@Emma1995 ik snap heel goed wat je bedoeld, maar wat ik wel echt heb geleerd de afgelopen jaren is dat je zelf ook nog een leven hebt. Tuurlijk we willen allemaal het geluk van een kindje krijgen ervaren..maar wij hebben het er ook over gehad wat als het nooit lukt dan wil ik niet terug kijken dat ik wat is hey 4, 5 jaar alles ervoor heb gelaten. Daarnaast heb ik wel al van meerdere mensen gehoord dat IVF zwaar is maar wel gestructureerder dan IUI en dat het dus op dat gebied minder zwaar werd ervaren. Waar je bij IUI last minut iedere keer moet komen opdragen schijnt dat met ivf anders te gaan..geen idee of dat ook klopt. Ik heb vandaag de IUI gehad. 45 miljoen spermacellen na opwekken. Dus dat is mooi resultaat. We gaan weer het wachtbankje op.
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD JULI * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 39 totaal, ronde 20 na bzz- eigen cyclus ivm pauze iui corona- nod rond 19 juli. - Geneeke - 28 jaar - 3e kindje* - ronde 4 chlomid - NOD 29 Juli. NOD AUGUSTUS * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 25 - (IUI-5.1 gonal f geen inseminatie) - NOD rond 4 augustus? * iemand1991 - 28 jaar - IUI ronde 3 - NOD rond 1 augustus *7missme1987 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 31 IUI 3 - NOD rond 6 augustus * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 24 - IUI 6 - NOD 11 augustus AFSPRAKEN * Raspberry90 - follikelmeting dag 11 - maandag 27 juli 13:50 uur. ZWANGER - Geneeke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm zwanger- *21+5 afgebroken ivm chromosoomafwijking. - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui -Zonnetje91- 28 jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui -Spectre - 29 jaar - 2e kindje - spontaan zwanger ronde 19 -Gliss- 31 jaar - 1e kindje - maart 2020 zwanger in ronde 20 door IUI-2 *mk 5+1 -7missme1987 - 1e kindje - zwanger ronde 28 in pauze ronde tussen IUI 2 en 3 * mk 6+4 -Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19 na MA - spontaan zwanger UG 5-12-2020 -Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 15 - zwanger net voor start IUI LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger Negatieve test WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitsafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Ja jullie hebben een punt. Ik ga de studie ook gewoon doen. Bang voor wat er gaat komen maar zoals @Gliss zei, proberen het maar dag tot dag te bekijken en problemen een voor een op te pakken. ik had het ziekenhuis gebeld voor een evaluatiegesprek alvast in te plannen maar dat mag pas als ik ongesteld word, bij iui 3 omdat er een kans is dat zwanger ben. Dus het is nog even afwachten. Nou qua zaad zitten jullie goed denk ik! Ook goede mobiliteit? Welkom Op het wachtbankje, het is weer zoals Altijd verschrikkelijk haha. Dagen gaan sloom. Ik zit pas op 3 dpo. Voelt al als 7 dpo maar goed. Ik vind het wel weer fijn dat ik 2 weken gewoon even niets hoef of hoef te prikken.
Ik heb nog wel een leuke tip, moest er aan denken door je bericht @Emma1995 het is een instagram account dat fuckyou_infertility heet. Due ging vandaag over dat ' je dromen niet je leven moeten ruïneren' @7Missme1987 dat is een supergoed resultaat. Dat is het zaad na opwerking, dus met goede beweeglijkheid! (Ons record is 16, ter vergelijking. Voor IUI moet het boven 2 miljoen zijn)
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ja eerste keer was bij ons ook 16 miljoen, tweede keer 6 miljoen en nu dus 45 miljoen. Gek dat dit ook zo kan wisselen. Bij ons moet het minimaal 1 miljoen zijn bij iui.
Vandaag de echo gehad; 1 groot ei van 20/21 mm. Dus positief! Mn dosis was verlaagd omdat ik vorige ronde 7 eitjes had, maar te klein. Ben nu ook wel blij dat ik nu 1 goeie heb die groot genoeg (en sterk genoeg?) is. Geen idee of dat waar kan zijn, maar je moet ergens op vertrouwen hahah. Ovitrelle gelijk gezet en morgenochtend iui. We gaan weer zien. Morgenmiddag rijden we gelijk weg... We hebben expres op de iui gewacht, daarna lekker 2 weken vakantie.
Wat fijn nieuws! ja liever goede kwaliteit dan kwantiteit. Geniet lekker van de vakantie. Zo Ook lekker afleiding tijdens de wachtweken.
Hoe gaat het hier ladies? Ik zit op 8 dpo en geen bijzonderheden. Wonder boven wonder ook nog niet de gebruikelijke buikpijn/kramp dus dat gaat goed. Mijn man blijft grappen maken over de vierling die nu in aantocht is (ivm overstimulatie), omg
Laten we niet hopen dat het er 4 zijn..... een of twee is voldoende toch? Ik zal deze week een kaarsje voor je opsteken. Hopelijk zijn het goede voortekenen en is komt het niet doordat je geen extra spuitje hebt gehad ivm eisprong!
Nee asjeblieft niet. Twee zou ik nog wel leuk vinden, hoewel dat niet mn eerste voorkeur is Dankjewel, lief! Ja geen spuit, geen inseminatie. Alleen een geschonden vrijverbod haha
Ik duim voor je! 4 is wel wat veel indd, 3 zou nog kunnen maar liever 1 of 2 Bij 4 moet ik denken aan dat gezin met die 4-ling meisjes dat eens mee deed bij dat programma een huis vol wow zo knap hoe ze dat deden.
Ook 3 in 1x lijkt me best heftig, echt knap idd. Je moet wel, maar toch. Weet niet of de vrouw des huizes ook kostwinner was is dat programma?
Ze werkte ook wel dacht ik, maar niet de kostwinner. 3 ook zeker nog heftig indd. Een tweeling lijkt me zelfs al zwaar
Geen buikkrampen is iig al goed nieuws! Ik had 3 follikels deze ronde. Mijn vriend maakt ook grappen over dat met een positieve test hij heel blij zou zijn en ik weken in de stress zou zitten hoeveel het er zijn, haha. Wij zouden wel graag een tweeling willen. Wij zijn nu op vakantie en over precies een week trouwen we. Ik ben nu 11 dpo. Dit keer wel gevoelige borsten sinds 6/7 dpo ofzo. Verder niet het idee dat het raak zou zijn. Dus vandaag met uiteten lekker genoten van prosecco, sgroppino en limoncello. Vrijdagavond komen we thuis. Zaterdagochtend ga ik testen en dan kijk ik hoe lang ik nog door ga met de utrogestan, zodat ik op de bruiloft geen troep van de utro heb, maar ook geen menstruatie. Succes allemaal nog deze wachtdagen!
Ik heb trouwens nooit puisten. Echt alleen soms ineens 1 zo'n grote op mn kin. Maar precies nu ik over een week ga trouwen, heb ik echt vet veel van die kleine opkomende puistjes over mn hele kin en boven op mn wang. Hoe is het toch mogelijk ...