Start fertiliteitstraject juli/aug/sept 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gliss, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Aan mij heb je niks want ik wil ook graag weg bij mijn werk maar doe het nog niet ivm de kinderwens. Ik kies dus voor zekerheid en wil mijn glazen nog niet ingooien. Je weet niet waar je terecht komt en ik wil niet in mijn proefperiode al moeten zeggen sorry jongens ik ben er even niet, vind ik zelf niet eerlijk.

De clomid had ik ook elke dag hoofdpijn van, daarnaast zitten mij de hormonen heel erg dwars ik zit niet goed in mijn vel er door. Op zich zullen de echo's meevallen, een uitgangsecho altijd en dan vaak om de dag. Maar bij mij was de uitgangsecho, 1 x terug komen daarna nog en dan was het al rijp. Ik heb van mijzelf een goede cycles en die loopt gelijk met de clomid.

2. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Het voordeel is dat ik mijn nieuwe werkgever ken uit het vak en ik er stage heb gelopen voor een opleiding, waardoor ik wel weet waar ik terecht kom :) maar het geeft een rotgevoel om t niet te zeggen inderdaad. Ik had gehoopt zwanger te zijn, dat vind ik makkelijker dan 'ik zit in een traject om zwanger te worden'. Maargoed we zien hoe het loopt.

Goed om je ervaring te lezen, hoop dat mijn cyclus dan ook gelijk blijft en ik niet te vaak hoef te komen:)

3. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Vandaag 11dpo en NOD. Net getest met 2v5test maar omowit, teststreepje kleurt zelfs witter dan de rest :(.
    Vrees dat het dan toch wachten is tot ongi doorbreekt. Anders dan normaal is dat ik helemaal nog geen klachten heb dat ongi eraan komt.
    Kan al wel concluderen dat LF wat langer is, voor hsg was dit 11 dagen. Ook weer lange cyclus, vandaag cd35. Nu afwachten en stiekem toch nog hopen op wonder.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Ja super lastig he! Want je hoort ook genoeg dat contacten niet verlengd worden. Dan wel met een andere smoes maar toch. Maar bij jou loopt dat wel goed dan.

Ik wil een hele andere sector dus dat is de reden dat ik nog niet durf. Maar ik zeg dit al jaren eigenlijk als ik zwanger word dan...

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Nog niet opgeven, nog geen tekenen van me.struatie? Ik heb 11 dpo vaak al wat bruine afscheiding sus dan weet ik al dat het niet gelukt is

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.992
    18.800
    113
    Vrouw
    Balen van de witte test :(

7. DeniseH

DeniseH Actief lid

30 nov 2019
    174
    190
    43
    Vrouw
    @Gliss Ik vond clomid echt vreselijk. Heb dit een paar keer genomen nog voor we met iui gestart zijn, op aanraden van mijn gynae zodat ik ondanks mijn pcos zeker een eisprong zou hebben.
    Hoofdpijn, vapeurs, vaker plassen, een sterke zweetgeur en depressieve stemmingen kreeg ik ervan. Na 3x heb ik laten weten aan de gynae dat ik het niet meer zou nemen.
    Het is sowieso enorm persoonsgebonden. Hopelijk heb jij er verder niet te veel last van!

Gliss vindt dit leuk.
  8. DeniseH

DeniseH Actief lid

30 nov 2019
    174
    190
    43
    Vrouw
    Erg jammer! Ik duim dat het gewoon nog te vroeg was om al iets te zien op de test.

9. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Sorry dat ik een tijdje afwezig was op het forum, probeerde er even ook wat minder mee bezig te zijn.. vandaag helaas weer ongesteld geworden.. voelde me zo verdrietig vanmorgen:(
    Volgende week woensdag staat onze afspraak gepland in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren . Afvallen is nog steeds niet gelukt.. daar maak ik me dan ook weer zorgen om dat ze me straks om die reden niet willen helpen:( was al 8 kilo kwijt van mei tot augustus ,maar moest nog meer afvallen zeiden ze.. en dat is me niet gelukt.. weeg nu nog steeds 80, met een bmi van 30.. wil het wel weer gaan proberen na de jaarwisseling maarja in 1 week kan je niet 5 kilo afvallen:rolleyes:

10. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    **Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 **

NOD DECEMBER
    * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 29 december

