Ja ik normaal ook altijd na 14 dagen. Alleen dr. Cuypers gaf afgelopen zaterdag aan dat ik al na 10 dagen mocht testen. Dus ben benieuwd.
Ik heb vandaag met Dusseldorf gebeld om een afspraak te maken. Ik moest een mail sturen met mijn gegevens en dan gaan ze mij bellen om een afspraak te maken. De telefoniste gaf aan dat er een tijdje geen wachtlijst is geweest, maar dat hij inmiddels weer aan het oplopen is naar 4-6 weken. Wat ik op zich niet erg vind, want ik heb eerste nog een tp.
Dankjewel dames Volgende week zaterdag mag ik testen, hoe gaat het bij jou askim wanneer mag jij testen
Oww spannend! Ik mag aankomende dinsdag testen. Maar voel me vandaag niet echt top. Hoofdpijn, buikpijn, en rugpijn. Maar niet teveel stressen want het kan van alles zijn. Maar aan de andere kant je wilt zo graag haha hoe voel jij je>
Ja je wilt egt zo graag.. ikvoel me moe en rommelig verder nog niet zo hoe heb jij je eerste dagen gevoeld??
Eerste dagen inderdaad last van de darmen etc maar niks speciaals. Maar denk ook dat het is omdat je zo gefocust bent dat je misschien juist meer voelt.
Dat snap ik Carmen. hoop dat ze met een goed verhaal komt en een plan B natuurlijk. Hier gaat het zijn gangetje, nog steeds veel last van me onderrug en zeurende buikpijn. Alleen dat maakt je zo onzeker!!! Maar er zit niks anders op dan wachten. Veel succes vandaag Carmen
Goedemorgen. Ze willen nu een lang schema doen ipv een korte. Zodat mijn natuurlijke cyclus niet in de weg ligt. Ik had het gevoel dat ze de punctie te laat hadden gedaan ivm de grootte van de folikels maar er waren 2 eicellen nog niet een rijp genoeg. En dan stimuleren met meriofert en purogon volgens mij. En 1 injectie depo ivm het lange schema. Nou mijn vriend nog zien zo ver te krijgen haha. Succes dames!
Hopen dat dit dan wel het goede schema is voor het wondertje. Ik heb vandaag echt een baaldag. Voel me buik meer dan andere dagen ( wel geen menstruatie gevoel) en voel me gewoon rot
Nou carmen en wat vind jij ervan dat ze lange schema gaan toepassen ?? Dan zal het vast goed zijn als er iest bezig is anders zou je nijs voelen denk ik askim
Askim, gebruik je ook die bolletjes? Kan vanalles zijn... rot is dat he. Jij mag morgen testen toch? Of ben ik nou in de war. Ik vind lang schema prima, deden ze in NL ook daar had ik betere eicellen dan afgelopen keer.
Ja klopt gebruik ook die fijne bolletje + neuspray. Heb ik nog niet eerder gehad dat ik nu al echt menstruatiekrampen heb. Nee mag pas dinsdag testen