Ik wilde ook hof van Saksen zeggen, schijnt erg mooi te zijn. Wat ik zelf een erg leuk park vind is Vennebos, vooral het zwembad is daar erg leuk maar buiten ook van alles te doen. De huisjes zijn gerenoveerd en zijn keurig daardoor.
Nou ik heb de IUI weer gehad. Heb gelijk al weer erge krampen, ik had al buikpijn door de pregnyl denk ik maar nu gaat het weer heerlijk. Ik heb lekker chocolade gekocht. Wij gaan vanaf maandag 4 dagen naar de Efteling en ik vroeg nog of dat een probleem is, dat is het niet geeft ze aan dus dat is mooi. Ik ga de heftige dingen vermijden maar de rest kan gewoon ( hoeft ook niks te vermijden eigenlijk maar dat doe ik denk ik voor het gevoel. Zo bizar de vpk die het inbracht, heel leuk mens leuker dan de vorige 2 keren die vpk vind ik zo druk. Ze vroeg wat wij voor werk doen, nu is mijn man fiscalist dus dat zegt hij. Dus ze vraagt waar hij zegt waar en werkt haar zoon daar ook. Het is een klein kantoor 30 min verderop met 30 man, hoe toevallig is dat.
Ook in dit topic alvast gefeliciteerd @Tabbey ! @Deedee91 balen weer die buikpijn! Duim voor je dat deze poging raak is! Wordt tijd! Hier vandaag CD8 inmiddels begin ik wel wat te merken van de Hij al f, wat buikpijn en zere borsten, onrustige huid en moe, maar allemaal niet zo erg als met de clomid, dus ben er nog steeds blij mee. Morgen follikelmeting en hoor ik of de IUI vrijdag doorgaat. Zou een klein wonder zijn omdat ik dan pas CD 10 ben, dus ik kan wel wat draaiende duimen gebruiken
Zal zeker voor je duimen Gliss. Bij mij vandaag waren ze nog steeds te klein. Had er 3 van tussen de 12 mm en 12,3 mm...de rest waren niet meer gegroeid. Nu vrijdag weer een echo. Ze vroeg zelfs of ik nog wel door gespoten had...
Hmm goed dat die anderen achterblijven, soms duurt het dan even voor die grotere doorgroeien, bij mij was dat vorige ronde in ieder geval, ze zijn iets van 2-3 dagen rond 15 mm blijven hangen en opeens 17. Kan ook aan meten liggen misschien? Blijft millimeter werk. Hoop dat de echo volgende x beter is!
Is het op zich ook maar wij zijn 450 kwijt voor 4 dagen en 3 nachten voor 3 volwassenen( dochter is nog net gratis) Het was een aanbieding 3 nachten 2 betalen. En als je bedenkt dat de entree al bijna 40 euro p.p is en 10 euro parkeerkosten wat je nu ook niet hebt. Dan verblijven we gratis. Owja ook nog ontbijt erbij. Wij hebben een half jaar terug geboekt.
Ja is ook zo, wacht het gewoon keurig af. Maar had er geen rekening mee gehouden dat ik zo vaak naar zk moest...vorige keer was het namelijk zo gepiept.
Heb deze week alles tegelijk...afgelopen maandag ongesteld geworden en gisteren koorts en vandaag keelpijn en hoesten. Vandaag weer met goede moed aan de clomid begonnen voor ronde 2...had er vorige keer 0 last van dus hopen op weer hetzelfde. Zit eraan te denken om aan het ziekenhuis te vragen naar een psycholoog om toch wat meer vertrouwen te krijgen in mijn lichaam. Heeft iemand hier ervaring mee? (Sorry voor deze persoonlijke vraag)
Geen ervaring mee maar ik krijg ook hulp. Ga er vrijdag heen. In het zh was er een wachtlijst van 8 weken dus ik ben naar de huisarts gegaan. Dat start nu dus. Elke keer is het een enorme klap als het niet lukt. Ik heb lang gedacht dat ik het wel volhou maar ik heb toch wat hulp nodig. Mijn nek en rug zit ook helemaal vast, grotendeels door stress
Vandaag/morgen is mijn NOD. Voor de hsg had ik een LF van 10 dagen, die is na hsg iets langer geworden. Ene keer was het 11 en andere keer 12 dagen. Morgen belt gyn met uitslag van het zaadonderzoek. Als de test is opgelopen kan ik dat ook meteen melden.
Ik ga duimen voor je, zou toch jammer zijn als je nu een week voor niets hormonen hebt gespoten. Hopelijk kan de poging gewoon door gaan!