tandjes en koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jeannet 123, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hallo

mijn zoontje heeft nu al vanaf dinsdagavond 39 koorts....
    Nu krijgt hij wel tandjes 1 voel ik al een puntje en die andere komt ook gelijk mee maar is er nog niet door...
    Hij wil echt nie veel zit ook zo nu en dan aan de oortjes..

heb net ha gebeld en moet straks langs komen, gelukkig ivm het paasweekend!!!

hadden jullie kinderen ook deze klachten??? van tanden???
    hij eet wel een liga of rijstewafel, dus ik heb zo mijn twijfels of de koorts wel komt van de tanden....

greets

2. Irene82

Irene82 Actief lid

20 dec 2006
    112
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal. Koorts, verkouden en volgens mij last van tanden. Eet wel maar toch stuk minder, rijstewafel gaat er inderdaad wel in. Verder heel erg huilerig. Drie weken geleden had hij precies hetzelfde en toen kwam er inderdaad een tand. Maar vind het wel vreemd dat hij nu ook weer verkouden is. Denk gewoon pech dat het samenvalt. Maar mijn kleintje is echt goed naar van z'n tanden steeds.

3. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Mijn zoontje had op een bepaald moment 39.6°.
    Dacht ook dat het van de tanden was, maar ben toch naar ziekenhuis geweest.
    De dokter zei me dat de koorts tot 38.5 mag oplopen van de tandjes.

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Klopt. Echt koorts komt niet van tanden.

Wel heeft Vera in de tijd dat ze vier kiezen tegelijk kreeg regelmatig koorts gehad.
    Alleen rond de 39 graden is het ook nog iets anders.

5. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hallo

nou ben ondertussen naar HA geweest en een oorontsteking en een kuurtje gekregen, maar vandaag nog koort dus naar huisartsenpost geweest. oor was bijna nie meer rood en ik moest nog ff geduld hebben met het aanslaan van de kuur.

Ik had een huisarts in opleiding vrijdag en die vertelde dat het na 1.5 dag beter moest zijn anders moest ik bellen want dan was het iets anders zei hij....dus vandaar dat we vandaag gebeld hebben en langs zijn geweest..... maar die arts vond hem wel levendig en het oor was zoals ik zei een stuk minder rood, was geen ontsteking meer te noemen volgens arts.

Dus ik denk als het kind echt hoge koort heeft en blijft aanhouden dat het inderdaad iets anders is dan tanden...

Greets jeannet

Deel Deze Pagina