Ik begin dit weekend weer met decapeptyl voor tweede poging ICSI. Gezien de teleurstellende opbrengst van de vorige poging vind ik dat eigenlijk het meest spannend van de nieuwe poging nu.
Spannend!! Heb je het lange of korte protocol? **** Aanstaande maandag staat de punctie gepland! Tot nu toe doen er 14 follikels mee. Spannend!
Het lange. Ik verwacht eind juli de punctie. Wat spannend maandag, maar 14 is een mooie score zeg, fingers crossed!
Heb ik ook gehad inderdaad. Heb vandaag de laatste keer Decapeptyl en Puregon. Decapeptyl heb ik 24 dagen gespoten en puregon 14 dagen. Dank je wel! Jij veel succes met spuiten!
Een update. Ze hebben 16 eicellen eruit gehaald. Super goed! Maar nu ben ik medisch geworden. Ik moet deze week complete rust nemen en extra veel drinken omdat ik grote kans heb op overstimulatie. Dus super goed nieuws met een donker randje. Morgen hoor ik hoeveel eicellen er uiteindelijk rijp zijn en hoeveel er bevrucht zijn. Zaterdag is de terugplaatsing als ik geen overstimulatie krijg. Anders hoor ik zaterdag mee als ik wel overstimulatie hoe nu verder kwa rust.
Vanmorgen had ik deze test!! 13 dagen na de ovitrolle, 6 dagen na de terugplaatsing en 11 dpo. Vanaf nu even elke dag testen voor de oploop, ben helemaal in shock
Hoi, Angora, 35j Gisteren heb ik officieel groen licht gekregen om te starten met Ovaleap vanwege PCOS en vanwege slechte zaadkwaliteit (dubbelpech), zijn we nu gestart met (eerste poging) ICSI traject. Omdat ik óók nog eens een hoog AMH heb zijn we met het antagonist schema gestart.. en voor mijn gevoel extra voorzichtig met de dosis ovaleap om overstimulatie te voorkomen. Ben heel benieuwd naar de aankomende controle echo's en praat graag hier mee tijdens mijn traject. spannend! @Humbly89
Welkom! Ik ben even afwezig geweest hier. Soms wel meegelezen maar niet de rust gevonden om te reageren. Ik ben inmiddels begonnen met stimuleren. Er liggen genoeg eicellen klaar, nu hopen dat ze ook gaan rijpen.
Ik las dat je test lichter was vanochtend @Humbly89 Wat ellendig maar opzich hoeft het niet veel te betekenen. Als de volgende test maar weer is opgelopen! Ik heb morgenochtend m'n follikelmeting voor de terugplaatsing. Ben benieuwd..
Ik hoop het, kan er toch niks aan veranderen helaas. Ohhh spannend! Ben heel benieuwd, laat je morgen weten?
Zeker! Wordt wel weer een kort nachtje want ik heb vanavond avonddienst en dan lig ik als ik geluk heb rond 1.00 uur in bed maar m'n echo is morgenochtend al om 8.30u en ik moet bijna een uur rijden dus 6 uurtjes slapen en dan gauw die kant op Maar komt goed!
Hoe was je test vandaag? Ik heb m'n echo gehad en die was prima. Follikel 15 mm en baarmoederslijmvlies 9 mm (op cyclusdag 10). Ik wacht nu op bericht van de kliniek maar ik verwacht de terugplaatsing volgende week woensdag.