Hier deze week eisprong. Denk richting het weekend. Ook door. Niet het gevoel dat het gaat lukken. Maar je weet nooit. Net dit weekend weg met vrienden. Komt goed. Over 2 weken anders door met IUI. Wel spannend....
Hier vandaag ongesteld geworden.. had al dagen héél licht bruinverlies, dus het was te verwachten, maar op 1 of andere manier kreeg ik toch weer wat hoop. Balen dus. Mijn man is er niet zo mee bezig moet ik zeggen. Hij vindt het ook wel prima zo met ons 3en, hij laat dan ook niet echt merken ofzo dat hij teleurgesteld is als het weer niet gelukt is. Ik hoop snel op wat roze in onze lijst!
Ik hoop echt dat het nog op de valreep goed komt! Ik ben altijd erg blij met eisprong in het weekend dan nog een keertje extra ons best doen. Snap dat je het heel spannend vindt!
Hier vanmorgen voor het eerst bij de gyn geweest die het overneemt. Hij zei dat hij kon zien dat mn ei gesprongen was.. vraag me alleen echt af wanneer dan. Heb eergisteren 2x getest (ovu) beide negatief, gisteren alleen smorgens ook negatief. Vanmorgen stuk donkerder dus dacht dat het eraan zat te komen.. maar was die dus al gesprongen. Helaas vergoed mijn zorgverzekering het zkh waar we het traject willen vervolgen niet, dus moeten we voor nu hier blijven. De man was precies waar ik al bang voor was, erg bot en leek alsof hij me niet helemaal serieus nam. Hij zei als het deze maand niet raak is wilt hij me voor 5 maanden medicatie meegeven. Dit terwijl de fa voorheen zei dat ik waarschijnlijk moest gaan ophogen omdat mijn ei zo lang op zich liet wachten. Toen ik ook zei over de uitslag van mijn man en dat hij einde vd maand nogmaals zou moeten testen keek hij heel ongeinterresseerd en zei hmm moeten we maar even kijken. Dit allemaal terwijl onze vorige fa dus had aangegeven op te hogen en zowieso man weer testen eind Oktober en wellicht iui als de uitslag hetzelfde was.. Voel me echt alsof ik niet weet wat ik moet voelen
** Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD SEPTEMBER * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 14 - NOD 27 sept * Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 30 september NOD OKTOBER * Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 7 oktober * Geneeke - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm - NOD 14 Oktober * Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - NOD 14 oktober * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 - NOD 24 oktober NOD ONBEKEND * AFSPRAKEN * oktober - Annie82 - start IUI * 9 oktober - Smienaatje - informatie IVF/ICSI traject * januari - Gliss - terug indien niet zwanger (IUI?) ZWANGER * LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE te verwijderen.
Misschien de zorgverzekering bellen waar je dan wel terecht kunt? Lijkt me vreselijk om hier verder te gaan als het zo is als je beschrijft!
Dat is echt vreselijk zo'n botte pummel... is er niets anders in de buurt? Of een andere gynaecoloog?
Ik zou een second opinion aanvragen in een ziekenhuis waar behandeling wel vergoed wordt. Of ander alternatief is per 1 januari je zorgverzekering omzetten op eigen keuze ziekenhuis. Maar gezien de reactie van de arts wil je misschien zelf overstappen?
** Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD SEPTEMBER * Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 30 september NOD OKTOBER * Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 7 oktober * Geneeke - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm - NOD 14 Oktober * Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - NOD 14 oktober * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 - NOD 24 oktober NOD ONBEKEND * AFSPRAKEN * oktober - Annie82 - start IUI * 9 oktober - Smienaatje - informatie IVF/ICSI traject * januari - Gliss - terug indien niet zwanger (IUI?) ZWANGER * LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE te verwijderen.
Oeps! Stond nog in het rood. Lijstje aangepast. @Spectre jij al een nieuwe NOD in oktober? @Smienaatje hoe gaat het bij jou? Zowel je NOD als afspraak IVF/ICSI in zicht..?
