Start fertiliteitstraject juli/aug/sept 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gliss, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Als ie zo vroeg al zo positief is, dan ben je volgens mij gewoon hartstikke zwanger. Gefeliciteerd!
     
    Yellowbirdie vindt dit leuk.
  2. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Nou ik heb het vandaag ook weer meegemaakt. Bm slijmvlies was nog wat dik. Ze dacht een poliep te zien dus ik kreeg een water echo. Maar dat moest een keer opnieuw dus weer de eendenbek... geen poliep gezien. Ze hebben het wel de hele tijd over een niche ivm vorige keizersnede. Maar nu dus door met puregon 75EH en volgende week donderdag terug
     
    Smienaatje vindt dit leuk.
  3. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Gelukkig geen poliep!
    Spannend weer een nieuwe ronde
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    @Yellowbirdie Gefeliciteerd, zou toch mooi zijn he :) heb je een foto van je test?

    @Annie82 wat is een water echo? Gelukkig geen poliep. Dat dachten ze bij mij ook wel eens. Succes alvsast!

    @Smienaatje het gaat nu echt beginnen, spannend!


    Ik heb nog steeds buikpijn van de IUI. Als ik loop, hoest, ga zitten, fiets over een hobbel Dus ik toch maar even gebeld. Maar de assistente van de poli was nou niet echt verhelderend. Ik kon pcm nemen. En ze zegt misschien is er wel wat gaande. Dus ik zeg het is ten eerste nog maar 5 dagen terug en ten 2de had ik het gelijk na de IUI al. Ja nee dan is het toch even uitzitten. Mocht ik koorts hebben dan moet ik bellen. Ik vind het allemaal enorm spannend. Ik mag pas de 19de een test doen ivm de pregnyl maar ik zou heel graag volgend weekend al willen testen mocht ik niet ongesteld zijn geworden. Het wachten is slopend.
     
  5. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Klinkt spannend! Vervelend van de buikpijn wel. Hoop dat het snel wegtrekt anders inderdaad aan die bel blijven rammelen.

    Hieronder test van gisteravond. Al durf ik niet opnieuw te testen. Bang voor opnieuw een vmk. Ik heb met mezelf afgesproken om pas zaterdagochtend een nieuwe test te doen. Zo hou ik ook de zenuwen een beetje in bedwang hoop ik.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Smienaatje vindt dit leuk.
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Ja dat zal altijd een angst zijn, dat het weer mis gaat. Dat zal ik ook hebben als het niet lukt. Morgen idd weer een test doen :) maar het ziet er nu al veelbelovend uit hoor!
     
  7. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Voor mij ziet dit er hartstikke positief uit hoor!
     
  8. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Ja ik ben zo bang voor afloop van de testen. Gezien bij de vorige keer. Maar we gaan het zien ik hoop op een mooie oploop.
     
    Smienaatje vindt dit leuk.
  9. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd @Yellowbirdie

    @Deedee91 ze spoten water in de baarmoeder en ondertussen een inwendige echo
     
  10. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Dankjewel @Annie82 en @Smienaatje ! Hoe gaat het nu met jullie?

    @Deedee91 hoe gaat het nu met de buikpijn? Is het al minder?

    We hebben oploop! Ik ben echt heeeel blij maar ook weer doodsbang. Ik zit op 13 dpo waarschijnlijk. Maar ik heb een luteale fase van 16 dagen dus ik zal nog 2 a 3 dagen langer moeten wachten tot mijn officiële NOD.

    Ik hoop dat het niet weer een biochemische zwangerschap is. En ik hoop dat mijn immuunsysteem zich gedeisd houd. Gisteren had ik een behoorlijke allergische reactie op een hond (ik hoef ze maar te ruiken) en dan vrees ik meteen voor de zwangerschap. Bah wat een onzekerheid.

    Dinsdag belt de fertiliteitsarts eigenlijk om te starten met puregon en pregnyl. Ik heb vrijdag al gebeld en doorgegeven dat ik wellicht zwanger ben. Ik vermoed zo dat ik eerst bloed moet gaan prikken en het spuiten dan dus uitgesteld gaat worden. Beetje horrorscenario voor mij zou zijn nu dat deze zwangerschap weer niet goed blijkt en ik weer het traject moet uitstellen.... of ben ik nu te zwartgallig?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Smienaatje vindt dit leuk.
  11. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Tja ik weet het niet, maar dit ziet er wel heel positief uit hoor :)
     
    Yellowbirdie vindt dit leuk.
  12. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Hier alles wel oké. Beetje grieperig vandaag. In mijn hoofd komt dit natuurlijk door de hormonen, maar het heerst ook op mijn werk. Dus het kan ook gewoon dat iemand mij aangestoken heeft. Wat de oorzaak ook is, ik vind wel dat ik deze avond lekker lui op de bank mag doorbrengen met een netflixserie en een hoop lekkers. Heb wel verdiend vind ik zelf :D
     
    Annie82, Oilell en Yellowbirdie vinden dit leuk.
  13. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    haha absoluut lekker doen hoor! Helaas zit dat er bij ons nooit in, mis ik af en toe wel hoor. Dochter ligt nu pas op bed en ik zelf zou ook zo kunnen slapen. En daar baal ik dan zo van want ik heb nog zoveel te zien op Netflix.
     
  14. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Mooie oploop hoor! Is het niet zo dat je met biochemische zwangerschap alleen een heel licht streepje ziet.
    Ik vind dat dit er heel mooi uit ziet.
     
  15. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Heel goed plan! Geniet er lekker van en beterschap uiteraard ❤️
     
    Smienaatje vindt dit leuk.
  16. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Nee hoor. In augustus had ik knal testen. (Staan ook nog ergens op dit forum) Helaas was dat dus een biochemische zwangerschap. Vandaar mijn angst. Ik ben denk ik pas rustig als ik een echo heb gehad over een aantal weken.
     
  17. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Heb je zeker verdiend
     
    Smienaatje vindt dit leuk.
  18. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Hier hoesten, proesten, verkouden... maar net niet heel beroerd om niet te gaan werken. Wel slecht slapen....
     
  19. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hou je het ff bij je? Drukke week voor de boeg ;)
    Beterschap!
     
    Oilell vindt dit leuk.
  20. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Heb inmiddels ook even gegoogeld naar biochemische zwangerschap en mijn beeld hiervan was helemaal verkeerd. Ik was in de veronderstelling dat dit fase was dat innesteling niet goed ging voor/rond NOD.

    Begrijpelijk dat je pas echt rust kunt vinden als je een echo hebt gehad. Zeker na je ervaring van een paar maanden geleden. Weet je al wanneer je langs mag komen voor een echo? Succes in ieder geval met wachten de komende weken.
     

Deel Deze Pagina