Ik ging gisteren en vandaag best goed Maar nu sinds een paar uur moe, misselijk, gezwollen buik (lichte krampjes) en opvliegers. Zou dat door de ovitrelle kunnen komen? Iemand die dat herkent? Vorige keer had ik dat geloof ik niet, toen had ik heel erge buikkramp dag na de IUI. Dat valt nu wel mee. Haha lekker dan, je moet er wat voorover hebben..
Kleine update van deze kant. Echo gehad op CD10 om te zien wat m'n eitjes doen na de clomid en ze wilde mij graag weer zien op CD12 (vandaag). Bij een positieve ovulatietest kon ik de afspraak afzeggen en een IUI plannen. Zojuist een positieve ovulatietest dus morgen staat nummer 4 gepland. Fingers crossed maar weer..
Ik ken je niet @geneeke maar heel veel sterkte @Gliss Geen idee , hoe is het nu? @ Tabby hoe is het met jou dan? @Goudvisje555 succes! Hier heel saai, als het goed is dit weekend mijn eisprong gehad. Ik doe geen testen meer zonde van het geld. We hebben netjes om de dag seks gehad dus in theorie bijna niet te missen.
De buikpijn heeft zich uitgebreid en ben erg misselijk steeds, ook moe en griepachtig. Vanacht paar keer overgegeven. Vandaag ziek moeten melden zelfs, niks voor mij. Ben bang dat het misschien toch een combi is met een (buik)griepvirusje? Zouden mn kansen voor deze IUI nu verkeken zijn?
Ben bang dat je idd een buikgriepje hebt. Heerst natuurlijk van alles. Het lijkt mij niet ideaal voor alles maar je weet het nooit. Ik weet wel dat bij mijn man zijn zaad dan enorm keldert als hij ziek is. Geen idee hoe dat bij vrouwen zit.
Ik denk dat ik ergens in de afgelopen dagen eisprong heb gehad. Vorige week vruchtbaar slijm en dat is nu weer weg. Heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt, we zien wel. Ik ben aan het twijfelen of ik misschien eind volgende week een test zou doen omdat we een dag later op wintersport vertrekken. En ik wil geen testen mee gaan nemen op vakantie.
Ik zou denk wel even testen, ik meen me iets te herinneren van dat als je zwanger bent je niet langdurig boven een bepaalde hoogte mag zijn
@Gliss klopt helemaal. Ging goed en ben er met een goed gevoel vertrokken. Een fijne gynocologe in vergelijking met de vorige keer. Toen voelde ik mij net een koe in de stal waar een boer 5 min bezig is en weg is. Lopende band werk idee. Ik kreeg geen info wat betreft de resultaten van vriendlief z'n bijdrage en was het ook vergeten te vragen want ze was gelijk weg. Deze fijne dame vertelde gelijk al bij binnenkomst hoe het ervoor stond en was voor mijn gevoel ook echt oprecht geïnteresseerd. Geen noemenswaardige verschillen en beweeglijkheid van 41% opgewerkt naar 84% en rond de 5 miljoen. Nu maar hopen dat die ene die we nodig hebben er tussen zit! Ik kom gezellig op het wachtbankje erbij zitten.
Fijn dat het zoveel prettiger was! Hoop dat het je lucky shot is deze keer Herkenbaar met dat gefrommel. Had ik vorige keer ook, wat een gepruts. Nu super soepel. Bij ons vertellen ze altijd netjes wat de opbrengst is en dat staat ook op het formulier dat we van het lab krijgen bij het ophalen van het opgewekte zaad. Dat formulier krijgen we naderhand ook mee naar huis (vinden we fijn, beetje vergelijken). Duim voor je!
Oja en wat betreft een buikgriepje. Het heerst wel hoor m'n neefjes en nichtje, mijn schoonzusje en schoonouders, mijn vriend allemaal ten prooi gevallen aan die buikgriep. Echt een 24 uurs virus.
O dat is fijn dat je dat formulier mee mag nemen. En dat je de resultaten gewoon zelf kan zien bij het ophalen. Bij ons staat het al klaar in de kamer en moeten wij het in het bijzijn van de assistente en gynocologe het buisje met naam en geboortedatum controleren. En that's it. Laten we hopen dat soepel een goed teken is!
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD FEBRUARI * Suusje86- 33 jaar- 1e kindje- ronde 20 - ronde 2 IUI- NOD 24 februari NOD MAART * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 18 na MA - nod 6 maart * Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 19 - NOD 9 maart * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 35 totaal, ronde 16 na bzz- eigen cyclus- Nod 13 maart(?) * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 - ronde 2.2 IUI - NOD 15 maart * 7Missme1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 28 - eigen cyclus - NOD 15 maart * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 - nod 16 maart * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 19 - ronde 4 IUI - NOD 18 maart AFSPRAKEN * 28 februari- Gliss- IUI 2.2 * 16 maart - spectre - vervolgafspraak zkh * 16 maart visje intake ivf * half maart start IUI 3 - 7missme1987 ZWANGER - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui --Zonnetje91- 28jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Hier heerst ook de griep. Koorts en verkouden... nee geen Corona. Beterschap. Overigens begonnen beide zwangerschappen ook zo bij mij. Vandaag 20 weken echo gehad. Alles was goed!
**Lijstje Start fertiliteitstraject jul/aug/sept 2019 ** NOD MAART * Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 18 na MA - nod 6 maart * Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 19 - NOD 9 maart * Deedee91-29 jaar- 2de kindje- ronde 35 totaal, ronde 16 na bzz- eigen cyclus- Nod 13 maart(?) * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 - ronde 2.2 IUI - NOD 15 maart * 7Missme1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 28 - eigen cyclus - NOD 15 maart * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 12 - nod 16 maart * Goudvisje555 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 19 - ronde 4 IUI - NOD 18 maart NOD APRIL AFSPRAKEN * 16 maart - spectre - vervolgafspraak zkh * 16 maart visje intake ivf * half maart start IUI 3 - 7missme1987 ZWANGER - Geneeke 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde mmm - Oilell - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 zwanger na hsg en scratch in mmm ronde 2 - Yellowbirdie - 31 jaar - 1e kindje, spontaan zwanger na 3 jaar en bijna start IUI. - Annie82 - 37 jaar - 2e kindje - zwanger na IUI1 - uitgerekend ca 17 juli - Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - zwanger na ICSI 1 - DeniseH - 36 jaar - 1e kindje - zwanger na iui 3 - Ro1990- 29 jaar- 1e kindje- spontaan zwanger ronde 18 net voor 1e ronde iui --Zonnetje91- 28jaar- 1e kindje - spontaan zwanger ronde 21- na hsg en net voor start iui LEGENDA Wachtbankje (na ovulatie) Ongesteld Zwanger WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag) op volgorde van datum. Onderaan kun je de fertiliteitafspraken invullen. Uiteindelijk allemaal in het roze vakje 'zwanger' natuurlijk! Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden QUOTE boven en onderaan weg te halen. Pas de lijst op volgorde van datum aan.
Vanavond deze test in handen!! Wat denken jullie?? Ik stond echt ff te shaken want zie toch een 2e streepje, had het zo niet verwacht.... nog 2 andere testen gedaan ook en daarop ook een licht 2e streepje te zien. Geen ovulatietesten gedaan, maar denk dat ik zo'n 8dpo ben nu. Spannend nog wel! Had ook wat bruinverlies en maandag is pas officieel mijn nod.