Vandaag follikelmeting na 7 dagen stimuleren. Dosis iets opgevoerd t.o.v vorige keer dus ben erg benieuwd. Ik weet niet waarom maar ik vind het toch een beetje spannend haha. Echt heel stom eigenlijk.
nou ze zagen 3 eitjes en de grootste was 7 m’n dus niet zo heel groot met dit tempo zal de iui niet volgend week maar de week erna plaatsvinden...
Oh wat vervelend zeg! Gaan ze je dosis nu verhogen? En prikte je gonal f ? Balen meid, hopen groeien ze de komende week!!!
Wat balen dat er zo weinig groei is op een week tijd. Duim voor je dat het komende week wat harder gaat.
Vandaag CD12. Vanochtend de meeting 2 eitjes zijn doorgegroeid . Heb er nu eentje van 17 en 13/14. Vanavond nog een keer gonal F en dan morgen de Pregnyl. Dan zullen ze beiden nog wat groeien voor de eisprong. Zaterdagochtend zaad inleveren en zondagochtend inseminatie
Klinkt goed! Maarre zaterdagochtend al zaad inleveren voor inseminatie zondag? Kunnen ze dat bewaren? (Bij ons is het ook in het weekend zaad inleveren en 1,5-2 uur later inseminatie)
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD JUNI * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 38 totaal, ronde 19 na bzz- eigen cyclus ivm pauze iui corona- nod rond 4 juni. * Tabbey - 26 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 15 juni * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI-3 - NOD/testdag 15 juni * Geneeke - 28 jaar - 3e kindje* - ronde 3 chlomid - NOD ?? * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 22 - NOD 15 juni * Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 - NOD/testdag 24 juni * Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-2 - NOD 28 juni/testdag 30 juni NOD JULI * 7missme1987 - 32 jaar ( dan al 33 ) - ronde 30 ( 2 na mk) - NOD 2 juli AFSPRAKEN * 7missme1987 - 12 juni, evaluatie na mk en bespreken start IUI 3 * Iemand1991 - 14 juni - inseminatie ZWANGER - Geneeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm zwanger- *21+5 afgebroken ivm chromosoomafwijking. - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui -Zonnetje91- 28 jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui -Spectre - 29 jaar - 2e kindje - spontaan zwanger ronde 19 -Gliss- 31 jaar - 1e kindje - maart 2020 zwanger in ronde 20 door IUI-2 *mk 5+1 -7missme1987 - 1e kindje - zwanger ronde 28 in pauze ronde tussen IUI 2 en 3 * mk 6+4 -Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 na MA - spontaan zwanger UG 5-12-2020 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Ja, ze zei zelf al meteen dat ze dat altijd zo doen en dat ze het dus goed kunnen bewaren, anders zouden ze het niet doen. Dacht eerst ook hmmmm . Maar aan de andere kant: donorzaad kunnen ze toch ook bewaren? Ach, ik vertrouw er maar gewoon op dat ze weten wat ze doen Hoe gaat het met jou?
Nee de dokter deed er eigenlijk heel luchtig over. Misschien heeft de pcos hier invloed op. Ik moet zeggen dat de vorige keer het eigenlijk ook een beetje zo ging en op het laatste moment gingen ze ineens heel snel en moest ik uiteindelijk 13 dagen stimuleren.
Jaa moet zeggen dat het vorige keer ook zo ging, maar ik houd vertrouwen in het proces, zolang de kwaliteit van de eitjes maar goed zijn! Maandag weer controle! Spannend mag je weer het verschrikkelijke wacht bankje op... ugh
Hier weinig hoop meer. Heb zo'n buikpijn steeds en voel me ook niet lekker, dus denk dat de menstruatie nadert. Heb vandaag 12 dpo ook niet meer gestest gezien de twee blanco testen laatste dagen. Gelukkig brengt mn werk afleiding en morgen eerste wandel/coaching sessie en wordt t mooi weer. Ik vind t zelf wat onhandig uitkomen deze keer. Mocht ik zaterdag ongesteld worden, kan ik pas maandag 8.30 bellen en moet je vaak diezelfde dag nog naar zkh wat echt ondoenlijk is met mn werk. Want dat is de verkeerde kant op van t ziekenhuis (werk 45 min ene kant op en zkh 35 min de andere kant op vanag huis) en ik begin tussen 7.30 en 08.00.. Dus als t dan toch doorkomt, doe dan maar morgen of zondag, dan heb ik iets meer regelruimte. Nouja toch geen invloed op. Let it go, let it go....
balen. Maar pas de derde iui en de tweede was raak! Dus wie weet wat de vierde brengt. En 11 dpo negatief zegt niet alles, maar snap dat je de hoop al opgeeft, zeker met die krampen. Hopelijk volgende ronde raak!
Ik weet het. Ik heb vandaag mentaal gewoon niet zo'n goede dag omdat ik me fysiek rot voel. Dan lukt het niet zo goed om om te denken en komt alles meer binnen (bv alle babyfoto's op de groepsapp aangezien er 6 vriendinnen zijn bevallen tussen feb en begin juni (ik vind t leuk en verschrikkelijk tegelijk snap je)). Dat gaat morgen vast weer beter. Dus ik ga vroeg naar bed vandaag haha.
Ja confronterend, iedereen zwanger of net bevallen leuk voor hun, maar niet leuk voor jou. Hopelijk komt jouw baby-spam tijd ook nog!
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD JUNI * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 38 totaal, ronde 19 na bzz- eigen cyclus ivm pauze iui corona- nod rond 4 juni. * Tabbey - 26 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 15 juni * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI-3 - NOD/testdag 15 juni * Geneeke - 28 jaar - 3e kindje* - ronde 3 chlomid - NOD ?? * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 22 - NOD 15 juni * Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 - NOD/testdag 24 juni * Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-2 - NOD 28 juni/testdag 30 juni NOD JULI * 7missme1987 - 32 jaar ( dan al 33 ) - ronde 30 ( 2 na mk) - NOD 2 juli AFSPRAKEN * 7missme1987 - 12 juni, evaluatie na mk en bespreken start IUI 3 * Iemand1991 - 14 juni - inseminatie ZWANGER - Geneeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm zwanger- *21+5 afgebroken ivm chromosoomafwijking. - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui -Zonnetje91- 28 jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui -Spectre - 29 jaar - 2e kindje - spontaan zwanger ronde 19 -Gliss- 31 jaar - 1e kindje - maart 2020 zwanger in ronde 20 door IUI-2 *mk 5+1 -7missme1987 - 1e kindje - zwanger ronde 28 in pauze ronde tussen IUI 2 en 3 * mk 6+4 -Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 na MA - spontaan zwanger UG 5-12-2020 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger Negatieve test WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Ja blanco, 13 dpo dus einde verhaal. Gisteren zat ik er even doorheen, was de buikpijn ook zo zat, maar nu geeft de test me ook wel rust. Ok het is mislukt. Nu afwachten tot de menstruatie komt, hoop niet te lang nog.