Start fertiliteitstraject juli/aug/sept 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Gliss, 5 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja ik weet nog niet wat ik ga doen volgende keer, gewoon langer afwachten of idd met goedkope testjes eruit testen.
     
  2. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Ach nee toch :( wat ontzettend balen zeg ! Was zo blij voor jullie en dan is ineens is de test wit.. geef de moed niet op, ik ga duimen dat het snel raak mag zijn @Gliss
     
    Gliss vindt dit leuk.
  3. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Ik zag vandaag ineens een kratje bij de buren voor de deur te staan met blauwe flessen, dé flessen van moeders voor moeders:rolleyes: vondt het apart dat te zien ineens.. wat je niet verwacht,
    En dan met de gedachten van wanneer staan bij ons die flesjes voor de deur :oops: en hoelang zal het allemaal nog gaan duren..
    Maar wel goed dat ze eraan meedoen. :)
     
    Gliss en Spectre vinden dit leuk.
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Eigenlijk een beetje de reden dat ik nog twijfel of we nog langer zelf gaan proberen óf terug naar het ziekenhuis gaan. Ben bang voor een hsg. Waarom weet ik eigenlijk niet zo goed :$
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Hè shit wat vind ik dit rot voor je :( had zulke goede hoop.. sterkte en dikke knuffel!
     
    Gliss vindt dit leuk.
  6. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Hoop dat het meevalt.. maar zie er eerlijk gezegd ook wel tegenop. Moet begin volgende week ongesteld worden,dan ga ik bellen voor een afspraak :rolleyes: Spannend . Probeer me maar niet al te druk te maken.. maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan :p
     
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Zeker spannend! Andere kant zal het denk ik wel een verademing zijn als ook dát gecheckt is en hopelijk gewoon met een goede uitslag!
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  8. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Nou ik heb even het zkh gebeld, want dag 16 na IUI en nog niet ongesteld
    Moet nu binnen een week ongesteld worden anders is er wat aan de hand en moet ik voor een echo komen.
    Ik zou zelfs nog zwanger kunnen zijn, maar dat t allemaal wat later komt.
    Ik vroeg of die kans er echt is, voor mn gemoedstoestand, en ze zei dat ze dat een paar keer heeft meegemaakt afgelopen jaar.
    Afwachten maar weer. Ik ga er vanuit dat t mis is gezien de negatieve testen, maar bleh wat een onzekerheid.
     
  9. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Tussen hoop en vrees dus :$
    Balen...
     
  10. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Geh wat een onzekerheid indd. Liefst heb je dan maar dat het doorbreekt bij negatieve testen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt
     
  11. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hier ongesteld geworden dus IUI 1 is officieel mislukt. Vrijdag weer naar het ziekenhuis, alles bespreken want vond het best heftig. Veel buikpijn gehad, bijna 3 weken lang, is redelijk uitputtend. En ook emotioneel vond ik het zwaar.
    Overweeg een rustmaandje, ook omdat mijn man nog op vakantie gaat en het onduidelijk is of t precies uitkomt.
     
  12. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    **Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 **

    NOD JANUARI
    *Guusje - 27 - 1ste kindje - ronde 29 - NOD 2 januari
    * Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 - NOD 17 januari
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 - ronde 1 IUI - NOD 17 januari (??)
    * Zonnetje91- 28 jaar- 1e Kindje- ronde 20- NOD 28 januari
    * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 31 januari


    NOD FEBRUARI
    * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 17 na MA - nod 7 februari
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 - ronde 2 IUI of rustmaand - NOD 19 februari (?)


    NOD ONBEKEND

    AFSPRAKEN
    * begin februari - Zonnetje91- HSG onderzoek
    * eind jan - Deedee1991- 3de IUI
    * eind jan Gilry - 3e iui
    * februari/maart - Spectre - terug indien niet zwanger (?)
    * april - Tabbey - contact opnemen indien niet zwanger
    * maart/april visje start ivf indien niet zwanger
    * 24 jan - Gliss - bespreken IUI 2 hoe verder


    ZWANGER
    - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm
    - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2
    - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI.
    - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli
    - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1
    - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3
    - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui


    LEGENDA
    Wachtbankje (na ovulatie)
    Ongesteld
    Zwanger

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk!

