Start ICSI/IVF Dusseldorf 2016-2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cassie21, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carmen welthuis oee dat is spannend zeg en ook fijn dat het allemaal neeviel

2. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Carmen wat goed! Heb je inmiddels al een terugplaatsing gekregen?

3. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Goedemorgen

Nee geen terugplaatsing, dat doen ze in DD op dag 5. Van de 8 waren er maar 3 rijp waarvan 1 nu doorgedeeld is en in de embryoscoop ligt....:( dus alle hoop is een beetje weggezakt

Carmen

4. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    En deze ronde is voor ons einde verhaal.....

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ach nee Carmen, wat een ontzettend grote teleurstelling! Ik weet hoe het voelt om met lege handen te staan, echt zo'n enorme klap na al die moeite... sterkte meid en een digi-knuffel!

6. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Jeetje Carmen wat ontzettend heftig.

Heel veel sterkte meid, dikke knuffel!

7. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee carmen! Heel veel sterkte!

8. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Thanx meiden

Had heel veel hoop hierop omdat ze in DD veel verder zijn dan in NL, had in NL zelfs betere resultaten.

Volgende week vrijdag beld dr cuypers over hoe en wat en hoe nu verder.

9. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Ik heb met veel belanstelling de afgelopen week het forum gelezen. Maar wilde nu graag een reactie geven.
    Ik zit zelf al vanaf 2013 in de MMM, na 3 pogingen in NL te hebben gehad ook over gestapt naar Dusseldorf.
    Daar in 2016 terecht gekomen, ook gestart met stimuleren maar daarna abrupt moeten stoppen ivm mijn baarmoeder.

Nu afgelopen dinsdag de punctie gehad 3 eicellen waarvan er nu maar 1 bevrucht is en is doorgedeeld. de TP staat voor zaterdag
    maar heb er ook een hard hoofd in.

Het gekke vind ik ook dat in NL de resultaten beter waren.
    Ik heb het idee dat Dusseldorf te snel een punctie doet en de eicellen nog niet rijp genoeg zijn

Kunnen jullie die mening delen?

--------------------------------------------------------------

MMM - endometriose gr 4, lage AMH
    ISCI 3 pogingen in NL --->innesteling lukt niet
    Dusseldorf 2016 - Poging 4 afgebroken ivm hartvormige baarmoeder, nov. 2016 schotje verwijderd,
    Düsseldorf 2017 , 5 follikels - 3 eicellen - 1 bevruchting met picsi
    25-02-2017 1 TP

10. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Hallo askim2010

Jij hebt dus ook al een hele weg afgelegd.

Weet je wat ik zo vreemd vind. Ik ben van 21 folikels (wat ik nog nooit gehad heb zoveel) naar 8 eicellen waar er maar 3 van rijp zijn en maar 1 "gedeeld" is.

Ik heb juist het gevoel dat ze bij mij de punctie te laat gedaan hebben. Heb het gevoel dat ze in NL het eerder deden. Maar ja in NL ben ik ook niet zwanger geraakt natuurlijk... haha.

Ik wil.nu ook nog niet stoppen eigelijk. Mijn partner is hiervoor geopereerd en we hebben nog geen eens een terug plaatsing gehad.

De verpleegkundige zei dat ik misschien met de menstruatie van maart alweer kan starten.

Heel veel succes met je embryo! Ligt ie ook in de embryoscoop? En uiteindelijk heb je maar 1 embryo nodig natuurlijk.... :D

Gr carmen

11. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Carmen,

Ik snap dat je niet wilt opgeven als er net een operatie is uitgevoerd. Hopen dat Dr. Cuypers met goed nieuws komt. Of dat hetverklaarbasr en oplosbaar is.

Ja een hele weg en eugenlijk 3 pogingen voor niks geweest omdat er gewoon weg geen plek was

Maar nu idd op naar een nieuwe kans!
    Ligt inderdaad in de scoop. Dus nog even spannend en hopen dat hij doordeelt

Zie dat jij er ook 1 had maar niet door gedeeld. Had Düsseldorf jou zelf gebeld hierover? 3en zo ja hoe laat hebben ze gebeld

Mij gaven ze gister namelijk aan dat ze zaterdag pas Belle voor tp als we niet hoeven te komen

Gr kim

12. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Waarom 3 pogingen weg omdat er geen plek was?

Ze belden idd dinsdag dat er maar 1 in de scoop lag. En dat ze zaterdag morgen zouden bellen als ik niet hoefde te komen. Ik heb toen gevraagt als het eerder stopt met delen of ze dan eerder zouden bellen. Ze kijken smorgens en smiddags ik ben gisteren gebeld om half 4. Dus geen bericht goed bericht.

13. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was voor de eerste fm hier in het ziekenhuis geweest die vertrouwde de cyste niet. Toen had ik Düsseldorf gebeld en hadden overlegd met Dr. Scholtes. Die wilde mij toen zien en tijdens de echo zei hij; je baarmoeder heeft eenafwijkende stand ik dat hij in 2en is gedeeld. Laat dit eerst in het ziekenhuis bekijken

Hieruit bleek inderdaad dat er een schot in mijn baarmoeder zat wat mijn baarmoeder in 2en gedeeld was en dit hebben ze toen verwijderd. Dit bleek zo groot te zijn dag er geen kans op innesteling was

Mij hebben ze aangegeven dat ze me zaterdag hoe dan ook bellend het nu goed of slecht is

Dan ligt hij er wel maar 4 dagen in maar ze doen geen tp op zondag. Dus nog even 2 spannende dagen

Heb jij ook de mannelijke dr. Cuypers?

14. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Och jeetje... wat een toestand ja

4 dagen is ook prima er zijn genoeg vrouwen zwanger geraakt daarvan.

Nee ik heb de vrouwelijke dr cuypers. De mannelijke dr cuypers doet zaterdag de terugplaatsingen is mij verteld.

15. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die had ik in het begin ook. Alleen toen werd ze ziek en heb ik haar broer gekregen. Maar dat is ook een fijne arts

Ja klopt moet er zaterdag om half 12 zijn. En ze bellen me voor 9 uur

16. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carmen wat jammer

Ik heb afgelopen woensdag echo gehad alles zag er goednuit door gaan met progynova en morgen starten met utro

Als alles goed verkoopt volgende week woensdag een tp

Gr

17. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

ik heb afgelopen zaterdag een tp gehad van een morula embryo.
    En mag over 8 dagen testen. Dus zit nu in de spannende wachtweken:(

------------------------------

18. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo wat spannend askim

Ik heb aanstaande woensdag, wat is eigenlijk morula tp ??

Gr

19. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel spannend omdat je over van allerlei dingen gek loopt te maken. Je voelt van alles maar ook zo weinig, tot niks.

Voor jou ook binnenkort de beruchte wachtweken.

Is een dag 4 embryo, die tegen de blastocyst aanzit.

gr. Kim

20. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend askim

Kun je al over 8 dagen testen? Ben 14 dagen gewend.

Deel Deze Pagina