Start ICSI/IVF Dusseldorf 2016-2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Cassie21, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi. Jolandadjk

Ja ben afgelopen donderdag gestart met spuiten ik heb ook dinsdag ochtend afspraak voor echo misschien komen we wel elkaar tegen

2. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames

Micro-tese staat nog niet gepland hoor..hebben ons wel aangemeld bij dusseldorf voor onder ander een micro tese behandeling.

Morgen hebben wij de intake om 11u! Ik laat jullie weten hoe het gegaan is.

3. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd gezegend succes morgen

4. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Gezegend heel veel succes morgen...

5. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    En en en ?

6. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames gister de intake gehad met dr scholtes. Fijne arts.

Na ons dossier te hebben gelezen gaf hij aan dat als hij naar ons hormoon waardes kijkt en vooral naar die van man er zeker nog kans zou zijn dat er zaadjes gevonden zullen worden.

Omdat ik in nederland 3 icsi behandelingen heb gehad met het lange protocol wil hij dit keer het korte protocol toepassen een zwangerschap zou dan meer kans hebben...

Wij hebben gelijk bloedgeprikt aan de hand van de bloeduitslagen van man zou er gekeken word of een micro-tese uberhauwt zin heeft..volgende ochtend ( vandaag dus) ben ik gebeld door dr scholtes met de mededeling dat de bloeduitslagen van man er heel goed uit zien! Hij is zelf verbaasd! Testeron waardes zagen er allemaal goed uit..

We hebben gelijk een intake afspraak kunnen inplannen bij de uroloog voor volgende week..spannend dus weer allemaal!

7. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Carmen welke protocol krijg jij? En hebben jullie ook eerst een intake gehad on mulheim?

8. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Aaaahhh mooi zo... goeie uitslagen zijn altijd goed haha.

Ik heb geen idee wat een lang en een kort protocol is.

Advies bij jullie is dus wel mikrotese?

Ja wij hebben intake gehad in mulheim op 24 november en 16 december de operatie.

Bij de intake in mulheim met je partner even met de billen bloot. De uroloog gaat het zaakje daar beneden even goed onderzoeken en hij krijgt echo van de nieren. Ook voelt hij even of de prostaat vergroot is dat gaat via een vinger in zijn achterste ;)

Dr snheider hadden wij, hij heeft gevoel voor humor :D
    Spreekt ook eventueel engels. De assistentes daar hebben wat moeite met Engels.

9. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Carmen je hebt me echt even laten lachen hahaha met een vinger in zn achterste haha.. allemaal voor een goeie doel:)

Ik hoef inpreciepe dus niet mee he? Intake staat al voor volgende week gepland en kan moeilijk vrij regelen.

Nog een vraagje weer nou nie of ik die al had gesteld. Mag je rijden na de microtese? Hoelang duurde het herstel bij je man?

10. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Nee je hoeft niet mee nee. Gaat puur om je partner.

Tegen ons hadden ze gezegd dat je na de operatie niet mag rijden ivm narcose en napijn.

Maar mijn partner had gehoord van een ander stel, toen hij op de uitslaapkamer kamer lag, dat die man wel.gung rijden maar niet naar huis geloof ik maar naar een hotel.

Mijn partner is twee week thuis geweest en dat had hij ook wel nodig ( 1 week ziek en 1 week verlof ivm kerst en oud en nieuw) maar er kwam een ontsteking bij dus hij heeft nog een kuur gehad.

11. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ik heb met interesse even alles gelezen, dit omdat ik op het punt sta OF DD OF Gent te gaan inschakelen. Dit omdat zwanger worden niet lukt, mijn huisarts en de gyn me hier niet serieus nemen... alleen weet ik niet waar te starten. Waarom bijvoorbeeld gekozen wordt voor DD ipv Gent. of andersom, en hoe het allemaal in zijn werk gaat.

12. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Hallo meflower

Vervelend dat het in nederland zo moet gaan.

Ik heb gekozen voor DD omdat een bekende daar succes verhalen over had verteld. Wij wonen in Groningen DD was volgens mij wat dichterbij. En geen wachtlijsten.

Als je googled contact kinderwunschzentrum DD dan krijg je genoeg gegevens om te starten.

Had alleen vorig jaar al ergens een eerste mail gestuurd en pas veel later afspraak gemaakt. Het is toch een enorme stap voor ons geweest.

Gr carmen

13. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ben inderdaad benieuwd naar wachttijd. Las her en der op zp wat wisselende verhalen

14. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Volgens mij in DD kan je binnen 2 maand al intake hebben en wat ik lees over Gent dat het langer is.

Gezegend, wat is nou lang of kort protocol? Heb al even op google gekeken natuurlijk. Heeft met de pil te maken? Bij mij gaf dr cuijpers aan dat de pil in nederland gegeven word ivm de agenda van de afdeling :(

Carmen

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Gezegend: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en een goede uitslag. Nu op naar de volgende stap!

@ Anoniempje: hoe was de echo vanochtend?

Hier weer thuis uit Düsseldorf. Wij hebben vanochtend ook een prettig gesprek gehad met Dr. Scholtes. Hij was zeer verbaasd over de stappen die de ziekenhuizen in NL gedaan hebben, gaf telkens aan op zoek te zijn naar het waarom. Meteen bloed geprikt voor mijn hormoonwaardes ten behoeve van het stimuleren. Tegen de tijd dat we gaan starten ook opnieuw zaadonderzoek om te kijken of icsi passend is of toch een nog specifiekere techniek (vanuit de eerdere uitslagen vond hij de beweeglijkheid en morfologie niet optimaal). Verder geen andere technieken om de innesteling te bevorderen. Hij gaat ervan uit dat als wij goede embryo's hebben (dag 5), dat dit mogelijk al voldoende is voor een positief resultaat. Volgende week dinsdag word ik gebeld met de bloeduitslag en zijn voorstel qua behandelplan...

16. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ carmen korte protocol gebruik je indd geen pil en begin je eigenlijk gelijk al met stimuleren..met de pil zit daar zeker een maand tussen.

@Jolandadjk dankje! Ook voor jullie binnenkort spannende tijden heel veel succes!

17. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Jolandadijk dat is goed nieuws. Jullie gaan ook nog een intake in Gent doen? Wanneer hebben jullie die intake?

Aha... dacht ik al gezegend. Dan hebben wij ook kort protocol. Ik mag op dag 1 met de neusspray beginnen en op dag 3 de injectie erbij.

18. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ik heb dinsdag en donderdag echo's gehad, dr heeft ong 30 eitjes geteld behoorlijk wat zij ze en ging bijna na een record ik voel het heele rg en ervaar het pijnlijk maar alles is in ieder geval in orde maandag heb ik punctie en ze gaan alles invriezen volgende cyclus een to doen

Hoe gaat het bij jullie

En had een vraag ik heb over de kinder aspirine een en ander gehoord en aan dr ook gevraagd en ga een dag na de punctie ermee beginnen hebben jullie ervaring er mee of weten jullie er meer over ??

Gr

19. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Jeetje.... 30:$

Geen wonder dat je pijn hebt. Is dit geen overstimulatie?
    Bij mij hebben ze 8 a 10 folikels geteld, ik mag hopen op 10 eitjes;)

Ik heb geen ervaringen met kinder aspirine, waar moeten die voor helpen dan?

20. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de vorige keer hadnik rond de 20

Bij mijnis het geen overstimulatie omdat ik ermee bekent ben
    Ik heb gehoord dat het helpt bij deninnestelling enzo

Deel Deze Pagina