Ja klopt ik had daar al bloedverlies. Dus ik zal er niet gek van op kijken. Ik heb eigenlijk de hele middag buikpijn, kan amper lopen en ben daarnaast erg geprikkeld. Mijn dochter kijkt de hele middag al tv kan weinig hebben momenteel. . Dit herken ik van het plaatsten van mijn spiraal 100 jaar geleden. Ik ben erg gevoelig daar beneden zeg maar. Had jij eerst ook een vpk die de inseminatie deed? Ik wel en het lukte dus niet dus moest de gyn komen. Ik vond het wel bijzonder om het zaad te mogen zien via een microscoop, mocht jij dat ook?
Ik heb de envelop van het lab (waar de bewerking heeft plaatsgevonden) meegenomen naar de poli. Bij mij doet de gyneacoloog alles. Werd me ook op het hart gedrukt hem aan niemand anders af te geven. Dus ik heb niets gezien. Wel apart lijkt me (eigenlijk niet echt normaal?)?
Ja hoor bij ons zh heel normaal. De eerste keer moet je eerder naar de laborante die gaat alles uitleggen hoe ze alles bewerken en daarna mag je dus even kijken. Volgende keer is het gewoon ophalen en meenemen. En natuurlijk tekenen enzo voor het juiste zaad en of ik wel de persoon ben die het moet invangt nemen.
** Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD OKTOBER * Zonnetje91 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 17- NOD 30 oktober NOD NOVEMBER * Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 6 november * Guusje92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 27- NOD 7 november * Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - NOD 8 november? - IUI1 * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 14 na MA- nod 14 november * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 20 november * deedee91 28 jaar- 2de kindje, ronde 12 na BBZ, IUI 1 nod 19 november * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 - NOD 24 november (?) * Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 25 november NOD ONBEKEND AFSPRAKEN * 16 oktober - Annie82 - start IUI: uitgangsecho cd3 en prikinstructie puregon * 16 oktober - Guusje92 - gesprek over behandeling IUI * 23 oktober - visje - HSG * 1 november - Smienaatje - Telefonische afspraak resultaat semenonderzoek * 6 november (vermoedelijke begin nieuwe cyclus) - Smienaatje - start IVF/ICSI behandeling * 12 november - afspraak gyn, resultaat HSG en vervolg bespreken * januari - Gliss - terug indien niet zwanger (IUI?) * maart - Oilell - terug indien niet zwanger (IUI) * januari- Zonnetje91- terug indien niet zwanger ( ? ) ZWANGER - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm * Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE te verwijderen.
Ben wat stil in dit topic, lees alles wel mee, maar heb niet zo veel nieuws van mijn kant Soms beetje frustrerend dat ik niks kan doen, ene kant probeer ik graag zelf nog wat maanden, andere kant ben ik er helemaal klaar mee en wil ik meer duidelijkheid/ onderzoek.. Maar goed, wie weet hebben wij gewoon 14 rondes 'pech' gehad We wachten af... in februari/ Maart wil ik sowieso terug contact opnemen met het ziekenhuis.
Is protocol om uitgangssituatie te bepalen. Kijken hoe baarmoeder er uit zien en of er geen cystes zijn. Vanaf dan beginnen ze opbouw baarmoederslijmvlies te meten en vanaf dan mag ik pas spuiten
** Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD OKTOBER * Zonnetje91 - 28 jaar - 1e Kindje- ronde 17- NOD 30 oktober NOD NOVEMBER * Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 - NOD 6 november * Guusje92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 27- NOD 7 november * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 14 na MA- nod 14 november * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 20 november * deedee91 28 jaar- 2de kindje, ronde 12 na BBZ, IUI 1 nod 19 november * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 - NOD 24 november (?) * Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 - NOD 25 november * Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - NOD 30 november? - IUI2 NOD ONBEKEND AFSPRAKEN * 1 november - Smienaatje - Telefonische afspraak resultaat semenonderzoek * 6 november (vermoedelijke begin nieuwe cyclus) - Smienaatje - start IVF/ICSI behandeling * 8 november - Annie82 a uitgangsecho cd4 IUI2 * 12 november - afspraak gyn, resultaat HSG en vervolg bespreken * januari - Gliss - terug indien niet zwanger (IUI?) * maart - Oilell - terug indien niet zwanger (IUI) * januari- Zonnetje91- terug indien niet zwanger ( ? ) ZWANGER - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm * Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE te verwijderen.
Aha, daar heb ik niks van gehoord eigenlijk. Maar jij hebt dus dagelijks dat je moet spuiten? ik slik clomid 5 dagen en dan voor de IUI pregnyl spuiten.
Bij ons net zo. Dochter ronde 1, nu bijna 3 jaar onderweg in februari. Met dus 1 x tussendoor zwanger maar dat was pas na 19 maand. Gek he hoe het opeens anders kan gaan. Bij ons is niks geks gevonden dat het niet zou kunnen. Enige dat mijn man zijn zaad niet 100 % is maar niet om niet zwanger van te kunnen worden.
He meis, weet precies hoe je je voelt, zitten in hetzelfde schuitje! (Behalve dat ik iets eerder terug mag vanwege vrij lage spontane kans.) Hier ook rustig, gebeurt weinig. Maar deze ronde ook bewust wat rust aan het creëren. Het scheelt dat ik vanaf morgen 3 dagen congres heb en pas weer terug kom op CD13, dus hele om-de-dag gedoe laten zitten.
Hey ik wacht nog om ongesteld te worden zodat ik kan bellen voor een afspraak te maken voor iui. Today is my birtday