Hallo... We mogen door! Onbeweeglijk zaad kan wel samen met icsi zolang het zaad maar vitaal is gaf dr scholtes aan. Maandag 16 januari heb ik echo en gesprek over de behandeling en krijg ik de medicatie. Morgen konden we ook al komen alleen ben ik gisteren net gaan menstrueren. Ze gaan andere medicatie proberen als wat ik in nederland kreeg. Zo spannend allemaal weer... 😊 Nou jullie nog.. Gr carmen
@carmen wat fijn om te horen, kunnen jullie eindelijk eer verder. Ik ben nieuw hier in dit topic. Ben net gebeld door Düsseldorf en 13 februari hebben wij onze intake via een videogesprek. Ben erg benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren. Ik zit waarschijnlijk in de vroege overgang en heb een extreem laag amh, vandaar dat we voor Düsseldorf hebben gekozen. Benieuwd naar al jullie ervaringen de komende tijd.
Hallo knor1981 Goed van jullie om de stap naar DD te zetten. Wij hadden het veel eerder moeten doen. Wij hebben ook intake gedaan via videogesprek. Werkt prima! 1 tip, schrijf je vragen op. Dr scholtes kan nogal wat snel.zijn. al had hij vanmorgen wel alle tijd voor mij haha. Dr scholtes weet vast wel middelen voor jullie. Carmen
Het is een intake gesprek. Ik heb mijn dossier toevallig net met de post gekregen,die ga ik nu inscannen en door emailen samen met de formulieren die we moesten invullen
Gezegend Ik had mijn dossier per email gekregen van umcg dus kon ze makkelijk door mailen. Cassie Ja dat is zeker goed nieuws. Hoe zit het nu eigenlijk bij jullie? Jullie wachten nog op jullie laatste iui? Wanneer hebben jullie intake dan? Carmen
@ Knor1981: Welkom! Vervelend de vervroegde overgang... Ik ben hier zelf ook bang voor (of in ieder geval een lage amh-waarde, ik had ondanks de maximale dosering maar 5 follikels met maar 2 eicellen bij de laatste poging), maar bij mij vond het ziekenhuis het niet nodig dit verder te onderzoeken. Vandaar ook de uitwijk naar DD. Hopelijk kunnen ze daar nog iets voor ons betekenen. Voor ons gevoel na de miskraam vorig jaar geen kans meer gehad (2e poging maar 1 embryo, die een dag achterliep en de 3e poging uiteindelijk geen embryo's). @ Carmen: wat een goed nieuws! Fijn dat er na het slechte nieuws toch een mogelijkheid en dus een kans is! Altijd jammer dat je dan al net ongesteld bent geworden, maar goed, volgende ronde kunnen jullie dus van start! Ik ben benieuwd naar jullie behandelplan! Jullie hadden wel video intake gehad. Hoe is het daarna dan gegaan met bloedonderzoek en spermaonderzoek, gewoon in NL ingeleverd of daarvoor dan toch naar Düsseldorf gegaan? Wij gaan met de intake al naar Düsseldorf toe, vind het zelf prettiger om face to face contact te hebben i.p.v. via videoverbinding. Maar wel fijn dat die mogelijkheid er is! Hopelijk kunnen ze dan meteen bloedprikken en/of zaadonderzoek doen... al zit ik dan niet aan het begin van mijn cyclus... maar goed, even afwachten dus... @ Gezegend: jij ook eind januari de afspraak in Düsseldorf! @ Cassie: wanneer hebben jullie de afspraak staan? En wanneer hebben jullie de 4e IUI? Hopelijk zitten we dan straks ook met een aantal meiden redelijk gelijk in het traject, altijd prettig om elkaar te steunen! Wij hebben dus onze eerste afspraak staan, op 31 januari, bij Dr. Scholtes. Verzekering is geregeld bij UMC (krijgen we de 4e en 5e poging vergoed), daar straks alleen nog de toestemming regelen, maar daar hebben we het behandelplan van Düsseldorf voor nodig. Verwijzing is geregeld, dossier is binnen en vragenlijstje zijn we ook gestart te maken. Het begint er nu aan te komen, we kijken er nu ook wel naar uit, wachten duurt lang...
Hallo jolanda dijk Ja ik ben ook zeer benieuwd naar het behandelplan. Krijg sowieso andere medicatie. Ik zat al aan een zaad donor te denken terwijl dr scholtes het daar vanmorgen niet over gehad heeft. Wij zijn de dag na het videogesprek naar DD toegegaan aangezien ik moest bloedprikken op de 1ste 2de of 3de dag van mijn cyclus toen ook gelijk zaad onderzoek. Jullie zitten allemaal rond dezelfde periode idd! Fijn dat het ook geregeld is met jullie verzekering. Scheeld een hele hoop. Carmen
Lijkt me inderdaad fijn als we onze ervaringen hier plaatsen. Wij hebben 30 jan. De intake.Mij is trouwens niet verteld met welke arts..
Hoi dames Na een lange tijdje ben ik er weer Ik zou vorige maand beginnen met ivf maar is helaas niet gelukt door de feestdagen Dus ong over 2 weken beginnen we hopelijk Maar de vorige keer moest ik alleen sochtends spuiten En nu moet ik sochtends en savonds vond het wel raar deze twee injecties werken beter zij doktor cuypers Hoe gaat het hier met jullie wie begint er nog meer deze maand ? Groetjes
Knor1981 Volgens mij duurde die intake bij ons via videogesprek ongeveer 20 minuten. Hij nam ons dossier door en vermelde dat we bloed moesten komen prikken en hij stelde een zaad onderzoek voor. Ik had nog een aantal vragen en dat was het.. Anoniempje66 Ben jij al eens eerder in DD onder behandeling geweest? Als het goed is gaan wij deze maand of volgende maand beginnen. Maandag echo. Gesprek over behandeling en medicatie. Weet niet of je in DD ook eerst weer aan de pil moet om de boel plat te leggen. Carmen
Hoi carmen Ja dit is mijn 2 de poging bij dusseldorf Uhm Hangt volgens mij van je cyclus. Af ik heb dat niet eerder gehad ben gewoon met mijn eigen cyclus bgeonnen Gr
Cassie 21 Fijn dat jullie weten wat jullie willen. Beviel de intake in nl goed? Jullie hebben ook intake in dd gehad? Anoniempje66 Gewoon vanuit je eigen cyclus?? Nou ben benieuwd. Wil die pil ook helemaal niet weer slikken. Rot hormonen. Maar ja soms moet je wat. Ben ook benieuwd met wie we maandag de afspraak hebben. De assistentes hebben wel eens de naam dr cuijpers laten vallen maar daar heeft dr scholtes het afgelopen dinsdag niet over gehad. Spannende maand.... Carmen