@Jolandadjk Jeetje wat ontzettend rot... Aan de andere kant wel fijn om te weten dat jullie kansen gewoon heel erg laag zijn en je evt toch andere stappen moet/kan ondernemen. Sterkte met de keuze die jullie gaan maken. Welke keuze het wordt, het zal niet makkelijk zijn... Die doseringen Vit D, neem ik ook. 2000 ie aanvullend en er zit in mijn vitamine preparaat ook dacht ik 400 ie. Uiteraard op advies van Dr. S. Wij gaan zo richting DD voor de tp! Toch wel spannend...
Succes animal ik duim voor een mooie tp voor jullie. Ps: welk multi gebruik jij? Ik had eerst vithorto zwanger meer in 2 maar die dingen zijn zo groot krijg ze niet meer weg pffff. Nu davitamon mama gekocht als multi.
Ze hebben niet specifiek iets benoemd waardoor het komt, maar ik kreeg de indruk dat het pech is. Ik ben net 33 geworden, dus leeftijd zou nog niet direct de aanleiding kunnen zijn. Qua erfelijkheid komt het niet bij mij in de familie voor (andere vrouwen zijn juist heel vruchtbaar)...
TP ging prima! Was een goed embryo vlg de arts! Het was rustig onderweg en in de kliniek. We hebben ook al een plan voor een volgende tp... @Juffie26 ik gebruik divine multi pro 75 en daarbij de vit van de etos met 2000 ie. Dit zijn ook grote pillen en als je er op kauwt zijn ze vies. Ik ben een erg moeilijke pillenslikker. Ik heb ze met een pillensnijder (kost ong 9 euro bij apotheek) in 4-en gehakt en daarna in 2-en en nu kan ik ze in het geheel doorslikken als ik me er even op concentreer. Koude spa rood ging ook heel erg goed om te gebruiken! Dat was de eerste keer dat ik hem zo door kon slikken.
Top dat je een mooi embryo bij je hebt nu. En hoptlokl gaat de volgende tp niet nodig zijn hoor ik duim. Ik ben eigenlijk helemaal geen moeilijke pillen slikker maar deze zijn zo achterlijk groot niet normaal. De davitamon gaan prima, de capulses d3 ook en en krilolie capsules gaan ook goed. Er was vandaag een nationale feestdag in Duitsland 31 oktober ook weer en 1 november ook. Ze zaten allemaal hier in Venlo my god wat een drukte.
@Kiwietje85 inderdaad grappig, nu samen in dusseldorf. Hopelijk brengt het ons wat moois! Duurde die uitslahen echt zo lang? Pff zit nu al in de stress, laatstaan dat ik 3 weken moet wachten, haha! @Jolandadjk wat een vreselijk nieuws. Dit nieuws wat jij te horen hebt gekregen is echt mijn grootste angst! Maar ik zie in je onderschrift dat je wel een miskraam hebt gehad met 9 weken, dus ondanks dat het niet goed is gegaan, kun je het wel lijkt me en deelt het embryo zich toch wel wat verder. Hebben ze daar niets over gezegd? @Nellie4 en @Juffie26 thnx voor jullie reacties. Ik heb nu alle vitamines van Solgar besteld en idd slik ik die omega3 dan ook maar 2x. Die ubiquinol is trouwens duur zeg! Heb hem niet besteld, wellicht voor een andere poging maar hopelijk niet nodig. @Animal2307 fijn dat je tp goed is gegaan! Duim voor je!
@puppy28 : dit was ook onze grootste angst die helaas werkelijkheid is geworden... bij onze miskraam was met 9 weken het hartje gestopt met kloppen en bleek er daarnaast van alles mis met ons kleintje (vocht onder het ruggetje en een te klein hoofdje). In Gent gaven ze nu aan dat het kan zijn (al is dat niet zeker) dat dit uiteindelijk toch ook niet kwalitatief een heel goed embryo is geweest. Daarnaast kan het wel dat er bij een poging bevruchtingen plaatsvinden en embryo's ontstaan, alleen de kans op een goed embryo is door de slechte eicelkwaliteit heel klein, waardoor de kans op een zwangerschap klein is en daarbij de kans op een miskraam juist groter...
Hoi dames, mocht er nog iemand zijn die medicatie zoekt voor een zelf te bekostigen IVF/ICSI poging stuur me dan gerust even een pb (ik heb een koelkast vol ivm onverwachtse natuurlijke zwangerschap). Verder voor iedereen sterkte en succes en hopelijk mogen jullie ook snel van een klein wonder genieten!
Mumpie, wat fijn! Gefeliciteerd!! Voor ons is het nog niet zo ver, maar mocht het zo ver nodig zijn, dan ga ik contact met je opnemen.
