**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD JANUARI *Guusje - 27 - 1ste kindje - ronde 29 - NOD 2 januari *ro1990- 29 jaar - 1ste kindje - ronde 18 - NOD 3 januari * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 16 na MA - nod 10 januari * Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 - NOD 17 januari * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 - ronde 1 IUI - NOD 17 januari (??) * Zonnetje91- 28 jaar- 1e Kindje- ronde 20- NOD 28 januari NOD FEBRUARI * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 3 februari NOD ONBEKEND AFSPRAKEN * 8 januari - Zonnetje91- terug indien niet zwanger * eind jan Gilry - 3e iui * februari/maart - Spectre - terug indien niet zwanger (?) * april - Tabbey - contact opnemen indien niet zwanger * maart/april visje start ivf indien niet zwanger * ZWANGER - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Zo ik kan op het (IUI) wachtbankje Behandeling zelf viel ontzettend mee, eigenlijk weinig van gemerkt. Zaad was goed, 16 miljoen na opwerken en als het goed is dus 2 eicellen. Duimen draaien maar!
Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Hopelijk blijft er eentje plakken . Succes op het wachtbankje.
Zo @Deedee91 ik weet nu wat je bedoeld. Gisteren overdag had ik nergens last van na IUI. S avonds wat scherpe buikpijn, dacht misschien eisprong. Maar nu al hele nacht en dag buikkramp alsof ik ongesteld moet worden. Niet fijn! Meteen m'n spijkerbroek uit en chillbroek aan na werk
Ja niet leuk! Ik had het elke keer tot aan mijn ongesteldheid.nu nergens last van in onze rust maand dus ik blame het aan of de iui of de medicijnen
Hello, lief dat je het vraagt! Het gaat goed! Heb eigenlijk (nog)nergens last van. Alleen moe. Hoe gaat het met jou? Je/jullie zijn al be on en met de eerste ronde iui toch? Valt het mee of tegen? Ik hoop zo dat het gewoon de eerste ronde iui raak zal zijn! ❤️
Wat fijn! Heb je al een afspraak staan voor de verloskundige? En hoe ver ben je nu? Vond clomid ff best heftig qua hormonale bijwerkingen , IUI viel alles mee. Nu alleen buikkramp, maar wel te doen. Het is wel een gedoe met je werk al die afspraken, dat wel. Tx!
Goedemorgen, ja ik mag 24 januari bij de gynaecoloog een echo doen en 7 februari bij de verloskundige . Wat vervelend dat je last hebt van die clomid! Ik hoop echt dat je dat niet lang hoeft te doen.. ❤️
We zijn vandaag bij de arts geweest . Ze willen eerst een HSG laten doen, als ik me menstruatie krijg moet ik bellen voor een afspraak. En als ik hierna weer ongesteld wordt ( in maart ) dan gaan ze starten met iui met hormoon tabletten . Ben benieuwd
Ik ben weer een ronde verder, vandaag op 12/13 dpo neg. Wilde eigenlijk morgen testen, maar had een beetje bloedverlies vandaag...... ronde 17, zucht
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD JANUARI *Guusje - 27 - 1ste kindje - ronde 29 - NOD 2 januari *ro1990- 29 jaar - 1ste kindje - ronde 18 - NOD 3 januari * Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 - NOD 17 januari * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 - ronde 1 IUI - NOD 17 januari (??) * Zonnetje91- 28 jaar- 1e Kindje- ronde 20- NOD 28 januari NOD FEBRUARI * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 3 februari * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 17 na MA - nod 7 februari NOD ONBEKEND AFSPRAKEN * 8 januari - Zonnetje91- terug indien niet zwanger * eind jan Gilry - 3e iui * februari/maart - Spectre - terug indien niet zwanger (?) * april - Tabbey - contact opnemen indien niet zwanger * maart/april visje start ivf indien niet zwanger * ZWANGER - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD JANUARI *Guusje - 27 - 1ste kindje - ronde 29 - NOD 2 januari *ro1990- 29 jaar - 1ste kindje - ronde 18 - NOD 3 januari * deedee1991 - 28- 2de kindje- ronde 14 na bzz ronde 34 sinds wens- NOD rond 15 jan ( ronde zonder iui) * Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 - NOD 17 januari * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 - ronde 1 IUI - NOD 17 januari (??) * Zonnetje91- 28 jaar- 1e Kindje- ronde 20- NOD 28 januari NOD FEBRUARI * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 3 februari * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 17 na MA - nod 7 februari NOD ONBEKEND AFSPRAKEN * 8 januari - Zonnetje91- terug indien niet zwanger * eind jan Gilry - 3e iui * februari/maart - Spectre - terug indien niet zwanger (?) * april - Tabbey - contact opnemen indien niet zwanger * maart/april visje start ivf indien niet zwanger * ZWANGER - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Twijfel/Tuurtest Negatieve test Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Echo van CD8 ging vandaag goed, 1 follikel op links van 14.5mm en rechts van 18.5 en 21.5mm. Vandaag tussen 21:30 - 22:00 uur injectiespuit ovitrelle. Vandaag ben ik gebeld en hebben ze gezegd aan de lijn dat ik opeens 4 follikels heb waarvan twee ongeveer 14mm en twee 18mm ongeveer. En dat er kans is op meerlingen. Ik ben zelf ook een (ééneiig) tweeling. Zaterdag heb ik dus de inseminatie.. Spannend....