Start ICSI/IVF Dusseldorf 2016-2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cassie21, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ja misschien wel maar weet niet of ik die tweede erin had gekregen. Heb vast wat fout gedaan maar weet alleen niet wat. Word ook te duur denk ik als ze dubbel meegeven. Heb nog niks gehoord weet ook niet tot hoelaat ze op zaterdag aanwezig zijn.

2. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Nou toch nog reactie alleen geen antwoord op al mijn vragen, zeer frustrerend als ze maar op de helft antwoord geven. Ik kan deze maand nog starten als ik de deca maar voor mijn 1ste cyclusdag zet. Alleen weet ik niet hoe ik nu aan nieuwe deca depot kom. En laat het zetten bij de huisarts of in het UMCG. Zekerheid voor alles 😉

3. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Succes met de punctie jolandadijk

4. Jensie

Jensie Lid

18 mrt 2017
    9
    0
    1
    Hallo meiden,

Ik wil graag ook aanhaken, ook ik ben onder behandeling in DD. Woensdag 22 maart heb ik 1tp gehad. Tijdens de punctie 3 follikels en 2 eitjes uiteindelijk. Allebei bevrucht ( icsi) maar helaas is er maar 1 goed gedeeld.

Dit is voor ons de eerste keer in dd , we hebben 1 keer een ivf poging in Nederland gedaan, maar daar waren ze zo negatief, dat de keuze om voort te zetten in dd zo gemaakt was. Ook de punctie onder narcose was super fijn. Ik vroeg me af wie ook in dd loopt en de echo's in NL doet. Het is voor ons 2 uur rijden ,dus valt op zich nog wel mee. Maar mocht de eerste poging mislukken dan zouden we voor de 2e ronde in nl de echo willen laten doen.

Voor nu nog 8 dagen wachten en dan testen, puff heb al 3x getest, uiteraard veelste vroeg,maar kan het niet laten. En test is negatief natuurlijk.

5. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Welkom jensie

Goede keus!

Wij doen de echos in NL er zijn genoeg ziekenhuizen die dit doen en ook meerder stellen die dit doen.

Succes met de WACHTdagen 😉

6. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hier weer thuis na de punctie met een zeer tegenvallend resultaat: maar 2 eicellen uit 12 follikels! Morgenochtend worden we gebeld over de bevruchting, maar ik vrees het ergste, waarschijnlijk opnieuw een poging zonder terugplaatsing. We zijn er kapot van! Wat gaat er toch mis? 😢

7. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ach jeetje meid.... voel met je mee... idd wat gaat er toch mis. Had je nu lang of kort schema? Wij gaan nu ipv kort het lange schema doen kijken of dat helpt

Heel veel sterkte iig.😘

Ik ben gebeld door DD, krijg morgen de deca depot thuis bezorgt en woensdag heb ik afspraak staan bij huisarts om hem te zetten. Dat is cyclusdag 27, dus hopenlijk lukt alles nog net😫

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.882
    7.950
    113
    Ojee jolanda, Ik kan me echt goed voorstellen dat je er kapot van bent
    Hopelijk ontvang je morgen toch een positief telefoontje

9. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ben je al gebeld jolandadijk?

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Net gebeld, er is er gelukkig 1 bevrucht geraakt. Nu hopen dat deze zich goed gaat doordelen, dan hebben we zaterdag de terugplaatsing...
    Wij hadden kort protocol (op dag 1 starten met synarel en dan vanaf dag 3 stimuleren met gonal en meriofert). Mocht het niet goed gaan, willen we ook graag weten wat hier mis gaat en wat ze er mogelijk aan kunnen doen...

Spannend zo met het deca depot Carmen!

@ Jensie: voor jou ook spannende dagen! Ik doe de echo's in DD, dus heb geen tips...

11. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Oooh gelukkig.. zit ie in de embryoscoop?

Omdat wij geen terugplaatsing hebben gehad de vorige keer doen wij nu lang schema omdat er 2 eicellen verloren zijn gegaan omdat ze nog niet rijp waren en ik krijg gonal-f erbij. En ze komen in de ca- aktivator. Dus weer vol goede hoop!