Lieve dames bedankt voor alle reactie’s. Helaas is er geen andere beschikbare gynaecoloog die zich bezighoud met fertiliteit in dit ziekenhuis op dit moment. Ik heb alle mogelijke ziekenhuizen die ik nu kan kiezen overwogen maar die zitten allemaal 40+ minuten verderop. Deze waar ik nu zit en die andere waar we heen wilden zijn maar op 15 min afstand. We kunnen zo ergens anders terecht maar ik ben zo bang dat het traject dan helemaal gaat tegenstaan als we telkens zon stuk moeten rijden.. daarnaast zouden we dan wellicht evengoed volgend jaar met een andere verzekering naar het andere zkh willen en ik wil niet 2x gaan switchen. Ik denk dat we het dit jaar maar uitzitten, in de hoop dat ze in korte tijd een nieuwe fertiliteitsarts hebben aangenomen waar ze naar zeggen wel mee bezig zijn. Indien dit niet het geval is dan ga ik zowieso van zorgverzekering wisselen zodat we per januari wél in ons andere keus zkh terecht kunnen. En die test einde vd maand van mijn man gaan we gewoon doen, wat hij ook zegt. Heb alle formulieren en potje al thuis liggen ervoor van de vorige arts.
** Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD OKTOBER * Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 7 oktober * Geneeke - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 mmm - NOD 14 Oktober * Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - NOD 14 oktober * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 - NOD 24 oktober * Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 14 - NOD 28 oktober NOD ONBEKEND * AFSPRAKEN * oktober - Annie82 - start IUI * 9 oktober - Smienaatje - informatie IVF/ICSI traject * januari - Gliss - terug indien niet zwanger (IUI?) ZWANGER * LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE te verwijderen.
Hier nog geen ongesteldheid te bekennen. Sinds gisteravond terug van vakantie en vanaf gistermiddag soort van misselijk? Alsof mijn maag constant aan het draaien is en een ontzettende smerig smaak aan mijn boertjes, om van over me nek te gaan ranzig . Ondanks dat ik weet dat de kans voor ons op een natuurlijk manier heel erg klein is, blijf ik elke keer wel een soort van hoop houden. Vandaag 11/12 (denk ik), heb al pijnlijke borsten, dus ik verwacht mijn menstruatie dit weekend. Woensdag afspraak in het ziekenhuis. Tijdens de vakantie heb ik alles kunnen laten bezinken en ik laat het nu maar gewoon op me af komen
Tja ik vind dit dan toch weer een soort van spannend! Je hoort t toch weleens! Op 11/12 dpo zou je evt kunnen testen? Of wacht je liever af? Maar ik wil je ook weer niet teveel hoop geven, ik was deze cyclus dus ook misselijk en t was niks
Ik snap je gevoel van hoop blijven houden. Ik vertel mezelf altijd dat die klachten van progesteron zijn. Ook vaak misselijk gevoel na de eisprong, en zere borsten en wat duizelig en rugpijn... allemaal dingen die ook bij een zwangerschap zouden kunnen horen. Misschien word ik nog een keer verrast... En ik duim voor jou dat je ook verrast gaat worden is je gegund@!
Ik had bij innesteling vorige zwangerschap ontzettende last van obstipatie en zo ineens kon ik naar de wc rennen. En moest ik echt rennen Dat was echt de innesteling. Dat signaal heb ik al deze rondes nog niet gehad
Meiden vraagje, ik heb iets raars. De afgelopen 20 jaar verloopt mijn menstruatie hetzelfde (met of zonder pil). Ik krijg buikpijn, wordt ongesteld, heb maar 2 dagen matig bloedverlies en de derde dag nog minimaal bruinverlies. Ik kan t goed zien want gebruik een cup. De dag daarna (CD4) is het altijd helemaal over. Zo ook deze ronde. Maar nu heb ik sinds twee dagen CD7 en CD 8 (vandaag) weer wat bloedverlies, bruin met wat stolsels. Tot heb ik echt nog of te nimmer nooit gehad. Iemand hier ervaring mee of heeft enig idee hoe dit kan komen?