Start fertiliteitstraject juli/aug/sept 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gliss, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja maar of het nu realistisch is? Daar ben ik nog steeds niet achter! Aargh

2. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik duim superhard mee voor je!!

Gliss vindt dit leuk.
  3. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik vind het zelfs superspannend! Als je morgen echt 14 dpo bent, moet een testje mogelijk zijn. Hoe lang is je lf normaal? Heeft bij jou de hsg effect gehad misschien.
    Hoe doen jullie dat trouwens rond de vruchtbare periode? Om de dag?

4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik ben morgen 12 dpo, bij regelmatige cyclus van 27 dagen en ovulatie tussen cd 14 en 16 (deze keer cd 16 denk ik). LF is toch dagen tussen ovulatie en menstruatie tellen? Die is dan altijd rond de 10-12 dagen.

In de vruchtbare periode om de dag. Van de fert ass moest het eigenlijk de hele cyclus om de dag, maar dat vind ik onzin want eerste paar dagen en na de ovulatie kun je niet zwanger raken. Dus meestal van CD 7/8 tot CD 16/17 om de dag.

Maar ik denk dat t toch weer een verloren ronde wordt inmiddels. :cry: Krijg steeds meer menstruatie-achtig buikpijn. Wel nog steeds beetje misselijk.
    Dus denk vanacht/morgen menstruatie. Als niet ga ik testen, maar heb weinig hoop meer.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.641
    113
    Vrouw
    Zo shit hè als je gevoelens zo heen en weer geslingerd worden... Ik blijf nog even duimen. Hopelijk toch positief nieuws

Gliss vindt dit leuk.
  6. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja dit was toch weer iets nieuws, die misselijkheid. Je zou verwachten dat je na al die tijd alles wel eens gehad zou hebben. Weer valse hoop..

7. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Je LF is inderdaad de dagen tussen ovulatie en menstruatie.
    Herken die gevoelens! Een paar keer niks, toen ineens weer heel andere signalen. Je kunt er geen peil op trekken. Hopelijk heb je ongelijk @Gliss.... duim voor je

Gliss vindt dit leuk.
  8. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    @Gliss las in een ander topic dat je niet getest hebt. Balen... verwen je zelf goed vandaag (en morgen)!

9. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja zit ook nog in een NOD groepje al een tijd ;) daar werd iedereen zo snel zwanger in t begin dat ik ook wat lotgenoten zocht (en gevonden heb hier!)

Idd niet getest, bekende krampen zijn er. Gisteravond even lekker gejankt. Mn man was voor t eerst ook echt ontdaan, hij schrok er zelf een beetje van. Hij was in z'n hoofd bezig geweest met het verbouwen van de kamer die de kinderkamer gaat worden. :cry:
    We weten t gewoon niet meer. Hebben er alles aan gedaan, alles is nagekeken.

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.641
    113
    Vrouw
    Het is gewoon zo rot en maakt je zo onzeker als het langer duurt.
    Zijn er nog vervolg stappen besproken bij jullie?

11. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    In januari terugkomen als ik nog niet zwanger ben. Dan zitten we tegen ronde 19. Dan kunnen we de cyclus daarop waarschijnlijk starten met IUI.
    Hoop zo dat t niet nodig is. En twijfel een beetje aan de toegevoegde waarde van IUI, als alles goed is, waarom zou t daarmee wel lukken? T enige wat je doet is het zaad ietsje dichterbij brengen . Maargoed daar moeten we t dan ver hebben.

12. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    En natuurlijk helemaal op het juiste moment rond de eisprong. Misschien dmv hormonen een betere eisprong creëren? Dat zijn voor mij nog extra toevoegingen waarom iui

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.641
    113
    Vrouw
    Ik denk ook zeker dat IUI een oplossing kan zijn. Indd de eisprong stimuleren en het zaad wordt zo ver mogelijk ingebracht.

14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja dat hoort er idd ook bij. Maar ik heb altijd een eisprong en heel regelmatig, is ook bevestigd met de echo. Dus dan vraag ik me af of er dan ook ttoegevoegde waarde heeft op dat vlak?

15. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    ** Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 **

NOD SEPTEMBER
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 14 - NOD 27 sept
    * Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 30 september

NOD OKTOBER
    * Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 7 oktober
    * Geneeke - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm - NOD 8 Oktober (onder voorbehoud)
    * Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - NOD 14 oktober
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 - NOD 24 oktober

NOD ONBEKEND
    *

AFSPRAKEN
    * oktober - Annie82 - start IUI
    * 9 oktober - Smienaatje - informatie IVF/ICSI traject
    * januari - Gliss - terug indien niet zwanger (IUI?)

ZWANGER
    *

LEGENDA
    Wachtbankje (na ovulatie)
    Ongesteld
    Twijfel/Tuurtest
    Negatieve test
    Zwanger

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk!

Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE te verwijderen.

16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    En door...
    Ik vind wel dat er binnenkort iemand een keer op roze moet hoor!

17. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb ook regelmatige eisprong op dag 17/18 maar die willen ze blijkbaar toch graag naar voren trekken. Misschien zodat een eitje de kans krijgt om zich in te nestelen omdat mijn luteale fase kort is? Mijn indruk was dat ze hopen dat de cyclus hetzelfde blijft qua lengte en de luteale fase dan langer duurt.
    Het liefst iedereen maar eentje op roze nog moet lukken toch?

18. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja dat van die luteale fasen lijken de gynaecologen wat verdeeld over. Goed dat ze daar bij jou ook over denken :)
    Rozerozeroze!

19. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier dames?

Hier de rode dagen weer zo goed als voorbij gelukkig. Moet wel even nog moed verzamelen voor weer een ronde hoor haha. Deze was beetje te spannend op het laatst.
    Merk dat m'n man er ook erg mee bezig is, hij heeft t er opeens regelmatig over, daarvoor trooste en relativeerde hij alleen als ik t er over had.
    En door! CD4 vandaag.

geneeke en Spectre vinden dit leuk.
  20. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    ** Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 **

NOD SEPTEMBER
    * Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 30 september

NOD OKTOBER
    * Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 7 oktober
    * Geneeke - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm - NOD 8 Oktober (onder voorbehoud)
    * Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - NOD 14 oktober
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 - NOD 24 oktober

NOD ONBEKEND
    *

AFSPRAKEN
    * oktober - Annie82 - start IUI
    * 9 oktober - Smienaatje - informatie IVF/ICSI traject
    * januari - Gliss - terug indien niet zwanger (IUI?)

ZWANGER
    *

LEGENDA
    Wachtbankje (na ovulatie)
    Ongesteld
    Twijfel/Tuurtest
    Negatieve test
    Zwanger

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk!

Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE te verwijderen.

Deel Deze Pagina