Ja is zeker niet niks ik voel me wel beter dan gisteren maar nog wel erg rommelig en beetje pijnlijk maar komt vast wel goed
Had gedacht dat je je wel erger moest voelen. Mooi dat het toch nog zo snel gaat. Komen ze je gelijk vertellen hoeveel eicellen ze gevonden hebben?
Ja dat dacht ik ook begin vande nacht moeilijk slapen en dan ineens wakker en stukken beter. Ja nadat je wakker bent en op de uirust kamer bent komt je arts vertellen wat ze allemaal hebben gedaan en hoeveel ze hebben aangeprikt
@ Anoniempje: gelukkig zit de punctie erop en 10 ingevroren is een mooi aantal. Nu zorgen voor voldoende rust en hopelijk volgende maand een terugplaatsing van een mooi embryo! @ Gezegend: spannend voor je man aanstaande donderdag! En natuurlijk ook voor jou... @ Carmen: voor jou is het nu dan ook echt begonnen. Volgende week de eerste fm, benieuwd wat er dan groeit... fijn dat je deze bij het umcg kan doen, ik moet daar straks wel heen en weer voor rijden (wil dit liever niet bij het UMC Utrecht, we hebben daar geen vertrouwen meer bij en wil ook niet weer naar een ander (nieuw) ziekenhuis). Hier vanochtend gebeld door Düsseldorf. In mijn bloed zijn de markers voor endometriose wel verhoogd, wat een verklaring kan zijn dat ik best behoorlijk menstruatiepijn heb. Ze vinden het op dit moment echter niet nodig een kijkoperatie / laparoscopie te doen. Daarnaast is er gekeken naar mijn AMH waarde, deze is inderdaad aan de lage kant: 1,16 (zou bij mijn leeftijd rond de 2,5 moeten zijn), wat betekent dat ik een krappe eicelvoorraad heb. Ook kan het volgens hen verklaren waarom mijn 2e cyclushelft voor meer problemen zorgt en de innesteling lastiger is (ik heb meestal al snel na de eisprong bruinverlies, een paar dagen voordat de menstruatie doorzet). Het advies is om ICSI te doen met een ander schema en medicamenten, zowel wat betreft de stimulatie als de ondersteuning van de 2e cyclushelft. Ze geven het dan ook een goede kans van slagen... We zouden al op korte termijn kunnen starten als we dat willen. Vervolgens gebeld door het secretariaat en we hebben nu voor volgende week donderdag een afspraak voor het 2e gesprek (waarin het behandelplan besproken zal worden, een uitgangsecho gemaakt en de medicatie uitgeschreven). Waarschijnlijk gaan wij dan half maart starten (dan kan ik ook wat regelen met mijn werk, nu ik een aantal keer op en neer moet naar Düsseldorf). Al met al een bevestiging van de twijfels die we al hadden en vertrouwen / hoop om nog een poging te doen. Nu nog toestemming regelen van de zorgverzekering...
Al met al toch fijn om weer vertrouwen te hebben en dat ze het een goede kans van slagen geven. Dan kan je ook snel starten.
Hii carmen goed gegaan hoor! (Gelukkig geen vinger in zn achterste) 10-3 staat de micro tese gepland! Spannnend! Ben jij bij umc verzekerd?
Nah... Waarom mijn partner dan wel? 10 maart is best nog snel Nee wij waren vorig jaar bij menzis en nu bij cz.
Hoi carmen Het gaat goed met mij gellukig hoe gaat her met jullie ?? Dames weten jullie wanneer ik mer de prgynova enzo moet starten ben het vergeten te vragen
Hallo Mooi dat het goed gaat... nee zou het zo niet meer weten wanneer je daarmee moet starten. Zou ze gewoon even mailen of bellen dan weet je het zeker. Hier last van een zwaardere menstuatie dan anders. Krampen en solsels Verder in spanning voor dinsdag...
Hoi, Ik wil ook graag behandeld worden in Dusseldorf. Nu probeerde ik ze net te bellen, maar na 13:00 zijn ze niet meer bereikbaar op vrijdag. Weten jullie of zij een lange wachtlijst hebben? Ik heb namelijk eerst in NL nog een cryo tp, maar als ze een wachtlijst hebben wil ik me graag alvast aanmelden, zodat ik gelijk door kan als het mislukt. Gr
Hallo nellie... Voor zover ik weet kan je binnen 6 tot 8 week een intake gesprek hebben. Hier hebben ze wel je dossier van Nederland nodig. Je kan ze eventueel ook mailen info.nl@vivaneo-duesseldorf.de Succes!
Ha Nellie, ik heb maandag gebeld in je kan in principe al binnen drie weken een intakeafspraak hebben, a E195,- video if live. het op vrgen van jouw dossier kost doorgaans twee weken en het is beter om dat alvast te hebben. Al naar gelang je er onderzoeken moeten plaatsvinden en medicatie moet worden toegediend duurt het max twee maanden voordat de behandeling start. ik vond het erg meevallen!
Oee wat spannend allemaal zeker spannend ja soms voelt het gewoon allemaal zwaar Volgens mij begin ik ook te menstrueren hoofdpijn en iniminie bloed druppeltje gehad ben benieuwd ook wel komisch zo snel Ge
Fijn te horen dat ze geen lange wachtlijst hebben, dan ga ik ze volgende week bellen en vast regelen dat mijn dossier daar terecht komt. @Potato: Heb jij gekozen voor een live of een video afspraak?
Hoi dames Hier gaan we weer ben zaterdag ongi geworden en ben gestart met progynova ik vind dat het heel snel is gegaan wel raar maandag nog pinctie gehad en zaterdag ongi. Hoe gaat het hier met jullie Gr
Ik wacht nog even op de uitslag van deze ivf poging bij het OLVG/AMC aanstaande vrijdag, tot ik de afspraak echt maak, en ik denk dat we erheen gaan voor de intake.
Hallo Dat is idd wel erg snel anoniempje, heb je DD daar al over gesproken? Hier dag 7 en nog steeds erg ongesteld met stolsels. Snap het niet helemaal. Baarmoederslijmvlies moet nu toch ook dikker worden? Heb morgen al de eerste echo Hoe gaat het met de rest? Rustig de dagen aan het aftellen?
Ja ik heb dd erover gesproken carmen en ja soms gebeurt dat zei ze het kaan ook omdat ik erg veel had en heftige pijn heb gehad volgende staat me echo weer en dan gaan ze kijken Gr
Hee Dames, Mag ik bij jullie aanschuiven? Heb vandaag contact gehad met Dusseldorf voor een intake gesprek. We hebben nu 1 volledige ivf poging in NL (zo goed als) achter de rug. Nog 1 cryo over maar die ging als matig de vriezer in dus verwacht volgende maand een telefoontje dat het niet goed ontdooid.. We hadden eerder zoiets van we doen twee pogingen in NL en kijken dan verder... maar begin steeds meer te twijfelen. De dag 5 embryo's lijken mij toch beter, nu hadden we 6 cryo's (dag3) waarvan er maar 1 echt goed ontdooid is.. De rest allemaal met celverlies/niet doordelend of gewoon niet levend ontdooid. aan de telefoon gaf ze aan dat er een wachttijd is van 6-8 weken dus ben benieuwd wanneer we wat horen. we hebben april 3 weken amerika geboekt dus dat is fijn even pauze, daarna wil ik toch graag weer beginnen met een nieuwe poging.