Succes

12. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.882
    7.950
    113
    Wat een opluchting jolanda, ik hoop echt voor je dat je straks gewoon een terugplaatsing hebt.

13. Jensie

Jensie Lid

18 mrt 2017
    9
    0
    1
    Dank je wel meiden. Ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt met reageren op jullie persoonlijk.

14. Jensie

Jensie Lid

18 mrt 2017
    9
    0
    1
    @ Jolanda

Heel veel sterkte met het wachten op het verlossende antwoord. Ik had ook weinig eitjes met de punctie. 3 in totaal, waarvan uiteindelijk 1 bevrucht.

15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.882
    7.950
    113
    Ik had ook maar 3 eicellen bij mijn punctie, was echt teleurgesteld (het stelletje voor en na mij hadden er allebei veel meer, voelde me echt een loser toen)
    Maar toen waren ze alle drie bevrucht :D en was ik weer super trots.
    En zo gaat dat in de MMM teleurstelling en blijdschap wisselen elkaar heel snel af. Dus geef de moed niet op!

Ben vandaag op en neer gereden naar DD voor 1 buisje bloed ;) koste me in totaal 4 uur, om daar 5 minuten binnen te zijn, haha, gelukkig hou ik van autorijden.

16. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.882
    7.950
    113
    Op de site van Freya staan de ziekenhuizen die meewerken aan echo's voor DD. Deze tip kreeg ik laatst ook van iemand op het forum. Hier de link:

https://www.freya.nl/kinderwens/behandelen-in-het-buitenland/checklist-een-goede-voorbereiding-is-belangrijk/nederlandse-klinieken-meewerken-aan-buitenlandtraject/

Wil zelf ook de echo's in NL laten doen, maar ga wel eerst mijn eigen ziekenhuis vragen of ze dat willen.

Hopelijk is het allemaal niet nodig, wanneer mag je testen?

17. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Ik heb ook eerst UMCG gebeld of het wel kon dat ik de echos daar liet maken, ze moesten het eerst overleggen.

Vanmorgen bij de huisarts geweest en de deca depot is gezet👍

18. Jensie

Jensie Lid

18 mrt 2017
    9
    0
    1
    @Nellie
    Dank je wel voor de link, mocht het nodig zijn dan kan ik in Arnhem de echo's laten doen. Dat is maar 30 minuutjes rijden vanaf ons huis.

Ik heb woensdag 22 maart de tp gehad en ik mag 12 dagen later testen. Dus aanstaande zondag, dan tel ik de dag van tp mee. Weet eigenlijk niet of dat goed is 🤔.

19. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.882
    7.950
    113
    Nee dat weet ik eigenlijk ook niet ;)
    Ik heb toen de dag van de tp niet meegerekend en mocht na 14 dagen testen, volgens mij komt het niet op een dag. Alleen hoe vroeger je test hoe minder zekerheid die test geeft, zelf heb ik daar geen behoefte aan het geeft allemaal al genoeg stress, maar er zijn er genoeg die dan al wel testen. Nog 3 nachtjes slapen :D

20. Jensie

Jensie Lid

18 mrt 2017
    9
    0
    1
    @nellie

daar heb je gelijk in, het geeft ook stress. Voor ons is dit de eerste keer in DD, ik tel de poging in NL niet mee. Daar waren ze zo negatief. Mijn follikel bleef 11mm en ze zeiden doodleuk, misschien moet je overwegen om geheel te stoppen en te accepteren dat het voor jullie niet meer mogelijk is.. dat was in het Diak in Utrecht.

Als ik bij jou en meerdere zie hoe lang jullie al bezig zijn, besef ik dat het best bijzonder is dar mijn 1e poging al tot een tp is gekomen. Ook al zou het niet raak zijn, ben ik al best wel blij dat we überhaupt al zover zijn gekomen . Dus respect voor jullie, echt fijn dat jullie de moeite nemen om ook andere advies en tips te geven!

Deel Deze Pagina