Start ICSI/IVF Dusseldorf 2016-2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cassie21, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Hoe gaat hethier askim al getest of hou je je nog tot morgen tegen

Met jou carmen hoe gaat het

Ik heb geen teken van niks ik word er gek van ik denk dat ik eerder ga testen hou het niet vol denk

2. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Wanneer mag jij testen dan anoniempje? Erg he om het tot de dag vol te houden.

Hier is de menstruatie inmiddels bezig. Kan nu DD mailen voor een afspraak voor uitgangs echo voor over 2 week.

3. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag zaterdag testen carmen

Spannend eindelijk kun je beginnen en hoop dat alles goed gaat

Wat is jou ervaring bij vorige terugplaatsingen lucht me op ik voel en merk helemaal nikssss

4. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Jeej... zaterdag pas dat duurt nog even.

Wat ik voelde, moeilijk te zeggen had ook van die rottige bolletjes dus ik voelde altijd wel.wat. ook die keer dat ik wel zwanger bleek. Kleine steekjes, krampjes. Maar ja dat zegt niks natuurlijk.

Ik heb gelukkig twee kinderen uit mijn vorige relatie en daar heb ik nooit wat van gevoeld. Wij zijn er nu ook veel te veel mee bezig.

5. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt omdat men zo er mee bezig is denkt ie alles te voelen is zo rot heb je weleens eerder getest dan de testdga zelf ?

6. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee durf niet te testen.
    Ik heb ook niks gevoeld. Tot afgelopen vrijdag; buikpijn en lage rugpijn.
    Nu nog steeds last van maar meer ter hoogte van me schaambeen en niet echt krampen zoals menstruatiekrampen.

Maar gewoon spannend en durf niet te testen haha

jij ook nog een paar daagjes. Ga je het volhouden?

7. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het niet vol ga houden maar heb de moed ook niet

Lig nu ff op bank beetje krampen lichte menstruatie achtig maar weer ook niet weet niet hoe ik het moet verwoorden maar de vorige x had ik ook zo iets en toen was ik ook zwanger weet niet wat ik moet voelen

Ik vind echt knap vn je askim dat je het goed volhoudt zo

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Carmen: ik hoop van harte dat het nieuwe behandelschema voor jullie gaat werken!

@ Askim en Anoniempje: spannende dag meiden. Ik duim voor mooie positieve testen! Toen ik zelf zwanger bleek (van een cryo in natuurlijke cyclus), voelde ik niks, waardoor ik dacht dat het niet gelukt was... ik test altijd pas op de testdag bij verse tp (omdat de utrogestan de menstruatie tegenhoudt). Bij de cryo heb ik op 16 dpo getest, aangezien ik toen nog niet ongesteld was...

Hier even een baalmoment: we willen graag volgende week starten, dus wil ik zorgen dat ik vrijdag de medicatie binnenkrijg. Nu hebben we eigenlijk eerst toestemming nodig van de zorgverzekering. Vorige week alles gemaild en direct een leesbevestiging gehad. Ik net gebeld om te vragen hoe lang het gaat duren voor we toestemming hebben, zodat ik contact op kan nemen met de apotheek van Nij Geertgen, blijken ze onze aanvraag pas vandaag in behandeling te hebben genomen en duurt het 10 werkdagen. Dus ik ben behoorlijk stellig geweest aan de telefoon, hopelijk gaat dat helpen om de toestemming eerder te krijgen. Ik word hier morgen over teruggebeld... wat een gedoe, blegh! Hoe was dat bij jullie?

9. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naaa wat balen zeg jolanda

Ik heb zelf vandaag alles bij de zorgverzekering ingediend ik heb menzis en daar moesten wr pas de aanvraag etc indienen wanneer we alle nota's enz hadden dus heb ik vandaag alles ingediend en krijg ong binnen 3 weken bericht

Bij welke zorgverzekering ben je dAn normaal moet het wel snel gaan

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Bij UMC, wegens vergoeding 4e en 5e poging...
    Zo bizar dat elke zorgverzekering het dan ook weer anders doet. Maar goed, we wachten weer af.

11. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ik heb volgens mij 1 keer eerder getest. De rest op de dag zelf.

Jolandadijk ben jij bekend met lang schema in DD?

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Nee, ik krijg opnieuw kort schema. Ik start op cyclusdag 1 met de Synarela en dan op cyclusdag 3 met de Gonal-f en Meriofert... ik heb nooit het lange schema gehad...

13. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Jammer... dr cuypers gaf aan dat met een lang schema mijn natuurlijke cyclus niet in de weg kan zitten. Lang schema doen ze eigelijk niet meer omdat het geen meerwaarde heeft gaf hij aan.

14. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Succes morgen askim, ik zal voor je duimen... ;)

15. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net negatief getest

Thnx voor het duimen maar heeft niet geholpen jammer genoeg. Dadelijk maar meteen Düsseldorf bellen. En dagje even niet naar werk. Even bijkomen

16. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer askim 😞

17. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bel ik net Düsseldorf. Zeggen OW maar ik zou morgen en overmorgen ook nog even testen want het was een dag 4 embryo. Grrrr. Wat moet ik hier nu mee?

18. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe verschilt dat dan want die van mijne is ook dag 4 ik heb vanochtend de test gedaan en was omo wit dus had geen moed meer zou het tog nog de goeie kant op kunnen gaan

19. Askim2010

Askim2010 Lid

23 feb 2017
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja blijkbaar maakt het dus wel degelijk uit. Want ze zei het echt zo tegen mij

20. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben echt benieuwd hoop dat het goed gaat hoe voel jeje verder dan

Deel Deze Pagina