Ik zal even onze situatie vertellen.. Mijn man heeft azospermie. Na 2 tese behandelingen is er wat levende zaad gevonden waar ik 3 ICSI behandelingen in nederland mee heb gehad helaas geen resultaat.. Na een pauze van 2 jaar gaan we er nu weer keihard tegen aan. Sinds kort overgestapt naar UMC verzekeringen.
Anoniempje en cassie: Ik vond het opzich niet heel erg vervelend om de punctie mee te maken, het roesje wat je krijgt vond ik minder leuk. Het is net alsof je dronken op bed ligt ene moment denk je ogen dicht dan denk je snel weer open. Heel appart gevoel. Lijkt me wel fijn dat je er nu niks van mee maakt alleen de napijn zie ik dan weer tegenaan. Gezegend: Hallo, jou partner heeft tese in nederland gedaan? Heeft hij helemaal geen zaad of heeft hij onbeweeglijk zaad? Nee, hij heeft nog geen behandeling ondergaan met tese. De zaadcellen die bij eerdere behandelingen gebruikt zijn heeft hij zelf in een potje gedeponeerd om het even netjes te zeggen. We zien erg tegen morgen aan. Maar hele aardige mensen in mulheim. Met deze praktijk werk dusseldorf samen. PuRR kliniek in mulheim, Google maar eens als.je behoefte hebt. Kan me voorstellen dat jullie ook even rust ingelast hebben. Het is allemaal niet niks. Op naar weer nieuwe kansen! Op https://ddchick.wordpress.com staan hele verhalen van een vrouw over intake dusseldorf, intake mulheim voor tese, de tese zelf. Ik heb er heel veel aan gehad. Het kwam me allemaal bekent voor wat ze vertelde en wist precies wat er gebeuren ging. Misschien interessant om te lezen. Even op menu klikken linksboven en dan naar beneden scrollen. Gr carmen
Bedankt dames! Carmen onbeweegelijk. bij de 1e tese in de linkerbal is niks gevonden na een paar maanden is er in de rechterbal zak wel wat gevonden..helaas niet van super kwaliteit. Hoop dus echt dat ze door middel van de Micro tese dieper gaan en wel wat kunnen vinden.. ben echt benieuwd! Laat je ons weten het morgen is gegaan? Thanks voor de link ik ga gelijk ff kijken
Gezegend: Met Mikro-tese halen ze op meerdere plekken wat weg en met tese niet, maar op 1 plek begreep ik. Deze dr sneider gaf ons veel hoop omdat er wel zaadcellen gevonden zijn ook al zijn ze niet beweeglijk. Ik laat het jullie zeker weten, word alleen wel einde van de dag. En we krijgen maandag pas uitslag van dusseldorf hierover. Carmen
Klopt inderdaad. Nou heel veeel succes! Laten we ons ervaringen hier plaatsen je komt heel weinig lotgenoten tegen.
Mogen jullie gelijk naar huis trouwens? Word de behandeling onder gehele narcose gedaan? Bij tese was dit alleen plaatselijk namelijk.
Gezegend: Idd kom je hier weinig lotgenoten tegen. In Duitsland doen ze het onder algehele narcose en we mogen gelijk naar huis. 8.30 aanwezig 9.30 operatie duurd ongeveer 2 uur dan 1 uur uitslaapkamer en dan hopenlijk richting huis. Plaatselijk lijkt me wel vervelend voor de man. Het is al zoon pijnlijk plekje Carmen
Goed om te horen, ik wil het liefst ook helemaal weg zijn. In plaatselijk ziekenhuis boden ze alleen roesje aan, ben bang dat ik dan toch te veel zal voelen. Wij hebben in januari intake in DD, maar nu eerst nog op wachtbankje voor laatste IUI....
Hallo dames... Weer terug van weggeweest... pffff... De pijn bij mijn partner valt wel mee alleen erge druk in zijn onderbuik. Voor de rest alles goed gegaan. Alleen moeten we nog even wachten op de uitslag die krijgen we maandag pas. Wat wel grappig was dat er nog een Nederlands stel een Mikro-tese liet uitvoeren. Wanner heb jij eigenlijk.afspraak met dr cuijpers gezegend? Carmen
Hi carmen goed dat alles soepel is verlopen en de pijn meevalt! Ik zal voor jullie duimen! Wij hebben eind jan. De intake gesprek..hoop dat we daarna gelijk kunnen starten. Succcess!!
Gezegend: We zijn gebeld pas tegen een uur of 3. Het gedeelte wat ze onderzocht hebben was ook onbeweeglijk. er zijn 10 rietjes ingevroren. Misschien dat hier nog beweeglijke zaadcellen inzitten. We worden 10 januari gebeld door dr scholtes over hoe nu verder. Het is weer een beste klap om te verwerken. Carmen
Ja idd.. dat eeuwige wachten... pffff Wil graag weten hoe groot de kans is dat er we goeie zaadcellen in de rietjes kunnen zitten. Als ik de punctie heb gehad en er zijn geen zaadcellen wat dan?? We moeten ook alles zelf betalen. Maar ja als.er.een kans bestaat wil ik die ook niet laten schieten. Word een lange tijd tot 10 januari Carmen
Carmen late reactie van mij! Ik hoop dat er toch wat gevonden wordr! Pff dat wachten niks aan! Maar hoop in iedergeval op mooie zaad!