NOD JANUARI
    *ro1990- 29 jaar - 1ste kindje - ronde 18 - NOD 3 januari
    * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 16 na MA - nod 10 januari
    * Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 - NOD 17 januari
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 - ronde 1 IUI - NOD 23 januari (???)
    * Zonnetje91- 28 jaar- 1e Kindje- ronde 20- NOD 28 januari

NOD ONBEKEND

AFSPRAKEN
    * 30 december - Ro1990 - instructie hormonen spuiten, januari beginnen met iui
    * 3 januari - Gliss - echo CD10 IUI1
    * 8 januari - Zonnetje91- terug indien niet zwanger
    * eind jan Gilry - 3e iui
    * februari/maart - Spectre - terug indien niet zwanger (?)
    * april - Tabbey - contact opnemen indien niet zwanger
    * maart/april visje start ivf indien niet zwanger

ZWANGER
    - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm
    - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2
    - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI.
    - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli
    - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1
    - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3

LEGENDA
    Wachtbankje (na ovulatie)
    Ongesteld
    Twijfel/Tuurtest
    Negatieve test
    Zwanger

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk!

Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.[/QUOTE]

11. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    O dat is niet best!
    Ik heb hoofdpijn en vanacht vreselijke opvliegers gehad en m'n borsten doen zeer, heel apart.
    Daarnaast rare buikpijn, dus ik hoop dat dat betekent dat de eitjes groeien!
    Morgen laatste dag tabletten alweer, hoop dat het daarna afneemt.
    Het is niet zo heel erg, maar voel me er zeker niet fitter door .

12. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    He meis wat onwijs balen weer.
    Hopelijk gaan ze je helpen in het ziekenhuis.

Zonnetje91 vindt dit leuk.
  13. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Eerste bloedverlies net weer gespot :cry:

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.992
    18.800
    113
    Vrouw
    Wat balen weer dames die ongesteld zijn geworden :( zo oneerlijk

Tabbey vindt dit leuk.
  15. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Tabbey vindt dit leuk.
  16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Hebben ze bij jou niet gezegd wat je bmi moet zijn? mijn bmi is hoger en ik moet op een bepaalde grens zitten. Is het voor IUI of voor IVF?

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Ooo ik had overigs elke dag buikpijn, vanaf het moment van nemen tot de volgende menstruatie. Dus bijna 3 weken lang. Daar baal ik het meeste van. Deze maand even hormoon loos omdat het niet door gaat deze maand ( wel stom want ik had gisteren gemoeten eigenlijk en dat had dus gekund ivm de feestdagen) Maar goed.

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Nou meiden, voor de dames die zwanger zijn 2020 kan niet meer stuk. Voor ons dames waar het nog niet gelukt is, volgend jaar gaat ons jaar worden.
    Goede jaarwisseling allemaal.

Annie82, Spectre en Gliss vinden dit leuk.
  19. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik sluit me hierbij aan :)

Jij ook fijne jaarwisseling Deedee

20. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    #1280 Zonnetje91, 31 dec 2019
    Laatst bewerkt: 31 dec 2019
    Nee de vorige keer hadden we niet echt een fijne arts.. die heeft verder ook helemaal niks uitgelegd wat nu de bedoeling is als ik niet zwanger zou zijn. Ik woog in mei 87 en in augustus 79. Toen zei ze dat ze het mooi vindt als ik 73 zou wegem in januari.. in november heb ik terug gebeld voor de afspraak te maken en heb ik het gevraagd aan die assistente . Ze had ook in me gegevens gekeken en ze zei 79 kilo is gewoon prima en minder is altijd goed maar met dit gewicht wordt je gewoon geholpen.. nu na de feestdagen weeg ik 80:rolleyes: probeer er weer wat af te krijgen voor volgende week woensdag . We hebben wel onderzoeken gehad in mei , inwendige echo , uitstrijkje en bloedprikken . Alles was goed.
    We hadden 32 procent om spontaan zwanger te worden binnen 1 jaar. Bij me partner was het net goed genoeg zei ze. Wat zouden de volgende stappen zijn? Iemand ervaring mee? Zijn nu bezig sinds mei 2018.. ik heb wel op de site van freya een lijst gezien met bmi grenzen van ziekenhuis en wij zitten bij het erasmus mc en daar staat bmi van 34 bij:rolleyes:

Deel Deze Pagina