Spannend @Smienaatje hoop dat het vocht drinken helpt en je morgen goed nieuws krijgt! Hier vandaag de echo gehad. Ze vond alles er goed uitzien en 1 eitje was al groot aan het worden. Ik moet nog doorspuiten en maandag terug voor de volgende echo want ze gaf aan dat nmog wel even moet doorgroeien dus maandag weet ik meer.
Goed nieuws: op de echo was een licht knipperend hartje te zien. Het is een taaie dus (zeker een meisje)! Volgende week weer terug en dan gewone reguliere controles bij verloskundige!
Wat fijn dat de terugplaatsing toch door is gegaan. Wel een paar dagen later dan oorspronkelijk gepland toch? Hebben ze nog iets verteld over de andere embryo's?
Nog aan het wachten op de menstruatie. Had zaterdag een test gedaan omdat ik een leuk etentje had en wilde weten of ik wijntjes kon drinken en die was omowit. NOD was gisteren en al paar dagen bekende krampen, hoewel niet zo pijnlijk als normaal. Verwacht dat het vanavond/vanacht of uiterlijk morgen over is. Zit op CD30 vandaag. Bij jou?
Ook nog steeds niet ongesteld, vandaag 11 DPO en normaliter al lang ongesteld (meestal op 10DPO) Vanmiddag wel testje gedaan, hartstikke wit, maar dat was geen vroege test en ook niet met geconcentreerde urine, dus wellicht ook wel een beetje zinloos. Ook hier wat ongesteldheidsklachten, maar niet zo duidelijk als normaal. En m'n borsten zijn behoorlijk gevoelig... Vandaag CD36. Heb ergens toch ook weer lichte hoop dat het wel raak zou kunnen zijn. Heb jij na zaterdag nog getest? Hopelijk hebben we allebei snel duidelijkheid.
Het eitje was goed gegroeid we moeten woensdag terug voor de inseminatie. Alleen zit aan de kant waar ik de blokkade heb. Er is wel een kans zei ze maar minder.. toch beetje teleurgesteld denk ik.. Hoop dat je menstruatie uitblijft! Heb wel vaker gelezen dat dames met menstruatie klachten achteraf zwanger waren. Kan misschien een symptoom zijn. Duim voor je!
Heel herkenbaar! Ik weet dat ik niet zwanger ben want negatieve test en (wel wat licht) buikkrampen, maar iedere dag dat de menstruatie uitblijft krijg je toch zo'n sprankje hoop! Ik heb niet meer getest sinds zaterdag. Meestal test ik überhaupt niet omdat ik altijd ongesteld wordt en voorafgaand buikkramp heb. Nu puur omdat ik weleens lekker wilde wijnen (was een goed restaurant haha. Wacht het nu gewoon af. Ben ook pas cd30 en 13 dpo. Vorige maand had ik ook een cyclus van 30 dagen opeens (normaal 27 dagen cyclus en LF van 10-12 dagen).