Goedenmorgen dames @carmen ben je al gestart? As donderdag gaat mijn man naar mulheim voor verdere controle. Ben beniewd!
Hoi dames Ben wakker geworden van de pijn ik kan het niet omschriven zo een last heb ik Nu onderweg naar dd voor punctie om 10:30 Zeer zenuwachtig Mvg
Goedemorgen Nee nog niet gestart. Dag 29 en nog geen tekenen van mijn menstruatie. Altijd zo als je erop zit te wachten Spannend hoor gezegend, hij gaat toch alleen? Heb je hem overal op voorbereid of heb je net zoals ik niet alles verteld... Jeetje... anoniempje66 heel veel succes! Hopen dat je een goede oogst hebt en niet teveel complicaties na de punctie krijgt. Ze gaan over 5 dagen niet terugplaatsen toch?
Goedemorgen carmen Dankjewel ik hoop het ook wat dit is zo niet te verdragen. Nee ik krijg een cryo tp Gr
Het gaat nu wat beter dan dat ik wakker werd van de narcose met ernstige pijn in mijn buik werd ik wakker heb nog steeds heel erg pijn maar gaat beter hoop ik bij mijn vorige punctie verliep het anders geen pijn alles liep zo een beetje soepel maarja elke keer anders he Ik kreeg te horen na de punctie dat de kwaliteit van de sperma niet zo goed was en onbeweeglijk of ze ipv ivf icsi mochten toe passen dat schijnt beter te zijn volgens mw cuijpers in zo een situatie iemand er ervaring mee want de vorige keer hebben ze ivf toegepast en hebben we kans denk je dat we wat bevruchting krijgen met zo'n sperma ??? Groetjes
Fijn dat het wat beter met je gaat. Hoeveel eicellen hebben ze gevonden? Icsi met onbeweeglijke zaadcellen kan heel goed als ze maar vitaal zijn is mij verteld. Ik kan morgen beginnen met de neusspray...eindelijk helder rood bloedverlies
Rond de 30 waarvan 17 goeie zijn Ik hoop dat het helpt we krijgen morgen te hoten ben heel erg zenuwachtig
Spannend carmen ik hoop dat alles naar je wens gaat en hopelijk zo snel mogelijk dat we goede berichten van je horen
Goedemorgen Al wat gehoord van DD anoniempje? Ben erg benieuwd. Hoe gaat het nu met je? Is je man al zenuwachtig gezegend? Hahaha... Ik heb net umcg gebeld voor FM dat staat op 14 februari
Hoi carmen Jah ik ben vanochtend gebeld er zijn er 10 ingevroren gellukig 🙏🙏 Hoe gaat het met jou dan ook zenuwachtig voor 14 feb
Ja gezegend heel fijn nadat we gisteren te horen kregen dat de zaad kwaliteit nietgoed was en onbeweeglijk dacht er komt er niks van maar wel nu gerustellend 10 in de vriezer
Begint nu allemaal wel te kriebelen hoor... hopen dat de folikels die ze geteld heeft ook allemaal gaan groeien. Vond het wel vreemd om met neusspray te beginnen, injecties geeft wat meer zekerheid voor mijn gevoel. Mooi dat er 10 ingevroren zijn. Deze zijn allemaal bevrucht? En als ze willen terugplaatsen laten ze ze door delen?
Carmen jaa zenuwachtig is hij zeker hij moest ook echt lachen vertelde hem over die vinger haha maken er nog steeds grapjes over. Donderdag dus! Vind wel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Hoop dat we gauw een afspraak krijgen voor de microtese...spannende tijden weer zo na 3 jaar geen mm. Fm doe je hier gewoon neem ik aan? Heb jij de ziekenhuis zelf gebeld?
Ja er zijn er 10 bevrucht ja voor de tp gaan ze 5 dagen in dembryoscope en dan hopelijk veilig in mijn buikje
Ja... FM doen we in umcg. Lekker dichtbij en gegevens stuur ik zelf door naar DD. Ja heb zelf gebeld. Ze hadden al doorgegeven bij het opvragen van het dossier dat de FM daar eventueel kan gebeuren. Vind het een beetje zonde om hiervoor helemaal naar DD te rijden. Logisch dat ze je lichaam rust willen geven anoniemje. 30 folikels is ook niet niks. Hoe voel je je nu? Leuk dat jullie daar grapjes over maken gezegend. De arts zei op dat moment tegen mijn partner dat er ergere dingen op deze wereld zijn als dat haha... Als het goed is hebben ze daar geen lange wachttijd. Wij konden al na 2 of 3 week terecht voor de operatie. Ooohhhh.... spannend allemaal he.