Spannend! Wie weet , het is in ieder geval goed dat de gebruikelijke krampen niet opspelen. Hier ging het goed. Tot gister. Vlak na de inseminatie kreeg ik pijnlijke borsten. M’n borsten waren groot en zwaar en hielden echt vocht was. Ineens was dit gister verdwenen op 8 dpo. Ik weet niet wat ik er van moet denken maar ik vind het zo onzeker. Het zou door de ovitrelle natuurlijk kunnen komen. Maar het maakt me zeker onzeker...
Ovitrelle is zwangerschapshormoon dus zou goed kunnen. Je kan er van alles door voelen is mijn ervaring.
@Iemand ik ben toch een beetje jaloers op jouw ene puist haha. Ik zit helemaal onder, zowel puistjes als onderhuidse ontstekingen. Vind het echt verschrikkelijk. Komt vast nog goed voor de bruiloft en anders weten ze het vast op te lossen met een make upje! Zo leuk, trouwen! Ik in aug 2018, was zo'n leuke dag
Heel stom. Te vroeg getest op 10 dpo. Was natuurlijk hartstikke negatief. Zegt natuurlijk nog niks, maar tegelijkertijd voor mij heel veel. Ik heb op de een of andere manier een kortere luteale fase met iui en word ik dus ongesteld op 11 dpo. Dus dat is morgen. M’n gedachtes zijn alleen maar hiermee bezig en kan het niet helpen dat ik er weer geen vertrouwen in heb. Hoop dat jullie je beter voelen.
Voel met je mee, hier ook een omowitte test op 10 dpo. Zelfs 4 gerijpte follikels gaan het hem niet doen. Vanavond maar een wijntje drinken
Gatver, het is zo niet eerlijk. Ik ga ook lekker aan de wijn en carpaccio hoor. Helemaal zat. Zijn de krampen wel weg gebleven?
Balen meiden! Ik ben echt wel toe aan positieve testen hoor! Ik zit op 13 DPO. Niet getest, maar ook wel zeker dat het niet gelukt is deze ronde. Voor ons niet meer verrassend. Wij hadden al zoiets van nog even IUI uitzitten en dan door voor IVF/ICSI.
Ja geen kramp deze keer nog, meestal 5-7 dagen vooraf al. Verwacht menstruatie over een dag of 5. Tenminste, ik weet niet precies zeker wanneer de eisprong was en hoe mn natuurlijke cyclus deze keer uitpakt.
Ja je weet het natuurlijk nooit zeker, maar je kan wel een bepaald gevoel hebben. Ik hoop dat je er naast zit. Ik zie dat je ook in je derde iui zit
Voel echt helemaal niks. Alleen borsten zijn een week gevoelig geweest, maar dat nam gisteren al af en vandaag zijn ze helemaal niet meer gevoelig.
Ja, derde IUI. Wel eerste keer gewoon normaal. Vorige 2 keren waren bij voorbaat al kansloos . (1e keer veel te laat en 2e keer zaad 24 uur eerder inleveren)
Zonder valse hoop aan te praten, toen ik zwanger was voelde ik me precies als anders, alsof ik ongesteld ging worden. Dus hoop dat je toch nog verrast wordt! Het is lastig om te blijven hopen he na talloze keren teleurstelling.
Het is af en toe zo oneerlijk! Ik ga er ook niet vanuit dat het gelukt is. Ik voelde mijn eisprong namelijk pas 24 uur na de iui van afgelopen dinsdag. Veel buikkrampen en die verdwenen in de middag weer... Dus eigenlijk ga ik er al niet vanuit. Wel op internet lopen zoeken naar: hoe lang blijft opgewerkt zaad leven? 12 uur is ok, maar 24 uur zie ik nergens staan dus ik ga er niet vanuit... Sterkte dames!
Maar jij had wel krampen toen toch? Ik heb voor en tijdens de menstruatie nergens last van. Geen krampen, geen last van onderrug, geen trek in chocolade, geen slecht humeur, niks. En nu ook niet. Je zou toch denken dat als er iets gaande is, ik wel ièts zou moeten voel in mn buik.
Ja dat is waar, maar die waren precies hetzelfde als normaal en dit is voor jou ook normaal toch? Je hoort wel vaker dat je als je zwanger bent juist niets voelt. Ik vond die buikkramp (niet licht, maar echt pijnlijk) niet echt iets positiefs toen, hoewel iedereen riep dat t normaal was. Bleek idd niet goed. Maargoed, afwachten maar