    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.[/QUOTE]
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Dat geloof ik wel ja dat het niet niks is. Neem je tijd en rust voor je weer verder. Jij zelf voelt dat het beste aan X
     
    Gliss vindt dit leuk.
  14. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Sterkte @Gliss
    Vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad. Ik herken dit gelukkig maar tot moment van eisprong (een bepaalde druk).
    Doe wat voor jezelf goed voelt
     
    Gliss vindt dit leuk.
  15. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Niet fijn maar je weet wel waar je aan toe bent.

    Ik heb net als jou elke keer 3 weken lang buikpijn en dat is idd erg uitputtend. Ik kan ook bijna niks dan en ik heb nergens zin in. Ik heb psychologische hulp gezocht in het ziekenhuis om alles op een rijtje te krijgen, daar is de wachttijd 6 tot 8 weken:confused: dus ik ga morgen naar de huisarts. Ik zit momenteel helemaal vast in mijn nek en rug door de stress heb elke dag pijn daardoor, ik werk nu ook even niet. De fysio is erg verbaasd hoe vast het in mijn rug zit. maar toen ik uitlegde waar ik denk waar het door komt vond ze het heel begrijpelijk.
     
  16. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Jeetje, maar bij jou is het wel een maatje erger!
    Ik voel me totaal niet fijn door de buikpijn en had grote moeite met sporten, dus dat heb ik bijna niet gedaan. Wel gewerkt, maar heb geen fysiek zwaar werk. Wel mentaal belastend werk, dus dat maakte me extra moe icm de pijn en de vele emoties.
    Ik overweeg ook psych. ondersteuning, maar zie beetje op tegen de praktische kant. Ziekenhuis is ver weg en ook nog eens precies de andere kant op van mn werk. Dus dan moet ik nog meer regelen voor mn werk en juist dat bied me ook wel de afleiding om de dagen door te komen.

    Ga vrijdag gewoon alles bespreken
     
  17. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Absoluut doen hoor hulp zoeken! Zegt iemand die het te laat deed en nu is het niet te laat maar het was wel eerder te voorkomen. Het is gewoon niet niks een traject en elke keer de teleurstellingen.

    Ik werkte overigs wel gewoon ( zorg) maar elke keer bukken deed wel zeer in mijn buik. Maar nu sinds een week met mijn nek en rug gaat het absoluut niet ondanks fysio en pijnstillers. Ik moet ergens volgende week voor iui 3 dus daarna ook weer buikpijn erbij:(
     
  18. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik kreeg laatst van iemand de tip om accupunctuur te doen, dat doen blijkbaar veel mensen die in een vruchtbaarheidstraject zitten. Ik ben niet zo van de alternatieve geneeskunde, maar misschien is het wat om uit te zoeken. Merk dat yoga (doe ik nu een ruim jaar) mij ook wel helpt om wat rustiger te worden.
     
  19. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Sterkte!
     
    Gliss vindt dit leuk.
  20. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Net in zkh geweest, alles zag er goed uit. Ga beginnen met gonal-f injecties omdat ik me zo rot voelde met de clomid. Geen garantie dat dit beter gaat, maar wil het wel proberen.

    Het gaat spannend worden of we het precies halen, want manlief gaat volgende zaterdag op vakantie (CD11). De fert.assistente en gyn wilde het toch proberen omdat mijn reactie op hormonen vorige keer goed was. Als het niet lukt, dan hebben we iig ronde gonal f geprobeerd. IUI telt dan ook niet als poging. Ik durf het aan ;)
    Fingers crossed voor mooie eitjes donderdag.
     
    Visje79, Annie82 en Spectre vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina