromosoomafwijking. - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui -Zonnetje91- 28 jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui -Spectre - 29 jaar - 2e kindje - spontaan zwanger ronde 19 -Gliss- 31 jaar - 1e kindje - maart 2020 zwanger in ronde 20 door IUI-2 *mk 5+1 -7missme1987 - 1e kindje - zwanger ronde 28 in pauze ronde tussen IUI 2 en 3 * mk 6+4 -Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 na MA - spontaan zwanger UG 10-12-2020 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Ja de echo was op zich prima. Me lichaam heeft het zelf mooi opgeruimd. Wel was er nog wat oud bloed te zien bij me linker eierstok. 12 juni heb ik weer een afspraak om e.a. te evalueren en dan zal bij de eerst volgende menstruatie de IUI weer opgestart worden.
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD MEI * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 37 totaal, ronde 18 na bzz- eigen cyclus ivm pauze iui corona- nod rond 7 mei * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 21 - ronde 5 IUI pauze ivm corona - NOD 17 mei * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 22 (ronde 2 na mk, pauze IUI-3) - NOD 19 mei * Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 45+ - NOD 27 mei * Geneeke - 28 jaar - 3e* kindje - ronde 2 mmm - NOD ?? * 7missme1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 28 (ronde 1 na mk) - NOD ?? NOD JUNI * Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI - NOD 5 juni??? * Tabbey - 26 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 14 juni AFSPRAKEN * Iemand1991- 15 mei echo om te kijken hoeveel eitjes er groeien. * Tabbey - 19 mei, afspraak gyn, 26 mei prikinstructie IUI. * 7missme1987 - 12 juni, evaluatie na mk en bespreken start IUI 3 ZWANGER - Geneeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm zwanger- *21+5 afgebroken ivm chromosoomafwijking. - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui -Zonnetje91- 28 jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui -Spectre - 29 jaar - 2e kindje - spontaan zwanger ronde 19 -Gliss- 31 jaar - 1e kindje - maart 2020 zwanger in ronde 20 door IUI-2 *mk 5+1 -7missme1987 - 1e kindje - zwanger ronde 28 in pauze ronde tussen IUI 2 en 3 * mk 6+4 -Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 na MA - spontaan zwanger UG 10-12-2020 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Ojee, ik voelde gisteren steken die ik rond de eisprong heb en heb nu ook vruchtbaar slijm. Ik ben bang dat we straks te laat zijn en mijn eitje(s) al gesprongen zijn.
Op welke dag zit je/ wanneer heb je echo? Groeiende eitjes kunnen ook behoorlijke pijn of steken geven. Vruchtbaar slijm begint al een paar dagen voor de eisprong. Als je zekerder wil zijn kun je een ovulatietest doen?
Oh gelukkig, bedankt voo je bericht. Normaal viel dat bij mij allemaal op 1 dag. De steekjes, vruchtbaar slijm en een positieve ovulatietest. Ik zit nu nog maar op dag 9. Heb morgen de echo. Door die hormonen zal het dit keer miss wel allemaal anders zijn. Wacht morgen wel af.
Ik heb sinds vanmiddag weer de bekende buikpijn, 9 dpo en 4/5 dagen voor NOD.. zoals gebruikelijk voor mij dus. Geen spontaan wonder. Ondanks dat ik daar niet serieus meer in geloof, blijft het toch teleurstellend, stom he.
Zeker niet stom! Denk dat je altijd wel een sprankje hoop blijft houden.. het is je zo gegund! Hoop voor jou dat de behandelingen ook snel weer opgepakt gaan worden