@Mumpie2017 wauw gefeliciteerd! @Jolandadjk jeetje wat heftig zeg! Maar ik lees tussen de regels door dat het zhuis, het eigenlijk zelf ook niet goed weet. Ik heb al wel het eea gelezen over de kwaliteit van de embryo's en kom ook regelmatig tegen dat vrouwen een matig/slechte kwaliteit embryo terug geplaatst krijgen en dit toch in een zwangerschap eindigt. Ik neig heel erg naar "geef de hoop niet op", tegen je te zeggen. Maar ik snap ook dat je voor jezelf een keuze moet maken waar jij je het beste bij voelt, ongeacht wat deze uiteindelijk ook gaat worden. Echt, dit gun je gewoon echt helemaal niemand! Soms kan het leven zo oneerlijk zijn! Ik heb vandaag bloed laten prikken, en ben zo bang voor de uitslagen. Op 19 oktober wordt ik gebeld door dokter S. Ben zo bang dat ie straks tegen me gaat zeggen: "Helaas, maar met jouw waarde zul je nooit een kindje van jezelf krijgen". Ben mezelf denk ik ook echt gek aan het maken. Maar ja, tis afwachten.
@Jolandadjk : Wat een verschrikkelijk en onmenselijk nieuws om te horen. Zoals eerder al gezegd, zijn dit de zinnen waar ieder altijd bang voor is, in dit traject. Sterkte met jullie "keuze" Hier: Vanochtend eerste lipid infuus gehad en maandag 2e infuus + TP. Wordt TP nummer 8, hope for the best...
Hallo dames, na een aantal maanden afwezigheid kom ik nog eens even een kijkje nemen. Een aantal van jullie kent me misschien nog... @Jolandadjk, ik wil je even een hart onder de riem steken. Dit is precies het bericht wat je niet hoopte te krijgen. En helaas weet ik precies hoe dat voelt en staan we nu voor dezelfde moeilijke keuze... Als je het ook fijn vindt om even wat lotgenotencontact te hebben, laat maar weten! @Nellie4, voor jou ook een tegenvaller lees ik... Ik duim voor je dat deze ene 'm gewoon gaat worden! Wanneer zou je (hopelijk) de tp hebben? @Juffie26 gelukkig ga jij wel lekker! Heb er alle vertrouwen in dat het met 9 bevruchtingen helemaal goed gaat komen! Alle anderen ook heel veel succes! Het is niet makkelijk wat we allemaal voor de kiezen krijgen, maar we slaan ons er toch maar mooi doorheen
@Equivoque het lijkt me zo ontzettend rot als een arts je een advies geeft, waar je zelf eigenlijk helemaal niet aan wil/nog niet aan toe bent... Ook voor jou veel sterkte! @Dazzle op naar maandag!!! Succes meid!
Ik schrok me wezenloos! Een terugroep actie van intralipid... Gelukkig is die batch alleen in USA verspreid dus we hoeven ons geen zorgen te maken over @Dazzle
@Equivoque wat leuk dat je even komt buurten. Ik hoop dat het goed met je gaat. Vandaag heb ik mijn tp gehad, gelukkig heeft mijn enige embryo mij niet in de steek gelaten
Top nieuws @Nellie4! Ik ga voor je duimen! Hier gaat het met ups en downs. Het is een zware tijd. We hebben ons aangemeld voor adoptie, maar van de eerste voorlichtingsbijeenkomst werden we niet echt vrolijk. Tot onze grote verrassing heeft onze schoonzus aangeboden eicellen te willen doneren. Dat zijn we nu serieus aan het overwegen. Nooit gedacht dat ik daarvoor zou openstaan trouwens... Maar pas als er geen andere weg is, gaan er weer andere deuren open! Bij de weg: ik heb nog 2x meriofert 150 en een suprefact neusspray over. Als iemand er iets mee kan, stuur maar even een PB!
Super wat fijn, goed nieuws! Ik ben vandaag begonnen met progynova. Als bmsv dik genoeg is gaan er 5 in de scope...Zo spannend
@Equivoque wat ontzettend lief van jullie schoonzus! Ik kan me voorstellen dat je dat overweegt, maar het lijkt me wel lastig als ze zo dicht bij jullie staat. Maar jullie zullen zelf wel weten of dat mogelijk ongemakkelijke situaties op gaat leveren of niet. Super van haar en ook fijn dat jullie dat overwegen!
Dames een vraag, ik weet dat het voor iedereen persoonlijk is maar ik hoor graag jullie mening wat zouden jullie doen? Stel je mocht kiezen tussen dag 3 of dag 5 tp? In 2012 hadden we met puregon stimuleren 3 bevruchting in de scope 2 kwamen eruit als sterke blasto 1 werd onze dochter en de andere werd ingevroren. Afgelopen april met gonal 5 bevruchting in de scope en 2 kwamen eruit die dag achterliepen verder geen cryo. Maar nu....nu weer puregon gebruikt zelfde als in 2012 waaruit onze dochter is ontstaan 9 bevruchtingen maar wat doen we gaan we voor dag 5 tp of voor een dag 3? Ze zijn in het calcium badje geweest deze ronde. Wat is het "beste"? Ben benieuwd naar hoe jullie er naar zouden kijken.